טיפול בצלקות
בעבר הרחוק עיקרי טיפולי הצלקות בראש התבטאו בביצוע צביעת עור הצלקת אבל לא באופן שהוא קבוע. הכיסוי והמילוי היו נמחקים מיד עם מגע של מים, והעברה של כף היד באזור הייתה מורחת את החומר המלכלך תוך קילוף הצביעה וחשיפת הצלקת בחזרה לקדמותה.

עור שיש בו צלקת נקרא עור פגום והוא בדרך כלל שונה מאוד מהעור הלא פגום שצמוד לצלקת, משום שבצלקת התאים מתים.
ישנו פיגמנט מיוחד החודר לצלקות ולאחר מספר ימים תוך הקילוף של העור יוביל הפיגמנט למראה החדש וישלוט על הצלקת ברמת היעלמות.

אם זה נעשה אצל מומחה הצלקות יעלמו, יטושטשו ויתמזגו עם רוב השיער שמסביב.
כשמדובר בנושא הצלקות בשיער הרי שכיום ניתן לבצע בצורה מושכלת ומדויקת בהרבה יותר מפעם, צביעה קבועה וטיפול במגוון גוונים באתגרים שמעמידים אותנו עם פרוייקטים חשובים בצלקות השיער. אם זה מהשתלות שיער, מניתוחים, מפציעות וחבלות ראש.

הטיפולים בצלקות בראש מסוגים אלו מציבים בפני המטפלים הבם אתגרים בסטנדרטים גבוהים:

הטיפול נקרא מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער. הוא מעניק לצלקת מראה שייך. התאימות של הגוון ברקמת החיבור שבצלקת מביאה ליצירת אלסטיות המחקה את זקיקי השיער. בונה מחדש שכבות גוונים תואמי שיער על רקמת העור באזור הצלקת וסובב הצלקת. זהו תהליך הדורש דיוק מירבי, ריכוז, וזמני עבודה לא מבוטלים כדי להגיע לתוצאה מושלמת.

תיקון צלקות השתלה / צלקות לאחר ניתוח

צלקות מניתוחי השתלות שיער עשויות לקבל תפנית חדה. בעת הגיע הזמן להסתפר, ולהופיע לאחר כחודש חודשיים אחרי ההשתלה אצל הספר, מתגלה פתאום צלקת קטנה ועוד אחת ועוד ועוד… מעצב השיער מופתע וחושב שהוא אחראי לצלקות ומכיוון שמכשיר (מכונת) התספורת אולי כבר לא טובה מספיק. לא אחת קורה שספר או מעצב שיער עשה פדיחה ומקצץ יותר מדי. היום עם כל מגוון הטיפולים הניתוחיים להשתלות שיער בטורקיה וכל העולם שלידו, עדיין לא מצאו השתלת שיער שלא תיצור צלקות. (פשוט אין דבר כזה). עד שתגיע שיטת שכפול (שיבוט שיער). במקרה שתגיעה השיטה הזאת מתי שהו אז באמת לא יהיו צלקות מהשתלת שיער. משום שיוציאו רק שתיל (זקיק) טוב אחד וישכפלו אותו לכמה שרוצים גם ל100.000 זקיקים.

קיימים כל מיני סוגי צלקות: מתאונות ופגיעות גסות כאלה ואחרות העשויות להיראות ולבלוט באופן מחריד. המשמעות של מילוי צלקות במיקרופיגמנטציה היא צביעה קבועה לכל אזור חשוף וריק.

אין בשום פנים ואופן להתחיל לטפל בצלקות השתלת שיער מיד עם סיום ההשתלה. היווצרן של הצלקות מחייבות החלמה, שכן צלקת צריכה להגליד ולהיסגר לגמרי לפני טיפול.

מומלץ מלחתחילה לאחר ההשתלה לתת לצלקות מאזור התורם זמנים להתרפאת לחלוטין. הסיכוי די גדול להצלחה במצב כזה ויביא בהחלט לתוצאות גבוהות בהרבה משל כל הנסיונות בטיפולים בצלקות טריות.

“וותיקות” זה שם המשחק. החלוצים (עובדים מעל 14 שנים). בכלל ברוב העבודות שלנו שילבנו מספר רב של צלקות לשיער הקיים. לאחר הטיפול המטופל חוזר לעצמו עם צפיפות שיער גבוהה יותר הנראה בדיוק בגוון השיער הקיים. במקרים רבים של ניתוחי ראש הגענו לשיפור ניכר והיום קשה לראות ולהבחין בצלקת בגוונה ובמרקמה.

