מנטור הדמיית שיער 》Vivo 《 – המנטור שלנו!

_exposure _upscale

תרצו ללמוד, ללמד או לעשות הדמיית שיער? השאלה איפה?

סקירות ומידע על מנטור הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה

מנטור – מסלול לימודים מקוצר/מוארך

המדריך הוותיק בישראל – Vivo – המנטור שלי!

רוצה לדעת על שיטת הלימודים הבלעדית שלי? רוצה להתמקצע בהדמיית שיער לגברים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות? שלח הודעה בוואטסאפ למס: 0537553665 ונשוב אליך מיד.

תיקון קעקועי שיער לצלקות – מילוי נכון לריכוך הקעקוע ותיקון מסגרת בעורף

לחץ כאן ועבור לאתר המומחה , מה שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם המון המון כסף …

שלום! הגעת לדף המידע של ה-מנטור – מדריך המיקרופיגמנטציה של ישראל מומחה להדמיית שיער.

המידע, התוכן והתמונות מועילים ל90% מהגולשים.

 מנטור Mentor הדמיית שיער


להתחיל בדרך מעוצבת


לתחום הדמיית שיער לגברים ומיקרופיגמנטציה יש השפעה ישירה על חיי היום יום שלנו. הטיפולים מועילים ומשנים חיים על פי דיווח ממטופלים. עיצוב השיער אצל גבר דליל לא עוזר ממש וההתעסקות עם דלילות שיער מיגעת ומיאשת. או שאין להם כבר חשק להתעסק עם הקרחת ומזניחים את המראה.

הדמיית שיער שהמנטור משתמש בה היא אומנות. ראשית דרך המודעות לעימוד ועיצוב הפיגמנטים בצורה נכונה ומדוייקת ובכיוון הנכון בצפיפות מתאימה תוך שימת דגש על התאמת גוון.

איך להימנע מתקלים ומעבודה חובבנית? למעצבי שיער ומטפלי מיקרו-פיגמנטציה יש את כוח ליצור חווית שינוי משמעותית. ארגז הכלים הרגיל שלהם לא ממש עשיר והוא מסתכם בשני פריטים בדרך כלל: מספריים ומסרק/ידית אחזיה. גם אצל המנטור למעצבי הדמיית שיער ישנם בסך הכל שני כלים: אחד – ידית אחיזה להחדרת הפיגמנט, והשני החשוב ביותר הוא הפיגמנט עצמו.

המיומנות של המנטור וכן הכלים הטכנולוגיים שלו יוצרים שונות מיוחדת במינה. הדמייה יפה וטבעית אודות אותן השנים של נסיון וידע מעמיק סייעו להכיר בו כבעל המקצוע הטוב ביותר בישראל. הן להדמיות שיער לקרחים והן לתיקון צלקות בראש

כדי לצלול ולצלוח בעולם הדמיית השיער יש צור בחוש עצובי באופן מקצועי וכן למיומנות יומיומית ויד יציבה.


המנטור מקיים מסלולים אישיים ללימוד אחד על אחד. מבוא להדמיית שיער, איפור קבוע, מיקרופיגמנטציה וקעקועים.

Vivo מעניק לתלמידיו בתחילת הדרך את הידע והכלים הדרושים לביצוע הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה -לגברים. הידע הראשוני שיקלוט התלמיד ילווה אתו במשך כל התקופה ויעזור לו המון בתחום העיצוב הכללי והחזותי.

תכנית הלימוד של המנטור מתאימה לא רק למי שמחפשים לבצע את הצעדים הראשונים בדרך לקריירה, גם מעצבי שיער מדופלמים עוברים קורס מזורז אצל Vivo המטור ומתחילים לעבוד ישר אחרי הקורס.

אפשרות נוספת מביא ויוו – אחרי הקורס/לימוד שהסתיים בהצלחה ניתן להמשיך למסלול מתקדם יותר וגם לבחון את המשך הדרך המקצועית ולהפוך למנטור.

תכנית הלימודים


במהלך המסלול הרגיל התלמיד מתורגל בעל פה ובכתב להכרת המכשיר ולידע כללי על חומרי הפיגמנטים. אין צורך בתוכנות גרפיקה ממוחשבות. תחילה התלמיד מכיר את הרעיון ולומד על היישומים הבסיסיים שמוצעים בשוק. לאחר מכן, מתעסק בטכניקות ישנות כדי להבין מה השוני בין התכניקות המתקדמות יותר לעבודות ישנות ולא מוצלחות כגון: קעקועי שיער כושלים והוספת אפקטים מחרידים לקרקפת.

