הדמיית זקיקים – מילוי שיער טשטוש קרחות ומפרצים

מילוי קרחת במיקרופיגמנטציה קעקועי שיער

מילוי קרחת במיקרופיגמנטציה קעקועי שיער

מילוי קרחות בהדמיית זקיקי שיער 

התקרחות היא מילה כוללנית ויש בה המון סוגים של קרחת. התקרחות אצל נשים, אצל גברים, אצל כלבים וחתולים וגם אצל ילדים. היא נגרמת ברוב המקרים מסיבות גנטיות ותורשתיות אך לעתים הגורמים הפסיכולוגיים משפיעים על הנפש והגוף ומחלות שיער כגון אלופציה או גזזת מותירות קרחות ודילולי שיער. לחץ ומתח ואפילו תזונה לקויה תורמים משמעותית לתופעת התקרחות מקומית נקודתית ועלולים ליצור מחלה בשם טריכוטילומניה (תלישת שיער). התקרחות גברית פוגעת בביטחון העצמי והיא אחראית גם למצבי הדאון שחש המקריח, גברים רבים אינם יודעים להתמודד עם התופעה אשר גורמת להם לאי שביעות מהמראה שלהם והם מתכנסים בתוך עצמם ונכנסים לדיכאון על אף שיש כמה פתרונות עבורם כגון: פאה, יחידת שיער, הדבקת שיער, השתלת שיער, הדמיית שיער וכו’, כך שהתופעה הפכה להיות די שכיחה בעולמנו. והיום, הינה, קרחת אינה נחשבת כדבר חריג היום ואינה מושכת תשומת לב. המון גברים לעומת זאת גברים אשר מתקרחים ברמה שאי אפשר לבצע השתלת שיער הסובלים מנשירה חזקה נוטים לפנות לפתרונות קוסמטיים כדי לשפר את המצב על ידי שינוי גוון העור בקרחת.

הדמיית שיער המכונה גם הדמיית זקיקי שיער, היא איפור קרקפת אשר מחקה מילוי שיער או זקיקים במיקרופיגמנטציה והיא אחת מהפתרונות המופלאים שמביאה באמת לתוצאות מצוינות! היא האחראית שיוצרת מילוי קרחות ברמת צפיפות כפי הנדרש אם ברקע בהיר או ברקע כהה והכל סביב עלויות סבירות. הדמיית שיער מקצועית משתילה מיני קעקועי זיפי שיער לעור וכך מאפשרת לאזור להיראות מלא יותר, ניתן לבצע גם כאשר ההתקרחות היא חלקית ונקודתית, כלומר כאשר למטופל יש חור בשיער, איזה צלקת מפעם והוא רוצה לכסות או להעלים אותה. גם מפרצים גדולים אפשר להקטין בקווי שיער חדשים ומקוריים ואת הקרחת באזור הפדחת ניתן למלא כאילו השיער צומח שלא תיהיה קרחת יותר והתוצאות שמתקבלות פשוט מדהימות. הפיגמנט משתלב היטב עם השיער הקיים.

מקריח? עצר רגע!

אתה לא חייב להשלים עם הקרחת, דלילות השיער והמפרצים! מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער תיתן לך את המענה הטוב ביותר למילוי המשטחים הריקים בשיער ותעזור לצופף אותו בהתאם לציפיותיו של המטופל. היום זה אפשרי יותר מתמיד משום שיש מגוון תכשירים יעילים ללא תרופות וטכניקות טיפול חדשניות כגון הדמיית שיער, הם שעושים את הראש יפה ודחוס כאילו עם שיער וגם לכם מגיע להיראות במיטבכם. אז כדי לקבלת ייעוץ והדרכה המבוצעים רק על ידי מומחים מובחרים חלצו ליצרת קשר או חייגו 0537553665.

הדמיית זקיקי שיער קעקוע במפרצים– פתרון לאורך שנים

הדמיית שיער (מיקרופיגמנטציה) הינה שיטה ישנה מאוד שהתחדשה בשנים האחרונות. בשיטה הישנה היו משתמשים ממש כקעקוע לכל דבר לכן בארצות ובתרבויות שונות בעולם (כך היה נפוץ) נפוץ להחדיר מתחת לעור חלקיקי חומרים שישנו את מראהו בצבעים וצורות שונות, כיתובים וחריטות על גבי הבשר ומתחת לשכבת העור בכדי לקעקע ציורים בעלי משמעויות שונות. השוני העכשיווי הוא בצורה הקבועה שמאז הקעקועים, הדמיית שיער הפכה לשם בפני עצמה והיא מובדלת מקעקועים! סמל, כתב או ציור של קעקוע אינו נמחק בעצמו לעולם, צורתם יישארו לנצח ויחליפו צבעים, בשונה מהדמיית שיער מקצועית ע”י מיקרופיגמנטציה שהיא אכן תימחק עם השנים ותתכלה בעצמה, דבר אשר אופנתי לכל עונה וזמן.

בוויקיפדיה מופיע “הקעקוע – של שור שנכחד ועז הנפוצה בצפון אפריקה – הוכרז כקעקוע השלם העתיק ביותר בעולם. המומיה נחנטה במצרים העתיקה לפני כ-5,200 שנה, והקעקועים ככל הנראה נוצרו בעזרת פיגמנט מבוסס פחמן, ייתכן שהיה זה פיח“. היום הענף כה מפותח ועושים שימושים בחומרים אורגניים איכותיים ובפיגמנטים שאינן כימיים כמו בקעקועים. מיקרו פיגמנטציה הייתה תמיד משמשת את ענף הקוסמטיקה בעיקר. אך ענף הרפואה זיהה כבר לפני כמה עשורים שהתהליכים הקוסמטיים בהם רבים קשורים לריפוי ורפואת העור וכן לאסתטיקה רפואית לכן כטכניקה משלימה לניתוחים שיקומיים החלו לעסוק בתחום. העובדה שהיום רוב קופות החולים: כללית מאוחדת ולאומית הכירו את הפוטנציאל שיש בענף והצבעים השונים, הטכניקות והערבוב חוגגים. יצא לכם פעם לעשות איפור קבוע בקופת חולים? היכולות האומנותיות של אח או אחות בקופת חולים או דוקטור ורופא משפחה הם שליחים נאמנים לרפואה ויש להם את הכלים החיוניים שעשויים להשפיע משמעותית על התוצאה שתתקבל. חשבו שוב האם כדאי לתת לרופא משפחה לבצע לכם בדיקה רפואית או הדמיית זקיקי שיער?