שיער קרחת צלקת – מה משותף? השתלת שיער!

שיער דליל, התקרחות וצלקות בשיער הם משהו בלתי נפרד מהשתלת שיער# אין חיה כזאת בעולם שהשתלת שיער לא תשאיר צלקות-בראש#@!
מיקרובליידינג/מיקרופיגמנטציה הוא הפיתרון הטוב ביותר בטיפולים לאחר תהליכי השתלות שיער. הטיפול מצריך להתבצע מתחילתו ועד סופו בידי מומחה למיקרו פיגמנטציה או הדמיית שיער# הדמיית זקיקי שיער. מיקרופיגמנטציה אחרי השתלה אחראית על כך שהקרקפת תצבע בגוון מתאים לשיער של המטופל ומטרת הטיפול שהראש יקבל השחרה טבעית.
https://www.xn--hebtem.com/%D7%94%D7%…
מיקרובליידינג לקרחת מיקרופיגמנטציה לצלקות בראש אחרי השתלת שיער -מומחים.
גבר שמאבד את שיערו הדבר הראשון שהוא עושה זה חיפוש בגוגל “נשירת שיער”, “שיער דליל”, “מילוי שיער” וכו’. גוגל החכם מציג תוצאות של מודעות שקשורות לשאילתה שלו ולעיתים מציג מודעות ממומנות שלא כל כך קשורים לשאילתה. על הסוגים השונים של כל הפתרונות לשיער דליל, להתקרחות ונשירת שיער נרחיב מעט פה:
הרי אין תרופת פלא ששותים איזה כדור וצומח שיער, המודעות היום לכלל השתלות השיער וכן לתכשירים מונעי התקרחות או נשירה גדולה מאוד בקרב גברים אשר חפצים מאוד לטפח את ראשם בכתר שיער חדש.
ובכן, בישראל יש מומחה שדואג להעלים את הנזקים של השתלות השיער הכושלות ועוזר ליפות את הקרקפת. הטיפולים המוצעים אצלנו להתקרחות הם: דרמופיגמנטציה, מיקרופיגמנטציה, מיקרובליידינג והשחרת שיער גם לגברים שעברו השתלות שיער.
מומחה להדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה.
הדמיית שיער (גם: הדמיית זקיקי שיער, מיקרופיגמנטציה/דרמו־פיגמנטציה לקרקפת, מיקרובליינדינג, איפור קרקפות וגם קעקוע שיער) הם סוגים של איפור קבוע בקרקפות. האיפור הוא מלאכותי וחודר לשכבה העליונה בעור הקרקפת (אפידרמיס), תוצאה נראית כשיער קצוץ טבעי ולעיתים גם מגולח ואפשר לבצע גם על שיער ארוך דליל.
שיטה זו מיועדת בעיקר לגברים עם חוסרי שיער חלקיים בקרקפת או בזקן ובמקומות שצומח בהם בדכך כלל שיער לכולם.
דלילות שיער וקרחות בראש ובשיער וגם בזקן נראים ומורגשים לכל עין וממש לא נעים להתהלך כך. ניתנת אפשרות למתהלכים עם שיער דליל להשלים את החוסר על ידי שיטת הדמיית שיער.

מכונים ומקומות רבים דורשים להטיב עם לקוחותיהם וחפצים באמת ובתמים לבצע הדמיית שיער טבעית שיוצרת מראה של זקיקי שיער צומחים. בתהליך מחדירים פיגמנט המיוצר מחומר אורגני שדומה מאוד לזיפי שיער קצוץ. ההחדרה מעשית מבלי לפגוע בשורשי השערה. בדר”כ הטיפול ייעשה עם אלחוש או הרדמה.

הדמיית זקיקי השיער מחקה ומדמה כביכול ולמראית עין את המבנה הקצוץ של השיער והתוצאה שמתקבלת היא שילוב מושלם בין השיער האמיתי לסיבי הפיגמנטים שהוחדרו אשר לא ניתן להבחין בהבדלים ביניהם ובין השיער לא במראה ולא במגע. הפיגמנטים המוחדרים לעור מורכבים מחומרים אורגניים, צמחים ומינרלים טבעיים בלבד.

הדמיית שיער אפשר לבצע פעם בתקופה והיות שהעור הטבעי מתקלף ותאי האפידרמיס מתחלפים מהר יחסית חומרי ההדמיה דוהים עם הזמן.

לרוב שיער דליל/תקרחות נובעים מגנטיקה טבעית ובמקרים שונים ניתן לפגוש אנשים עם תוצאות של קרחות הנובעות ממחלות עור שונות כגון: אלופציה, גזזת, וסבוריאה. ניתן לראות גם מקרים של צלקות בראש ובזקן, בגבה ובעורף כתוצאה מניתוחים של השתלות שיער או כחלק מטיפולי כימותרפיה במחלות עור למניהם