השתלת שיער fue או fut או בשמם המכובס dhi החדש?

כמה שיספרו לכם סיפורים על כל מיני פרוצדורות וכירורגיות שונות הקשורות להשתלות שיער ושלא נשארים סימנים וצלקות ולא משנה באיזו שיטה של השתלה, fue או fut או בשמם המכובס dhi החדש…
הרי בסופו של דבר או שתעברו את התהליך הזה או שתפגשו אנשים שעברו כבר השתלות שיער ותיווככו בעצמיכם שאכן – אין השתלת שיער ללא צלקות!
בתכלס, צלקות הם דבר הכרחי ומחייב אחרי השתלה וזה מאו תלוי במשתיל והמחלץ אבל גם בתספורת שלך אחרי ההשתלה. ואם בטעות הספר קיצץ לך מעט מהרצוי מהשיער הצלקות יבלטו משמעותית. ובכל זאת, צלקות הם תופעות לוואי בלתי נמנעות בשום אופן בהתהליך של השתלת שיער.

כיום ניתן לעניק טיפול משלים אחרי השתלת שיער עם כיסוי ומילוי מוחלט לצלקת אשר לא תיראה יותר (הסתרת צלקת-Hiding a scar) וכמובן שזה לא ע”י השתלת שיער נוספת.

היום עם התקדמות הטכנולוגיה קיימות שלוש שיטות של השתלות שיער. כל שלושת השיטות הנ”ל הם לא סוגים שונים של השתלות אלא שינוי בטכניקות הכירורגיות.

רוב השתלות השיער של היום נמצאות ללא פיקוח והשימוש בהם פרוץ ונרחב ברחבי העולם.
שיטת fue הומצאה כדי לתת מתיחת פנים לצלקת הארוכה שקדמה לה הנקראת: “צלקת סטריפ” או “fut”. כיום, שלא כמו בעבר עם שיטת הfue ניתן להגיע לתוצאות יפות של השתלות שיער בעיקר כאשר נלקחת מהאזור התורם כמות סבירה ולא גסה של שתלי זקיקים ומפוזרת היטב בבחירה מדיוקת בהוצאה מכל חלק וחלק האחורי של הראש.

ההבדל המהותי בינה לבין השיטה הראשונה סטריפ הוא במראה הצלקות: (ב-fut למשל רצועה חסרת שיער בצורת פס או קו רחב כסטריפ מוסר מהקרקפת ויוצר צלקת. היא נחתכת עם כמות נדיבה של זקיקי שיער ומועברת לשולחן ניתוחים לצורך הכנת הזקיקים להשתלה).

ב-fue לעומת זאת אין צלקת ארוכה ולא מסירים רצועות עם זקיקים אלא עובדים על מיקרו זקיקים. כלומר מטפלים בהוצאת הזקיקים אחד אחד או שתיים שתים ואז יש המון המון צלקות קטנות וחורים בין השיער. ייתכן שייתחברו גם אחת לשניה וייצרו צורה בתוך המבנה של הראש מאחור בעורף.

גם ב dhi אותה פרוצדורה בדיוק להוצאת הזקיקים ויש סיכון מוגבר לצלקות בראש רק שהמזרק להכנסת הזקיקים שונה ועדיין נשארות צלקות!!@

 

בהצלחה.

מאסטר לטשטוש צלקות – Vivo מומחה לתיקון צלקות לאחר השתלת שיער DHI