מילוי חורים בקרקפת חורים בשיער

חורים בשיער בקרקפת

חורים בקרקפת-חורים בשיער

אין ספור מקרים של חורים בשיער/ראש ניתן לראות בכל יום בקרב גברים, חלקם נפצעו בראש/קרקפת מכל מיני מכות ופציעות שונות וחלקם נותרו עם צלקות/חורים וקרחות בשיער במיוחד לאחר השתלת שיער – מצב אבסורדי. 

השתלת שיער: תיקון האזור התורם תיקון צלקות במילוי פיגמנטים לכיסוי והסתרת צלקות לאחר השתלת שיער

צלקת ראש/שיער

טשטוש והעלמת צלקות

טשטוש/הסתרת/הסוואת-צלקות מיקרו פיגמנטציה 

לדוגמאות נוספות של תיקון חורים בשיער תיקון צלקות וחתכים בקרקפת לחצו כאן

מומחה לטשטוש צלקות Vivo – Hair Tatto

מגיעים אלינו למרכז גברים שסובלים מצלקות במיקום מרכזי בראשם, עד שאפילו הארכת השיער אינה מסיפקה לכסות אותה וחושפת את הצלקת. תחושה של חשיפת הצלקות עלולה להיות מביכה או לא נעימה ובמקרים שלפנינו, מגיעים גברים עם צלקת לאורך/רוחב הראש/קרקפת.

בתמונות שלפניכם תוכלו לראות שלפני הטיפולים כל מראה הצלקות היה לא אסתטי וגלוי – ואילו אחרי הטיפול של vivo ניתן לראות בבירור שיפור ניכר! 


הטיפול נעשה באמצעות מכשיר “הדמיית שיער” (hair scalp micropigmentation) – אחד המכשירים המתקדמים בעולם כיום לשינוי גוון לצלקות היפוטרופיות, אבל לא רק – גם סימני חתך מהשתלה ומניתוח, טיפולים כושלים ונזקים בראש, טשטוש צלקת אחרי ניתוח השתלתשיער וטיפול בצלקות אקנה אפשריים עם המכשיר המתקדם. המכשיר מזגזג את צלקת/עור ולא גורם לפציעה כלשהי, בסיום הטיפול המטופלים יכולים להמשיך בשגרת יומם ואין שום הגבלה. חוץ משחיה בבריכה עם כלור כשבועיים עד חודש לאחר סיום הטיפול.

Scalp scar