השתלות שיער בטורקיה: קרחות וצלקות בראש – בשיער

צלקות אחרי השתלת שיער fue. צלקות אלו מוכיחות כאלף עדים שלכל השתלת שיער יש צלקות!

Micropigmentation05 – טיפול משלים לצלקות fue. לא נעשה טיפול לכיסוי הדלילות בשיער

תיקון צלקון fue. תיקון השתלת שיער

תיקון השתלות שיער fue טיפול לצלקות קשות קישור לדף הדמיית שיער

איך זה קרה?

“לא רק שתהליך של השתלת שיער לא התאים לי. גם סבלתי סבל אדיר וכאב בקרקפת במשך שנתיים אחרי ההשתלה וגם הצלקות בראש לא מתכסות באזור התורם. בקיצור נשארתי עדיין עם קרחת ועם הרבה הרבה צלקות לכל החיים”.

מעט מאוד גברים בישראל יודעים שלא ממש קיים דבר כזה שהשתלת שיער בחלק האחורי העליון של הראש (כלומר היכן ששמים כיפה) (פדחת) תתפוס יפה ותמלא לחלוטין את האזור הריק שם! עוד לא ראינו השתלת שיער לקרחת שלימה שנתפסה ויצרה צפיפות של נער בגיל 17. אך טרם נשלול את עצם קיומה של המציאות של השתלות השיער בפדחת ולפני שאנו מתריעים על תוצאות ללא שינוי כלל ואף למעלה וחמור מכך נקדים ונאמר – אמנם, בחלקו הקדמי של הראש במשולש הפרונטאלי (כלומר במפרצים ובפוני) ברוב המקרים מצליחה ההשתלה לחולל שינוי מדהים במראה והיא תופסת ומחזיקה מעמד בצפיפותה. במידה רבה ובאופן שלא ניתן בכלל להשוואה להשתלת השיער מאחור מבחינת הצלחה. השתלת שיער בפדחת (קרחת) לעולם לא תשיג את הצפיפות הטבעית גם לאחר ארבעה השתלות FUE. גם אם אזור התורם הוא די עשיר ומשטחו ענק בעיקר גורמת ההשתלה בפדחת לנזקים שלא מספרים עליהם. על גלדים לאחר השתלת שיער, על סימנים שנשארים אחרי ההשתלה והמועקה בנשמה שאותו אדם תמים חייב להתהלך איתם בעל כורחו כך ולאורך שנים. ולכן אומרים – תמונה אחת שווה 1000 אלף מילים! ∇ ∇ ∇

השתלת שיער בטורקיה – תוצאות! תמונות של אדם לאחר 3 השתלות שיער FUE בתורקיה!!!

התכנים והתמונות מספקים מידע מקיף על הדברים החשובים ביותר באמת בנוגע לנושא הרגיש של השתלות שיער בכלל ועל השתלות שיער בתורקיה בפרט. שרובם מנסים להסתיר בכל דרך אפשרית תרתי משמע. “בטורקיה עובדים עם שיטה להוציא כמה שיותר זקיקים ומפרקים את האזור התורם” אומר אלן בשר “והוא נשאר עם מלא חורים וצלקות קטנות אבל מלא מלא צלקות ופסים! לא באמת משתילים את כל כמות הזקיקים שמוציאים גם כאשר סופרים אותם לידך”.

הוכחה חותכת! – חפשו באינטרנט תמונות של קרחים המתקרחים מאחור או קרחים בפדחת ומקדו את החיפוש בכל לשון והפכו לכל שפה ולא תמצאו תוצאות של תמונות אמתיות להשתלות שיער שבאמת הצליחו בחלקו האחורי של הראש.  יוצא שהמטופלים הללו ובעיקר בתמונה זה שאחרי שלוש השתלות שיער יצאו בנזקים כבדים יותר מאשר היו לפני ההשתלות. גבר שלא מתאים להשתלת שיער מוכרח להבין לפני שמבצע את ההשתלה ולפנות לפחות לשלושה מקומות שהוא מתלבט עליהן ולשמוע לפחות שני ייעוצים ולא להתפתות ולהאמין לכל אחד שרוצה להטיס אותו לטורקיה להשתלה.

השתלת שיער – יש שיער אבל עם חורים בשיער בראש ובקרקפת מאחור.

 

אחרי השתלת שיער כמעט כולם עושים השלמה עם מיקרופיגמנטציה – עובדה! (גם מרפאות מנתחי השיער בישראל החלו להעסיק מטפלים “שיעברו” על מילוי הצלקות לאחר זמן מסוים של החלמת האזור התורם). בתמונה: טיפול ראשוני. דרוש טיפול נוסף
מילוי סביר במיקרופיגמנטציה לצורך עיבוי השיער אחרי השתלת שיער

מילוי קרחות