קרקפת_מבריקה_01

הדמיית זקיקי שיער לגברים | micro•pigmint בישראל - הפתרון המושלם למילוי קרחות

מילוי מפרצים בקעקועי שיער

טיפולים של קעקועי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה מותאמים אישית לכל מטופל ומטופל; בטיפול הזה אין הגבלות של גילאים ויכול להפוך כל גוון או צבע עור מכל סוג שהו לצבע אחר – מלבן לשחור והפוך, מכהה לבהיר, משטיני לחום חזק, ומבלונדיני לאפור עכבר ועוד מלא מלא סגנונות...

קעקוע שיער

קעקוע שיער

Vivo - ישראל 

מיקרופיגמנטציה לשיער דליל | מכניעים את השיער הדליל וההתקרחות

קעקוע שיער אחרי השתלה

קעקוע למילוי שיער אחרי השתלת שיער

הדמית זקיקי שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה היא הפתרון המושלם היום למילוי קרחות בשיער ומילוי צלקות מהשתלת שיער, השיטה פועלת ללא שום סיכון או סיבוך אפשרי. 

זקיקי קעקוע לשיער.

קעקוע למילוי שיער לאלופציה אראטה

קעקוע למילוי שיער | מיקרופיגמנטציה לאלופציה אראטה

יצירת זקיקי קעקוע לקרקפת בא כתחליף רקע לשיער דליל כוללת שימוש בטכניקות שונות מקעקוע רגיל, ומיומנויות הדורשות שימוש במחטי-מיקרו ודיו צמחי מיוחד. טכניקות SMP (סימולציה-מיקרו-פיגמנטציה) אלה אינן אמורות לשמש אמן קעקועים המקעקע בסטודיו לקעקועים רגיל; קעקועי הזקיקים מבוצעים בצורה הרבה פחות גסה מקעקוע והחדירה לעור היא כל כך עדינה ומדויקת ולכן היא הנכונה על ידי מומחי מיקרופיגמנטציה בקרקפת.

קעקועים למילוי זקיקי שיער לצלקות אחרי השתלת שיער

קעקועים למילוי שיער במיקרופיגמנטציה אחרי השתלה

זקיקי קעקוע השיער המדומים מוחדרים עם מחט מיקרונית המשמשת דיוק מפליא למיני קעקוע המתכלה בסופו של דבר (לאחר שנים רבות) שמשלים את המשכיות השיער. המראה של הפיגמנט מותאם לקרקפת באופן טבעי והזקיק קעקוע שיער מתוכנן בקפידה כדי ליצור בהדרגתיות השלמת שיער.

מהו קעקוע- זקיק לשיער?

זקיקיי קעקועי שיער צריכים להיעשות על ידי מקצוען. זקיקי מיקרו_פיגמנטציה כדאי לבצע רק אצל מנוסים בתחום הקרקפות ומכיוון שקעקוע שיער בזקיקים אינו כמו בתהליך של קעקוע במובן המסורתי והמעשי, הוא נעלם אם לא מחדשים אותו!

הציפיה לקבל הדמית זקיקים יפים עם הדמיית שיער טובה (המכונה גם מיקרופיגמנטציה של הקרקפת) ממכון לקעקועים היא כמו לצפות ממכונאי רכב לסדר לך את מכונת הכביסה.

מכיוון שהליך מיקרופיגמנטציה של הקרקפת מתבצע אחרת ולא רק בחדירה של הגוונים אלא כל המכלול שונה גם הכלים וגם הפיגמנטים שונים לחלוטין מקעקוע רגיל. עם זאת, לעתים קרובות אנשים טועים בביטוי ובהנחה שקעקוע שיער הוא אכן קעקוע לכל דבר, והמקום בו נעשה להם הטיפול יצר ממש נזק במקום תועלת. לתוך העור בקרקפת היכן שאמור להיות שיער או לפחות משהו דומה לשיער קצוץ לכל הפחות יצרו קעקוע בצבע כחול ירוק רק כדי ליצור סגנון שיער אחר. אבל זה לא המקרה...

למי מתאים קעקוע שיער?

הליך ה- קעקוע דמוי שיער מתאים לאנשים מדוללי שיער או בעלי קרחות וגם לאותם גברים או נשים שיש להם שיער ארוך יותר אבל דליל או מקריח. , גם לשיער קצר יותר שנחתך, התקצר או שהתגלח בטעות ניתן לבצע הדמיית שיער ומילוי. ביצוע קעקוע זקיקי שיער הוא תהליך למיומנים מאוד, רוב השיטות האחרות אם זה החלפת שיער ע"י השתלות שער יכולות להיות כואבות מאוד בשני מובנים:

1. בכיס.

2. השתלות שיער מלווות בצלקות ואין על זה חולק לעומת זאת , קעקוע שיער הוא הליך הרבה פחות כואב אם בכלל משם שהוא לא חודרני כל כך. מיקרופיגמנטציה של הקרקפת צריכה להתבצע תמיד על ידי איש מקצוע מיומן ומוסמך בתעשייה; כזה שיש לו כבר שם ידוע ושביצע כמה מאות ראשים.