לימוד בחישוב נכון ועריכה של גוונים מותאמים אישית הם שיוסיפו ולא ייגרעו מהפרויקט. בהמשך התלמיד לומד כיצד לשלב עבודה בין שיער לקרחת ולסיים פרויקט.

מתכונות המנטור


אורכם של המסלולים להדמיית שיער מותאמים אישית לכל אחד ואחת. הקורס הארוך ביותר שהיה עד כה אצל vivo ארך כארבעה חודשים אשר כלל 180 שעות בעוד שהקורס הכי מהיר שהדריך ארך כשבועיים וכלל 8 שעות יומיות וכלל כ96 שעות לתרגול ולימוד כללי.

הלימוד אצל ויוו מחולק במפגשים הן לשעות תרגול מעשי והן לעיוני בליווי של מאסטר להדמיית שיער. הלומד/ת לומדים את עקרונות המקצוע בתיאורטיות וכן בשימוש ביישום המיקרפוגמנטציה בפועל. 


נושאי הלימוד

 

  • הדמייה לשיער ארוך
  • שילוב
  • דירוג
  • טיפול בצלקות
  • אפקט חיבור
  • צילום תמונות    
  • אחריות


התמחות


בין המפגשים בתכניות הלימוד המעצב והמאייר vivo המומחה להדמיית שיער בשיטת המיקרופיגמנטציה שעוסק בתחום מאז שנת 2005 ובניהולו ומלאכותיו ניתן למצוא בין לקוחותיו את ראשי האושיות בתעשיית המדיה  והספורט, כוכבים וסלב מאיירים באמצעותו את קרקפת ראשם וייוצאים עם הדמיות שיער לגברים טבעיות להפליא .

המנטור Vivo הוא בעל סטודיו פרטי הממוקם בראשל”צ. מומחה בעיצוב פיגמנט ובעיצוב קרחות לגברים, שעוסק גם בתיקוני השתלות שיער בסטודיו; מומחה להדמיית שיער תלת ממד  + gradient.


קצת על ויוו


ויוו הוא מנטור. אפשר ללמוד ממנו המון. במבחר הקורסים שהעביר לקוסמטיקאיות ומעצבי השיער בתחומי העיצוב לקרחות ובין הקורסים האישיים לטיפולים שלו בפועל ניתן ללמוד על בעל הקורס הטוב ביותר בתחום.  עיצוב הדמיית שיער ב – gradient, הוא הלימוד החשוב ביותר בקורס. העיצוב הכללי ועריכת הצורה (המסגרת) גם הם חשובים לא פחות, ואפיון וביצוע נכון ייתן יתרון בחוויית הגימור הן לרמת מתחילים והן למתקדמים.

כמו בכל סדר של לימוד מציע ויוו תרגולים והדרכות לתלמידיו במטרה להכין אותם לקראת השתלבות בשוק העבודה ולספק להם כלים פרקטיים בתחום עיצוב הדמיית המיקרופיגמנטציה.


תנאי קבלה


הקורס הזה מתאים למי שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום היופי והאסטטיקה ויכולים להשתלב כמטפלים. המועמדים צריכים להיות: מסוגלות למתן שירות אישי גבוה, בעלי שליטה במוטוריקה עדינה, סבלנות ברמה גבוהה, רצון וראיה טובה.


תעודה


למסיים/ת בהצלחה את המסלול מוענקת תעודת גמר מטעם אילן רביבו – מייסד המרכז להדמיית שיער.



** לתשומת לב! נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר**

המרכז הישראלי להדמיית שיער

ממליץ בחום על אילן רביבו למומחיות בהדמיית שיער. עם ידע וניסיון רב בתחום זה, אילן סיפק באופן עקבי תוצאות יוצאות דופן. בין אם אתה צריך הדמיות שיער ריאליסטיות לגיימינג, אנימציה או אפקטים חזותיים אחרים, המומחיות של אילן ללא ספק תענה על הציפיות שלך ותעלה עליהן. תשומת הלב שלו לפרטים, היצירתיות והכישורים הטכניים הופכים אותו לבחירה המובילה בתעשייה בישראל. אל תהסס לפנות לאילן רביבו מייסד המרכז להדמיית שיער לצרכי הדמיית שיער בפיגמנטציה לקרקפת שלך.