תספורת אחרי השתלה – תספורת גברים לאחר השתלת שיער

תספורות גברים לאחר השתלת שיער

חורים בקרקפת חור בשיער

 

גבר שעברת תהליך של ניתוח להשתלת שיער אמור לדעת מה לעשות אחרי ההשתלה. בין יתר ההוראות שקיבל מהמנתח הוא חייב גם לדעת מתי ואיזה תספורת בדיוק לעשות לאחר השתלת שיער.

לא אחת ולא שתיים ראינו מקרים שספרים לקחו מכונת תספורת בלי שלבים וגילחו למושתלים את השיער והשאלה הנשאלת איך נראה השיער אחרי גלח?

אספנו לכם כמה דברים חשובים מאוד לאחר השתלת שיער שכדאי שתדעו אותם טרם הפניה הראשונה למספרה או למעצב השיער:

אילו תספורות שיער ניתן לעשות אחרי השתלת שיער?

הטיפ בין החשובים הוא לבקש תמונה או לצלם את הראש מאחור אחרי הניתוח להשתלת השיער, התמונה תיתן אינדיקציה מדויקת מהיכן חולצו הזקיקים ובאיזו כמות יחסית לצפיפות הטבעית מדובר. אחרי שהשיער יצמח במשך חודש כבר לא נצליח להבחין בכל הנזקים והצלקות מהשתלה.

אם מדובר בנזק לשיער באזור קטן מסוים הספר (מעצב השיער) יצטרך לעשות מעקף לכל דבר ועניין וישאיר מעט שיער שיחסה את האובייקטים (הצלקות והחורים), מעצב שיער שעוסק עם מטופלים שזקיקי שיער שהוצאו מאזור העורף שלהם מועברים לאזור המושתל חייבים להתנהג עם השיער בזהירות רבה יותר משיער טבעי רגיל, וכמו כן דורשת התספורת השתלבות נכונה ודירוג אחרי ההשתלה.

אם עברת השתלת שיער רק במפרצים או בחלק הקדמי בפוני סביר להניח שתספורת מדורגת כן תתאים לך כמובן אם המנתח חילץ בצורה מפוזרת ונכונה מהאזור התורם.

האם אפשר לגלח את השיער לאחר השתלה?

תספורת גלח באזור המושתל לא מומלצת אבל באזור התורם של השתלת השיער ניתן כבר בהחלמה של הצלקות וזה בערך לוקח משהו כמו שבועיים עד כחודש, עד שהאזור מחלים.

ישנם גברים שהאזור התורם שלהם לא מחלים אפילו אחרי שלושה חודשים. גברים אלו סביר להניח שלא תתאים להם תספורת קצרה אחרי השתלת שיער.

השיטה הישנה ביותר להשתלת שיער נקראת: fut והיא הצליחה לצלק קרקפות באופן מחריד. היא יצרה מדרגות בקרקפת בגלל חגורת סטריפ הזקיקים שנחתכה מהקרקפת לצורך העברת שיער לאזור הקדמי או למילוי המפרצים. השתלת השיער פצעה את העור והיא השיטה הכי לא מומלצת. לכן אם יש לכם כזאת לא מומלץ לעשות תספורת קצרה באזור התורם.

תוצאות לאחר השתלת שיער

עד כה דיברנו על שיטה לא מקובלת. ישנן 2 שיטות די חדשות שמובילות בשוק היום בישראל ובטורקיה והם עוסקות יותר בפיזור לקיחת הזקיקים מהאזור התורם כדי לא ליצור את רמת הנזק של השתלתל שיער fut. למעשה, לכל השיטות שתיכף נפרט גם עליהן העניין הוא לא בהחדרת הזקיקים לאזור בו צריך למלא שיער אלא מהמקום בו הוצא השיער!

1. השתלת fue היא שיטה כבר די ישנה כאשר החילוץ מפוזר בכלל האזור התורם ולא ברצועה בלבד מה שמקל על הקרקפת ועל האזור התורם להיראות עם צלקות קטנות ולא צעקניות וכמובן שעדיף צלקות קטנות מאשר צלקת רוחבית גדולה (סטריפ).

מומלץ לומר ולספר לספר או למספרה שאתה הולך לעשות שם תספורת, שביצעת השתלת שיער וספר/ית יזהרו ויתאימו לכם תספורת לאחר השתלת השיער.

2. השתלת שיער DHI אותה הגברת בשינוי אדרת. גם היא יוצרת צלקות אמנם ברדיוס יותר מורחב אבל עדיין נלקחים המון זקיקים והאזור התורם נפגע בעיקר. ההצעה לתספורת כזאת היא קודם כל זהירות! חוות דעת ממעצב שמבין בתחום תעזור לכם לפתור את הפלונטר.

