השתלת שיער – האזור התורם – תיקון צלקות באזור התורם

תיקון מקצועי של צלקות מהשתלות שיער: האזור התורם.

תיקון האזור התורם. תיקון צלקות במילוי פיגמנטים לכיסוי והסתרת צלקות לאחר השתלת שיער

ציתות מאחד האתרים המובילים ברשת הנחשב כמדריך מקיף ומלא בנושא צלקת אחרי השתלת שיער כותב:

“היתרון הבולט של השיטה הזאת הוא שאין צורך בחתכים ותפרים, מה שמקצר משמעותית את תקופת ההחלמה הנדרשת. בנוסף לכך, ניתוח FUE אינו אמור להותיר צלקת אחרי השתלת שיער”

השתלת שיער - האזור התורם

השתלת שיער: חורים וצלקות באזור התורם

לפני שעושים השתלת שיער חייבים לראות את התמונות האלו! למרות שרוב המושתלים לא חושבים בכלל על האזור התורם בתחילת התהליך ולפניו, ולא מודעים לכך שהאזור הזה שתורם שיער הולך להיות מצולק לכל החיים.

במרכז לנפגעי השתלות שיער ישנו מומחה שמתקן את הצלקות והחורים שנותרו מהשתלות שיער וממלא בחזרה את האזורים שנלקחו מהם שתילי שיער בזמן ההשתלה. כל שתיל ושתיל של שיער שנלקח מהשורש לצורך העברת מקומו לאזור דליל או ריק ולא יצמח יותר לעולם משום שנחרש ונעקר. פשוט הועבר למקום אחר. במקומו תהיה צלקת בראש. אולי גדולה אולי קטנה אבל צלקת בטוח שתיהיה.

 

בהצלחה!

 

מילוי צלקות fue תיקון ומילוי בפיגמנטציה לאחר השתלת שיער בטורקיה

שיער דליל אחרי השתלת שיער לא אמור להיות. התוצאה של נשירת השיער המושתל לאחר ההשתלה היא טבעית ואמורה להצמיח מחדש את הזקיקים שהושתלו. מצב של התקרחות כזאת מתמשכת מתבררת בסופו של דבר שהידלדלות השיער תימשך אצלם וכנראה שגם עוד השתלה לא תספיק לצופף באופן טבעי וכמובן שתוסיף עוד צלקות בראש.

איך תדע מה לעשות שהשיער דליל אחרי השתלה וכיצד תמנע את התופעה הזאת?

1. דלילות שער לאחר השתלה נחשבת לתופעה ידועה בקרב גברים, וחשוב לדעת זאת לפני שעושים השתלת שיער כדי לא לסבול מצלקות וחורים בשיער במיוחד לאחר השתלה

2. גברים שעברו השתלות שיער fue וגם חיתוך רצועת שיער fut מהשתלות שיער ישנות מדווחים על נזקים רבים שנגרמו בקרקפת והפכו את מראם למראה שיער דליל יותר מלפני ההשתלה ומצולק.

3. חשוב מאוד לדעת שכדי לשפר את המצב בשיער הדליל לא חייב לעבור ניתוחים להשתלות שיער, כדי להימנע ממראה של צלקות בשיער דליל, מומלץ לפנות קודם כל לייעוץ אצל מומחה, ובהתאמה אישית ניתן לשפר את הצפיפות ולהעניק לשיער תחתית שופעת ומושחרת ממינרלים וצמחים באמצעות טיפול לא ניתוחי: מיקרו- לפיגמנטציה

המרכז להדמיית שיער- מיקרופיגמנטציה לאחר השתלת שיער פתרון למילוי שיער דליל וקרחות