הדמיית שיער בזקן – מיקרופיגמנטציה הדמיית זיפים: טיפול מושלם למילוי זקן

הדמיית זקן לגברים עם זיפי שיער דליל בזקן – מילוי זקן ע”י מיקרופיגמנטציה והשלמת השתלת שיער. מילוי פיגמנטים לצלקות אחרי השתלת שער וסגירת חורים וקרחות לאחר ההשתלה בטורקיה. טיפול מושלם למראה גברי מסוקס!

 

קישור לדף טשטוש צלקות

צלקת

לפני ואחרי הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה בזקן דליל לגברים

אלופציה אראטה בזקן חורים וצלקות בשיער שעל הפנים

חורים בשיער הזקן: תיקון אלופציה אראטה בפיגמנטציה לזקן
מיקרופיגמנטציה בזקן


מילוי מפרצים בשיער דליל

עיבוי ומילוי שיער דליל במפרצים ובזקן

• אתם כאן:  
• עמוד הבית
• הדמיית שיער
מילוי שיער דליל במפרצים

גברים רבים בכל גיל ובמיוחד בגיל המעבר סובלים ממחלות שיער הגורמות להתקרחות. אותם גברים מעוניינים במראה שיער מלא בריא וטבעי יותר.

בזמן שישנה נשירת שיער והוא מתחיל להיות דליל זה גורם מיד לדימוי עצמי נמוך ולהרגש ירוד ומתוסכל, ישנן גם המון נשים הסובלות משיער דליל והתקרחות ולא רק במפרצים וכתוצאה מכך נלוות אליהן התחושות הכבדות הללו.
 
למשל אחרי הטיפולים הכימותרפיים שמקבל המטופל השיער נושר ויכול להישאר ריק, תזונה לא נכונה, אקלים, מתח וסיבות נוספות ואדי לא תורמים למערכת החיסון והשיער נפגע.

אחת השיטות המוצלחות באמת והיעילות ביותר למילוי שיער דליל הן לגברים והן לנשים היא השימוש בפיגמנטציה לצורך הכהיה. הכהיית עור הקרקפת מתחת לשיער הדליל יוצרת משטח צפוף ומלא כשיער אדם טבעי. האיכות והמגע מעניקים מראה של שיער חדש לגמרי חי יפה ועשיר.

מילוי שיער דליל – כל דבר הוא זמני עד שהוא הופף לקבוע

גם אצל נשים הפתרון המופלא הזה מתאים והוא אכן מכסה באופן מושלם דלילות שיער והתקרחות עד לרמת השחרת קרקפת.

נכון שבעבר אנשים היו נוהגים לחבוש פאה על הראש לצורך כיסוי או מילוי ההתדלילות, אבל היום צריך לדעת שיש שיטות חדשות שמוציאות תוצאות נדירות, פשוט טבעיות יותר.

מילוי קרחות אצל נשים ע”י מיקרופיגמנטציה מצריך עבודה מאומצת יותר מאשר אצל גבר עם קרחת
הסתרת קרחות עם הדמיית שיער בגוון השיער תוביל למילוי הקרקפת ולהעלמת הדלילות במקרים מסוימים.

הזקיקיות מפוזרים בתוך עור הקרקפת ועל השיער ונצמדים על הקרקפת באזורים דלילים, השיער מקבל מראה מתמלא וממבט מקרוב לא ניתן להבחין בכך שזה פיגמנט ולא שיער לכן נשים רבות מעדיפות פתרונות כמו למילוי השיער באמצעות קעקוע שיער או באמצעות מיקרו פיגמנטציה לשיער דליל.

הזמינות שלנו היא הקובעת. הפתרון הוא זמני אבל אפשר להפוך אותו לקבוע והוא נועד במיוחד לצלקות וקרחות בשיער. 

נשים המעוניינות למלא את הקרקפת לאירוע מסיום יחיד לא מומלץ להן לעשות הדמיית שיער, יש קונסילרים חד פעמיים שיכולים לכסות בצורה מושלמת קרחות ואזורים דלילים בשיער והם נשטפים במים רגילים ממש בסיום האירוע.
לכן לנשים שעוברות סדרת טיפולים של מיקרופיגמנטציה למילוי הקרקפת עוזרות כביכול לנשירת השיער להראות מלא. הפתרון הקבוע הזה מטשטש את דלילות השיער והוא אינו גורם לשום נזק!

טיפול מקצועי

חשוב לעבור טיפול מקצועי אצל מומחה שמבין בנושא על מנת למצות את הפתרון הנכון ביותר בתוצאות הן לאישה והן לגבר. מאחר וקיימים היום מגוון פתרונות בתחום השיער, במילוי שיער אצל נשים חובה לקחת בחשבון שהפתרון יהיה בהתאמה אישית מלאה – כלומר התאמת גוון, אורך וכמובן שיקולי תקציב.

חשוב לבדוק לעומק היכן לבצע הדמיית זקיקי שיער בפיגמנטציה, עור הקרקפת זה דבר רגיש מאוד ועל המטפלים המבצעים לשאול את המטופל לגבי מצבו הבריאותי וזאת על מנת להמנע מטעויות ולהגיע לתוצאה איכותית וטבעית למילוי השיער הדליל.

השחרת שיער לנשים והענקת נפח לשיער

השחרות השיער נועדו להעניק נפח לעור הקרקפת לצורך מילוי שיער והסתרת קרחות.

מוכרח לציין כי קעקועי שיער נחשבים היום בשנת 2024 לפתרון הכי מתקדם והכי חדשני למילוי קרחות.

בדרך כלל הנשים שהיו להן בעיות בשיער הסתפקו בפאה או בתוספות שיער סינטטית,  אבל מה עם שיער האישה הטבעי שהיה דליל?

הדמיית שיער בפיגמנטציה לקרקפת משתלבת היטב בשיער הקיים ויש מספר טכניקות כיצד לעשות את זה טוב.
לדוגמא ניתן לנקד את הקרקפת בנקודות שיער בעבודת יד למילוי השיער הדליל הקיים, או אם יש צורך במילוי לשיער מלא יותר ניתן למשוך על ידי הדמיית שיער בשיטת השיערה.

שיטת איפור שיער זו נחשבת לבטוחה ונראית טבעית לאחר התאמת גוון נכון המתאים לעור ולשיער. יש אפשרות גם לשלב עם מיקרו-פיגמנטציה תוספות לשיער שמתחברות עם קליפס או יחידת שיער טבעית שנצמדת לקרקפת.

התוצאה המתקבלת מרשימה מאוד ומקבלת מראה של שיער בנפח מלא יותר וכאשר עוברים על הטיפול כמה פעמים נתפס הפיגמנט בחורים הדלילים ומסתיר את קרחות השיער.

לאחר הטיפול ניתן להתקלח ללא חששות, לשחות בים  וליהנות מפעילות גופנית ללא הגבלה.