מה אני עושה אם בכל זאת אחרי השתלת שיער אני רוצה להסתפר קצר?

אם לא אכפת לך להסתובב אחרי השתלת שיער עם תחבושות סביב הראש במשך כמה ימים זה לא אומר שלא יהיה לך אכפת להסתובב עם צלקות וחורים באזור התורם (מה שמושתלים בעצמם לא רואים אלא אם מראים להם) אין חיה כזאת השתלת שיער ללא צלקות.

גם שיער החדש שהושתל לך ינשור ולא בטוח ב100% שהכל יצמח! (שימו לב שבאותיות הקטנות בהסכם רשום שאחוזי ההצלחה הם 50 50%).

לאחר כשבועיים ועד כחודש חוזרת הצמיחה המחודשת וכל מחזור של עוד חודשיים יצמיח עוד ועוד לאט ובאופן הדרגתי שיער מושתל . באזור התורם ישארו הצלקות והחורים לנצח ומהסיבה הזאת מעדיפים המטופלים לשמור על שיער ארוך בחצי שנה הראשונה לאחר השתלת השיער.

תספורת אחרי השתלה

במקרה אחד בשנת 2022 הגיע גבר למספרה שכונתית במרכז וחיכה בתור לספר שלו. לאחר החפיפה התיישב על כיסא הספרים ומעצב השיער שהכיר את הבחור דיבר באוזניה בטלפון וקרץ למטופל עין, חיבק וליטף אותו כפי שעושים בכל פעם כשנפגשים לתספורת חודשית והחל לקצץ מאחור עם המכונה…. (לפני כן נקדים קצת וניידע אתכם שהמטופל עבר השתלת שיער ולא סיפר לספר). בתחילת התספורת הספר מתחיל להילחץ ולהזיע ומתנהג פתאום שונה, הוא לא מבין למה כל האזור האחורי התחתון של הראש כזה דליל ומחורר? הוא מחליף מכונת תספורת וגם זאת לא טובה, עוד אחת אולי זאת בסדר? אבל לא. השיער נראה מלא חורים ואין לו מושג עדיין שהמטופל עבר השתלת שיער…

הוא הולך וחוזר וכמעט משתגע וברגע האחרון המטופל שואל אותו מה קורה לך תגיד, אתה בסדר? אממממם כן הכל בסדר כך תראה!  הוא מביא למטופל את המראה האחורית והמטופל לא מאמין למראה עניו. מה? זה מה שעשו לי הוא צועק ומרים את הידיים לראש וכמעט בוכה למה עשיתי מה עשיתי? הספר כולו בהלם לא יודע משמאלו ומימינו וההוא בוכה צועק לו במספרה.

לקח להם זמן להבין שלא הספר הוא זה שטעה אלא המטופל.

ברגע שעשית השתלת שיער ספר לספר שלך לפני התספורת שאתה אחרי השתלת שיער אחרת, התוצאה הסופית אותה תראה לא תבוא לך בטוב.

גאלח לאחר השתלה

אני אישית מאוד אוהב תספורת קצרה מאוד כזאת כמו “גלאח”, היום זה אפשרי כי פעם לפני 20 שנה מי שהיה עושה גלח אלו העבריינים שנראו כמו רוצחים שברחו מבית הסוהר. אבל שיער ברמת גילוח 0.8 למשל זה מאוד קצר ונותן היום מראה צעיר יותר בזכות כמה סיבות:

1. שהשיער המושתל מתארך תגלו שהוא לא באמת באותה רמה של השיער שלכם. הצפיפות של השיער המושתל לעולם לא יכולה להגיע לצפיפות הטבעית שהייתה. לכן יש פתרון מושלם לזה שנקרא הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה למילוי השיער החסר בשילוב של מיקרובליידינג.

2. יתרון של שיער מושתל מקוצר עם מיקרו פיגמנטציה נותן אפקט של שיער מלא ויפה יותר ומשלים את ההשתלה לרמת גימור מושלמת.

3. גם לצלקות בקרקפת שבתוך השיער בעורף באזור התורם לאחר השתלת שיער ניתן לטפל היום בעזרת מומחה לצלקות שיער אשר ממלא ומתקן את האזור שנשאר מדולל שמשם הוציאו את זקיקי השיער למלא את החלק הריק מלמעלה.

אז אם גם אתה אוהב שיער מאוד קצוץ למרות שעשית השתלת שיער ואין באפשרותך לעשות גלאח בגלל הסיבות הנ”ל דע שיש לך אפשרות היום לצפות למשהו טוב לתספורת כזו, דע שיש מומחה שיכול לתקן צלקות וחורים בשיער לאחר השתלות ופציעות ראש.

חייג עכשיו – 0537553665 – Vivo