חיתוכי שיער לקרחות עם דירוג לשיער הקצר – גלח קרחת

תספורת גלח או גלאח בחלק התחתון של השיער מאפשרת היום ליצור סגנון מחודש יותר לאנשים בעלי קרחות, או דלילי שיער. המנהלים ואנשי העסקים הטובים ביותר מתנהלים באופן שותף ומטופחים מאוד אבל בראש הפרמידה מנצנצת ה”קרחת” רואים שהם “מתוקתקים”, המנהלים המצליחנים נראים אחרי הטיפול בקרחת יותר מסוקסים ויותר צעירים משמעותית .

תספורות לקרחת מעולם לא היו כאלה אופנתיניות אבל היו כאלו שכן נחרטו לנו בזיכרון כמו בן גוריון ראש הממשלה או אהוד אולמרט עם השיער המתנופף. הגברים שהיה להם שיער יכלו לשחק בו כפי שהאופנתיות לפני 50 שנה דיברה, אך עם הזמן, רוב הבלוריות של הגברים בסטייל אלביס פרסלי נעלמו אבל גם בשנת 2021, גברים קרחים עדיין מעדיפים סגנון של גילוח מאשר ‘הלוואות’ או הצמדת שיער ארוך עם ביצה וספריי. גלח נחשב לתספורת אופנתית סטנדרית בסטייל של אייל גולן עומר אדם ואחרים

בתסרוקת לקרחת יש ​​כמה אופציות למראה של סגנון השיער. קשה מדי וצפוף מתאים יותר לכהי עור פחם עם חיתוכים וקווים סימטריים. לגברים בהירי עור מתאים יותר גוונים רכים שיתאימו לתספורת קצרה בקרחת ויהיה עליהם לתפוס קצת צבע מהשמש. אין צורך להשתעבד לשום מוצר הגנה או סטיילינג לאחר הדמיית שיער על כל סוגה של קרחת.

אלופציה אראטה

טיפול לקרחת אלופציה אראטה במיקרופיגמנטציה

הקרחות של אנשי הספורט

העולם של תספורת קרחת מבחירה כלומר הדמיית שיער היום מככב בכל מקום וזה משתרע ומתפשט והגיע גם לברית המועצות ולכל העולם כולו. מהשם אולי אתה עלול להבין שזו רק הדמיה על מחשב שצובעים שיער ומשנים מחלק למתולתל, אך המושג הזה הדמיית שיער כבר מזמן הפך לשם פופולארי הקשור לצביעת קרקפת בנקודות זעירות כזקיקים שצריכים להתרגל ולהבין שזה העניין. היו שהפכו את המושג הזה וניסו לקעקע ראשי ספורטאים וגברים קרחים בשיער ורק לאחר שיצאו צבעים לא תואמים אשר הבינו כי טעו ואין דרך חזרה בקעקועים… בהדמיית שיער מקצועית הראש מתרענן ומכיל את החומר האורגני מתחת לעור המשמש לציורי שיער בגוונים נפלאים שלא מתחלפים אלא מתכלים, הפיגמנטים נחתכים לחתיכות קטנות בתור העור בקרקפת וברקות, מתפוגגים לאט ומתקרנים ולא משאירים אחריהם סימן זכר אחרי 10 שנים.

אצל אילן vivo הכי חשוב מבחינה מקצועית זה לראות את המעברים חלקים בין רמות הדירוג של השיער הטבעי לקרחת או לצלקת, ובשביל זה צריך להיות מטפל שיודע להשתמש בדיוק רב עם אין סוף גווני וצבעי שיער.

פעם קרחת הייתה סימן של שייכות לתת-תרבות בארצינו. התסרוקות האלו הקצרות אצל גברים והגילוח היו נראים כמו אנשים בעלי העולם התחתון שמקשטים את ראשם בצלקת ומגלחים בקפידה פלומות שיער מיותרות מהמסגרת. עם שיער בפוני ארוך על הכתר ועורף ארוך של אוחנה ויתרו גם . בשנת 2018, יותר ויותר גברים הסתובבו ברחוב עם השתלות שיער. חלקם יפים עם בלוריות מלאות וחלקם פצועים בראש מכל הצלקות שחבטו בהם כרישי השתלות השיער. צעירים ומבוגרים היום ניתן לראות בכל מקום עם תספורת דומה שאף אחד לא מעלה על דעתו שזאת הדמיה. בנוסף, אם יש חורים בשיער מניתוח או מנשירה מזעזעת, אתה יכול להשתמש בשירות שלנו.

מיקרופיגמנטציה למילוי שיער דליל

מיקרופיגמנטציה למילוי שיער דליל

קרחת