ואם לא? ייתכן שהתוצאות שתראה במראה אחר כך אולי לא ממש יעמדו בציפיות שהיו לך ואתה עלול להתאכזב מאוד, כמובן אם זה לא נעשה כראוי.

שירותי וי אי פי לאובדן שיער - מיקרופיגמנטציה בקרקפת אצל המומחה למיקרופיגמנטציה של הקרקפת יצר פתרון פופולרי לנשירת שיער ובכל מה הקשור לגברים ונשים שנאלצים להתמודד עם אובדן שיער והתקרחות מציקה.

אנו מספקים את שירותי ה- מיקרופיגמנטציה הבאים לגברים ולנשים: • הדמיה לגברים • הדמיה לנשים • נסיגת קו השיער • קרחת • שיער דליל • Alopecia areata וכל שאר צורות ההתקרחות • נשירת שיער גנטית • נשירת שיער לאחר מחלה כגון זאבת וסרטן • מיזוג כתמי לידה • צלקות או כוויות בקרקפת כתוצאה מתאונות או מניתוח • הסוואה של צלקת השתלת שיער מהשתלת שיער קודמת • הצללת עור כהה ובהיר • הוספת צפיפות לשיער ארוך יותר •

אנו מתקנים טיפולי הדמיה גרועים אשר נגרמו על ידי טכנאי הדמיית שיער חובבנים. הטיפולים אצלנו מוכיחים את עצמם באמיתי ואפשר לראות זאת בלייב. לא כמו טכנאים אחרים שמפרסמים תמונות ערוכות, אותה תמונה רק עם שינוי של קעקוע שיער שנערך על ידי תוכנת מחשב. זה חלק מהותי ממה שאנחנו עושים - הדמיה מוחשית. למידע נוסף על טיפול מיקרופיגמנטציה בקרקפת.

קעקוע שיער לגברים

קעקוע שיער לגברים מילוי קרחות בפיגמנטציה

קעקועי שיער לצלקות השתלת שיער. אחד לשבע גברים בישראל מסתובב עם הצטלקות בראש. ממש לא משנה אם הצלקת נגרמה מפציעה או חבלה ניתוח או השתלת זקיקים. אנו מסוגלים להעלים אותה. ראית כבר צלקת של מישהו אחר שעשה השתלת שיער? שמת לב לכך שיש לו פס של צלקת בעורף מבין השיער הטבעי? או שיכול להיות שלך בעצמך יש צלקות בקרקפת. אולי מניתוח השתלת שיער או מתאונה כלשהי. אם יש לך אחת כזאת ואתה רוצה להעלים אותה או לכסות אותה ושלא ירגישו, היא יכולה להיות מוסווית ב100% וכתוצאה מכך, יותר לא ישאלו שאלות מציקות! יש על מי לסמוך ואם מה שיש לך כרגע היא צלקת, שתישאר צלקת - רק שהיא הרבה הרבה פחות מורגשת. אתה יכול לראות את התוצאות המדהימות שהושגו על ידינו להלן ברחבי האתר. העלמת צלקות

לאחרונה, בתוך גלי הקורונה הרבה ישראלים מפחדים ושוקלים אפילו איך לא לבצע ניתוח פולשני כמו השתלת שיער ולהימנע מנסיעה לטורקיה. מה גם שיהיה חובה עלייהם לעבור ניתוח (הרי השתלת שיער כרוכה בניתוח הוצאה והכנסת שתילי שיער). רוב האנשים שעברו השתלה של שיער מוכרחים לעבור טיפול משלים של הדמיית שיער. לאחר השתלת שיער נשארות צלקות באזור התורם ומכיוון ש- מיקרופיגמנטציה הדמיית קעקוע זקיקי שיער יעילה מאוד להעלמת צלקות, מחובתם לפחות להכיר בצלקות שנותרו מההשתלה בין אם רוצים לטשטש ובין אם לאו. (הפעולה לא כירורגית ולא ברמת ניתוח). בהדמיית שיער אמנם מתבצעת חדירה תת עורית אך היא אינה משתייכת לקטגוריית כירורגיה. אז אם יש לך גם הצטלקות בשיער או בראש, ניתן להסוות את הצלקת. צלקות ארוכות בחלק האחורי של הראש המשוכות מאוזן לאוזן אופייניות למי שעבר השתלת שיער בטכניקת FUT. צלקות קטנות בין השיער בעורף הראש ובצדעיים אופייניות לשיטת הFUE או DHA.
הפירוש השתלת שיער בשיטת- FUT מתארת מצב של לקיחת רצועה בחיתוך מהקרקפת של שיער והוא מוסר מהקרקפת ביחד עם כל הזקיקים החיים, כך ששם לא יצמח שיער לעולם . צלקת תהיה אבל שיער לא. השימוש בהדמיה לאזור הקרחת והצלקת מוביל לסתימת נסיגת השיער בקרקפת ומעניק השלמת זקיקים ומראה שלם. בניגוד לשיטה זו בהשתלת FUE, כל שערה או שתיים מחולצות בנפרד, ומוחדרות בזהירות רבה לקרקפת אחת אחת. אממה, ישנם מנתחי השתלות שיער חובבנים שלוקחים ומחלצים קבוצות שיער יותר מדי צפופות וניתן לראות את הצלקות באופן ברור והם נראות יותר גרוע מהסטריפים והצלקות של FUT.

