אחרי השתלת שיער

הדמיית שיער לגברים לפני ואחרי

הדמיית שיער אחרי השתלת שיער תמונות לפני ואחרי

תמונות אחרי השתלת שיער -לפני ואחרי מיקרופיגמנטציה מילוי בהדמיית שיער לאחר ניתוח השתלת שיער בטורקיה
תמונה אחרי השתלת שיער לאחר גילוח

תמונה אחרי השתלת שיער ולאחר גילוח

תמונה אחרי הדמיית שיער על השתלת שיער

תמונה אחרי הדמיית שיער על השתלת שיער | מילוי מפרצים ומילוי כללי

הפתרונות המשלימים אחרי ניתוחים בראש או לאחר השתלות שיער הם: הדמיות שיער ומיקרופיגמנטציה

 

אחרי כל השתלת שיער עדיין נשארים חלקים ערומים משיער בקרקפת הראש (Scelp), אין השתלה שלא תיצור צלקת או חורים בקרקפת.

מיקרו פיגמנטציה למילוי שיער בקרקפת לצורך השלמת שיער היא אחת השיטות המושלמות ביותר בהדמיית שיער. היא יוצרת את השחרת עור הקרקפת והיא יכולה לדאוג לכך שלא ייראו החורים והצלקות לאחר תהליך של השתלת שיער גם באזור התורם וגם מפגיעת צלקות בקרקפת. הטכניקה בשטח של המומחים לא תזיק אם עושים אותה נכון.

אפילו גברים בלי שיער בכלל שנקראים “קרחים” היום עושים בה שימוש לא רע בהדמיית שיער מיקרו-בליידינג/פיגמנטציה, ומכיוון שיש בה משהו שמצעיר גברים בפנים וממסגר אותם והיא מושלמת ונוחה מאוד ללא התעסקות לאחר מכן.

צלקות fue אחרי השתלה

תיקון ושיקום צלקות באזור התורם לאחר השתלת שיער fue עם מיקרו- פיגמנטציה

מנתחי השתלות (שיער) שער בישראל ובעולם כולו כולל טכנאים, מותירים לעיתים קרובות פיקשושים בתהליכי השתלות שיער מסוג FUT וגם FUE. וזה בדיוק המבחן האמיתי של המנתח אם הוא טוב או לא. הקשיים שאיתם נתקלים המנתחים במידה רבה הם כלל החורים הגדולים והצלקות שנשארו ונותרו בקרקפת לאחר ההשתלות. אולם מיד לאחר הניתוח איזורי ההשתלה והאזור התורם מעורפלים מדי ואין אפשרות כל כך לראות את הנזקים שם משום שהשער קצר מדי ומלא דם. יש צורך להמתין לאחר ההחלמה שיצמח ואז לגלות את כל הנעשה.

שנה אחרי השתלת שיער, השיער והקרקפת החלימו וזה הזמן לעשות בדיקה מקיפה. בדרך כלל כל גברי שעבר השתלת שיער היה רוצה לראות את ראשו בתמונה ב360° איך יצאה לו התוצאה, גם בשיער ארוך וגם בשער קצר, כלומר תספורת (מארינס) משהו כמו גאלח. זה יתן לו אינדיקציה ברורה יותר. איפה נתפס יפה ואיפה פחות, האם נשארו צלקות וסימני חיתוך מהזקיקים שחולצו מהאזור התורם? ומה עליו לעשות אם כן?

לטכניקה שלי לקרקפת במיקרופיגנטציה מקצועית יש ייחודיות תשמש לך פתרון לכל בעיה בשיער. לנו, אין אפשרות להוסיף או להשתיל שיער בתוספות, פאות והשתלות. אנו כאן כדי לתת מענה באיפור הראש באופן טבעי וקבוע, משהו איכותי באמת אשר ייתן לך ובעיקר לסובבים אותך תחושה של מילוי מיקרו -פיגמנטציה עשיר בשער מלא ובריא יותר! ללא צלקות וללא כאבים מיותרים.
אז אם עברת השתלת שיער והוא עדיין דליל ויש לך צלקת או שתיים בשיער סביר להניח שגם אתה רוצה להינות משירות אדיב ומקצועי שיעניק לך מראה של שיער צפוף וכהה הרבה יותר ומה שהכי חשוב בריא יותר.

מאסטר לטשטוש צלקות – Vivo מומחה לתיקון צלקות לאחר השתלת שיער DHI במיקרו – פיגמנטציה

לא לכולם זה מובן כשמש. זאת רק אשליה שיוצרת את השחרת עור הקרקפת בהדמיית שיער למי שמכיר ולמי שלא מכיר – זהו תכשיר המופק מצמח אורגני בעל מגוון רחב של צבעים המשמש לשיער דליל כמועיל במילוי תחתית קבועה ובגוונים שונים המתאימים לכל ראש וקרקפת

תיקון האזור התורם

הדמית שיער אחרי השתלה
רשלנות רפואית בהשתלת שיער

בטיפול של הסתרת קרחות ו/או צלקות כתוצאה מניתוחי השתלות שיער, אנו משתמשים בשיטת מיקרו פיגמנתציה לצורך השלמת שיער חסר. בטכניקה הייחודית והחדשנית שלנו השימוש במיני מיקרו פיגמנטציה מתאים יותר לאלו שעברו השתלות שיער מסוג: fue עם מסורים בקוטר 00.2 אבל במקרים רגילים של השתלות שיער סטריפ (fut) הצלקת נחשבת כ”רצועת זקיקים” והפתרון הטוב ביותר ואפקטיבי לסוג זה הוא טיפול של מיקרופיגמנטציה רגיל הדמיית שיער.

התקשר!