מילוי קרקפת קרחת | מילוי קרקפות קרחות

מילוי קרחות – אלופציה אראטה

איך מתמודדים עם קרחת או קרקפת לבנה?

רוצים לראות עוד תמונות שלי? לחצו על התמונה ותעברו לדף עם תמונות לפני ואחרי

התקרחת? הדמיית שיער לפני ואחרי

גברים רבים סובלים מקרקפת עם קרחת, היתדללות של שיער בפדחת יוצרת בהירות בקרקפת הראש אשר נותנת תחושה של דלילות שיער והתקרחות. בעוד ששיער מלא ודחוס יסתיר לגמרי את עור הקרקפת המבריקה וקרקפת לבנה המבצבצת מכל חור מציקה ומלחיצה ומי שמרגיש לחוץ מזה מרגיש בצדק . השיער נראה פחות או יותר יפה רק שמתחת יש גוון שלא כלכך מסתדר איתו ביחד.

מה עושים?

ישנם גברים ונשים כאחד הצובעים את קרקפתם במספרה מדי שבועיים או אחת לחודש בעוד רבים מהם כבר עלו על הטכניקה הקבועה לצביעה ומילוי עור הקרקפת במיקרופיגמנטציה, ואינם צריכים להשתעבד לצביעה כמו בצבע רגיל או שטיפה לשיער. אם כן, מדובר הרי בפתרון מושלם שיוצר מילוי זיפים לקרקפת, השחרה מיידית וקבועה ומכסה כל חור בהתקרחות ובדלילות שיער. הטיפול הזה כבר כבש את כל הסלבריטאים במדיה העולמית ומשתמשים בו גם לצורך:
1. מילוי קרחות

2. טשטוש צלקות


3. העלמת צלקות


4. השלמת החסר לאחר השתלת שיער


5. תיקון / מילוי מפרצים


6. השחרת קרקפת

לאחר הטיפול הראשון ולאחר שהתייבש החומר האורגני וסודר בערוגות ויצר הדמיה של זיפי שיער צומחים, הקרקפת תאדמם מעט ותירגע לאחר כמה שעות ועור הראש יחזור למצבו הקודם. רק השיער המדומה שמוחדר מתחת לקרקפת יהפוך את מראה לצעיר חדש מלא ושופע. – נוזל המשולב אבקת צמחים טבעיים כהה ודלילה מכסה אזורים לבנים בקרקפת ומשחיר את העור ברמת הסוואה של זקיקי שיער.
הטיפול בשיטת המיקרופיגמנטציה המעניק לכל שיער שהו בכל מצב את המראה הדחוס של שיער ומשנה את צורתו מחולי הקשור להתקרחות עד לבריאותו השלמה שלו, גם במקרה של קרקפת מצולקת – צלקות בשיער הם תוצאה של חתך בקרקפת או פגיעה ברקמות העור וכתוצאה מכך ישנם חורים בראש (בשיער).
מצב כרוני של צלקת בראש באזורי שיער עשוי להיראות מוזר בעייני החברה ואף על פי שיש השתלות שיער שמצליחות לכסות צלקות ועדיין הם לא מוציאים תוצאות באופן מושלם. זה מתבטא בצפיפות המירבית שיכול המשתיל שיער להשתיל בצלקת. במקרים רבים ראינו תוצאות של השתלת שיער על צלקת שלא נתפס יפה והזקיקים שם עומדים אחד פה ואחד שם ממש לא כמו בעור קרקפת רגיל.

מבוגרים ואנשים בזיקנותם זוכים לשיער שיבה בכבוד ובסופו של דבר הופך כולו לבן, גם הקרקפת משתנה ופצעים וגלדים מלווים אותה במהלך החיים וישנם מבוגרים עם קרקפת לבנה או כתמים לבנים,  הלבנוניות בקרחת היא אינה בעיה בשבילנו ואנו מסוגלים לשנות את המראה של הקרקפת וליצור מראה אחר.חדש. ממוסגר יותר, צעיר יותר ובטיפול פשוט יחסית ולא כירורגי בעל מגוון גוונים כהים עשיר, תואמי קרקפות בצביעה קבועה שאמורה להקנות ראש חדש ויפה.

השחרת קרקפת ומילוי זיפים בהדמיה למעשה זו שיטה שהופכת כל קרחת בהירה לכהה.  אז אם אתה בעל קרקפת לבנה או מבריקה? זה הזמן לטפל בשורש הבעיה ולהבין מדוע הדמיית שיער של אילן תחזיר אותך 10 שנים אחורה לפחות במראה צעיר גברי ומסוקס יותר. לא רק בקרקפת מילוי הזיפים עוזר ומסייע, גם בזיפי הזקן – מילוי הזיפים המדומים משפר משמעותית את מראה של זקן דליל.

קרחת בזקן

אלופציה בזקן לפני ואחרי- מילוי זיפים במיקרופיגמנטציה

הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לאזור התורם לאחר השתלת שיער – Vivo ישראל
השחרת עור קרקפת | מילוי קרחות לנשים