להשתמש בקעקוע שיער כדי להסוות את הצלקת חובה למצוא את המטפל המיומן ביותר! ואז ניתן לעצב ולמזג את השיער עם הצלקת החדשה. לא משנה איך תגיע אלינו קצר או ארוך, אם מאוד תרצה, אנו מבטיחים לך ללא כל דאגה טיפול מושלם.

טיפולי קעקוע/הדמיית לשיער - מה קורה הלאה? מיד לאחר הטיפול נקודות אדומות עם רקע יאפפו באופן זמני את הקרקפת ויהפכו לגרגירי פרורים שיתייבשו וייפלו לבד ללא צורך בעזרה וללא כאבים. במהלך הטיפול של יצירת הקעקוע לשיער באמצעות מיקרופיגמנטציה אורגנית, עלול המטופל לחוש גירוי ועקצוצים קלים עם תחושת אי נוחות וחמימות איזורית. הנוחות משתנה ממטופל למטופל וכן הרגישות. באמצעות מיקרופיגמנטציה נכונה הרבה יותר קל להגיע למראה טבעי מאשר יצירת קעקוע בסטודיו לקעקועים. (המחט שם חודרת עמוק יותר והצבע לא מתאים להתמזגות שיער). השתלות שיער יכולות להיות כואבות מאוד ולא תמיד הם מצליחות לספק את הצפיפות הנדרשת. גם השילובים בין השיער הקיים ובין השתלים המושתלים לא נראה טבעי ברוב המקרים. מסיבות שונות גם במקרים רבים השתלות שיער הופכות לסיוט מתמשך בקרב מושתלי השיער. ההליך הכירורגי הפולשני שדורש פרק זמן ארוך יחסית להחלמה וכן בתהליך עצמו (זריקות להרדמה) דורש כח סבל משמעותי לכאבים וסבלנות רבה לתוצאות. עוד לפני שרואים את התוצאות הסופיות יש לעבור מדורי סבל מתחילת התהליך ועד סופו). אבסוד המקרה שבא אדם להשתיל שיער בראש אצל מנתח להשתלת שיער והוא יוצא בסופו של תהליך עם קרחת ועוד תוספת של צלקות בקרקפת!

המלצות על מספר צעדים שכדאי מאוד לבצע לאחר קעקוע שיער בהדמיה בכל מקום שהחלטת לעשות בו את התהליך. ההסבר והתייעצויות בין המטפל בקרקפת למטופל אמור לזרום בצורה חלקה ותוך כדי גם להמחיש את הפעולה בפועל. ראשית, נקדים ונאמר שאין להיכנס לבריכה עם כלור מיד לאחר הטיפול ולאחר כשבועיים, אך בהחלט אפשרי להתקלח מיד וכן לחפוף ולרחוץ בים. אין גם לבצע גילוח בתער כשבוע לאחר הטיפול.

מומלץ לרחוץ את הקרקפת היטב לאחר שחלפו 7 ימים.
בניגוד לממליצים האחרים שמש ישירה במשך שעה כל יום אינה דבר שיהרוס את קעקוע השער אך בהחלט יש לתת זהירות בתחילת החודש הראשון.

קעקוע שיער לפני ואחרי בדוגמאות שפרוסות כאן באתר תוכלו לראות רק חלק קטן מהתוצאות של קעקועי השיער המרשימות שהושגו על ידינו עבור ראשי הזהב. תוכלו גם לבקר במרכז הגדול ולראות הרבה יותר תמונות לפני ואחרי תמונות שינוי. על ידי מעברי גוונים מותאמים אישית לכל ראש וראש הביקורות, וההמלצות לא מאחרים להגיע ואיתם מקרים נוספים, חלקם עם פחות שיער וחלקם עם צלקות גדולות ומכוערות.
בגלריית התמונות שלנו וכן לביקורות של Google בעסק שלנו זוכים אנו במיקומי מיקרופיגמנטציה לקרקפת בחיפושים רבים ע"י מנועי החיפוש במקום ראשון! למשל הביטוי מיקרופיגמנטציה לצלקת מוביל ישירות לתוצאה האורגנית הראשונה בגוגל, אנו נחשבים למומחי קעקועים לשיער בישראל ומוכרים בכל הארץ.

התקשר!