השחרת עור הקרקפת – מילוי אחרי השתלת שיער

השחרת עור השיער. השחרת עור הקרקפת לאחר השתלת שיער – תיקון השתלות בפיגמנטציה

תיקון השתלות שיער – תמונות לפני ואחרי השחרת קרחות

“השתלות השיער של היום יעילות מאוד בקרב גברים שמפרצי שיערם דלילים או רק חלקו הקדמי של השיער (פוני) דליל או מקריח ותו לו. אפשר לומר גם במקרים מסוימים שההצלחה מניחה את הדעת לאלו שחסר להם טיפה יותר שיער מרק בחלק הקדמי (בפוני) ושמצריך כיסוי ומילוי. אבל בשטחים יותר גדולים של קרחות כמעט ואין אפשרות לבצע השתלת שיער מצויינת. הזקיקים באזור התורם שנלקחים לצורך מילוי הקדמי מותירים צלקות קטנות לבנות אשר בדרך כלל מגבילים את המושתל ללכת עם תספורת קבועה, מה גם שאין מצב שתחזור הצפיפות המקורית שהייתה גם אחרי 10 השתלות לקרחת מלאה.

מילוי שיער בפיגמנטציה

מילוי שיער בפיגמנטציה

לכן אצל גברים שעשו השתלות שיער ועדיין יש להם אזורים בראש חסרי שיער, או לחלופין צלקות בראש ועם העלייה הגדולה של המודעות למיקרופיגמנטציה ולהדמיית שיער בכל גיל, ההיקף התרחב וההוכחה לכך שאנו רואים בכל מקום את הקרחים המבוגרים מהלכים עם מילוי ב מיקרופיגמנטציה על הקרקפת הולך וגדל, עד שאי אפשר עוד לזהות אם זה באמת הדמיית שיער או קרחת שנעשתה מבחירה.

המהות והמטרה בתהליך זה היא להוסיף מילוי ונפח מדומה בין ומתחת לזקיקי השיער שיעניקו מראה כהה יותר מהטבעי. כך שלבסוף תוצאת ההכהייה שמתקבלת בין אלו שעברו השתלה ובין לאלו שלא מתאימים להשתלת שיער משום שמשטח הקרחת אצלם גדול והאזור התורם לא מספיק לכסות הכל, הם תוצאות נדירות שכל גבר דליל שיער היה רוצה להתנסות. 

העבודה בצלקות מאתגרת יותר ואף קשה יותר מכיוון שבעורף העור קשה יותר מבקרקפת למעלה וערוגת של זקיקי השיער שחולצו בזמן ההשתלה יצרו צלקות לבנות וקשות לתפיסת הפיגמנט בעורף, (גם בהשתלת שיער על צלקות השערות לא יוצאות מתוך הצלקת כי השכבות סתומות ומתות. וברגע שתהיה נשירה וצמיחה מחודשת ככל ההשתלות אז תרצה השערה לצמוח ולא יהיה לה מקום מאיפה לצאת. לכן היא תחפש דרך למצוא את הפתח הקרוב ולא תצא במקום המיועד שבו הושתל הזקיק). אך בקדמת הקרקפת גם שיש השתלת שיער אפשרי לנצח את המראה הדליל שנשאר עם מיקרופיגמנטציה מילוי בתחתית השתלת השיער. רבים אשר נפגעים מהשתלות שיער החוזרות ונשנות ורבים מהם הם גברים. בתחום הנשים שדלילות השיער אצלן רק במרכז הקרקפת, הדמיית שיער היא פתרון די טוב שכן היא לא פוגעת בזקיקי השיער הבריאים ונותנת מענה של השחרת עור הקרקפת באופן קבוע.

תמונות לפני ואחרי: טשטוש צלקות השתלת שיער בצביעה קבועה – תיקון צלקות fue מהשתלות שיער – הכהיית שיער – סשן 1 מילוי מיקרופיגמנטציה
הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לאחר השתלת שיער

רוצים עוד פרטים? חייגו

0537553665

צלקות בראש

עוד טיפול קטן (פיניש) וסיימנו…

הבטחנו ומקיימים – הנה לפניכם תמונת סיום מהפנטת שלאחר מיקרו פיגמנטציה לקרקפת אחרי השתלת שיער

לפני ואחרי
לפני ואחרי – תוצאה לאחר טיפול אצל Vivo המרכז להדמיית שיער. בתמונה ימין קרקפת דלילה אחרי השתלת שיער בתמונה שמאל מילוי בפיגמנטציה

מומחה לתיקון השתלות שיער