ישנה עוד דרך לטיפול
טיפול צלקות בלייזר עשויים להיטיב איתם אך לא תהיה שלמות, הלייזר עשוי לשייף את הצלקת אבל לא להביא אותה לגווני שיער תואמים.

התוצאות המדהימות שמתקבלות בכל פעם מדהימות גם אותנו… הצורך בהחלפת גוון עור הצלקת נובע מכך שהיא בולטת למרות צבעה הבהיר (צלקת לבנה) שיער שחור. מה שמצריך להפוך את הצלקת לשחורה.
בגירוי קל לשקית העור והחדרת גוון מותאם מתקבלת תוצאה מושלמת. לאחר יום יומיים הקילוף הטבעייגיע ושכבות העור העליונות: דרמיס ואפידרמיס של הצלקת יקלטו את החומר האורגני, וכאשר ההליך הזה יושלם יתקבלו השילובים עם אפקט ברמה אחרת – לא רואים צלקת.

גברים שאין להם שיער לסרק או לחפוף נקראים קרחים, אבל זה לא אומר שאין להם את האפשרות לטפח וליפות את הקרחת. איך? במאמר הבא נסביר לכם כיצד.

המקריח הקלאסי ולא משנה באיזה גיל הוא, מעדיף גילוח ותספורות קצוצות כמה שיותר בשיער הראש שנותר, משום שכך הקרחת הכי משתלבת עם השיער כמעט באותם גבהים. מה שבלתי ניתן לבצע עם מחצית שיער ארוך ומחצית קרחת. “גלח” היום אופנתי מאוד, ופופולרי בקרב גברים מקריחים ורבים יודעים זאת. ומכיוון ששיער הראש מגולח הוא נוח יותר, אסטטי יותר, מעניק תחושת ביטחון גדולה יותר והכי הכי חשוב יפה יותר ולא מצחיק כמו חצי ראש קירח.

מהפיכת הקרחים שלנו יצאה אל הדרך בשנת 2007 כדי לשדרג את שגרת הגילוח היום-יומית ולהוסיף תבלין משמעותי שישנה את כללי המשחק בכל הקשר לקרחות ודלילות בשיער.

זה התחיל בנסיון של כמה נקודות במפרצים לצורך דגימה להשלמת שיער. ומכיוון שהגילוח בשיער הראש היה ברמת 0.8 עם מכונת תספורת של פנסוניק, יכולתי להבחין שהנקודות והמשיכות שנעשו יצרו הדמיית זקיקי שיער יוצאות דופן. מהפכה! נכנסתי לפעולה יום יומית שכמעט הפכה שגרתית אצלי ואז הרגשתי איך מרבית הגברים שאני פוגש אותם רק מחמיאים לי. בעיקר הקרחים שבינייהם ודלילי השיער. התחושה הזאת שאתה עושה משהו שהו משלים משהו היא תחושה ניפלאה והיא מלווה לעיתים קרובות בשל בעיות עור/שיער רבות, כמו נשירה, התקרחות, צלקות וחתכים, אשר ניתן למנוע מהם להופיע ולבצע בהן שינוי במראה באמצעים טכנולוגיים קוסמטיים, ועם הרבה הרבה סבלנות ותשומת לב לקרחת.

בשנים האחרונות, יותר יותר גברים מתהדרים ומתקשטים עם קעקועי גוף. גבר מקריח עם קעקועים בגוף רוצה שהראש יראה יפה גם כמו הגוף ועלול לטעות ולבצע קעקוע בראש
זכור: קעקוע זה לא הדמיית שיער! כשאתה מחפש טיפוח קרקפת או טיפוח קרחת, בדוק האם זה קעקוע לתמיד או שזה ימחק? מודעות עצמית זה חשוב ולכן לפני שתחליט תשאל את עצמך: “האם אני מוכן לשינוי” ?

הינה לכם כמה טיפים שימושיים, אשר ישדרגו את הקרחת שלכם ויוסיפו חן לראש ולקרקפת. על ידי הכנת תספורת קצוצה תוכלו לראות את העור של הקרקפת בבירור יותר:

אחרי הגילוח (לא בסכין ובתער) ברמת מכונת תספורת ללא שלבים, שוטפים את הקרקפת ומנקים אותה בסבון או שמפו כלשהו במקלחת או בכיור ולאחר מכן מייבשים את הקרקפת היטב.

התקשר!