מיקרופיגמנטציה – האם זה מסוכן?

הדמיית שיער: האם זה מסוכן?

שאלה מצויינת. לא. המראה אצל גברים צעירים עם שיער מלא דחוס ועבה נותן תחושה של בריאות מסוימת וחזקה, איתנה כזו בעוד הצד השני של הבטחון אצל גבר שקשה לו מנשוא לעיתים עם המראה של עצמו בראי – פתאום שיער דליל או התקרחת. על פי מחקרים בתחום ההתקרחות , אחוז גבוה יחסית של גברים בישראל וכיותר משליש סובלים מהקרחה כלשהי, חולשה בשורשי השיער ואיבוד מסיבי כבנשירת שיער בגיל מוקדם. ההתקרחות בדרך כלל מתחילה בנשירה שהולכת ומתגברת עם הזמן ובהחלט שלא מיטיבה או מתמלאת בשיער טבעי מעצמה לעולם! גם לא עם טיפולים שהבטיחו הצמחת שיער.



עד לא מזמן ונראה שעדיין קשה למטפלים להגיע לצבע חזק וברור שמחזיק הרבה זמן ומתאים בדיוק לשיער שמסביב לקרחת. בעבר כדי למלא את השיער היו מורחים משחות כהות ומרססים ספריים ואבקות שיער גרוס כדי להעלים את השיער הדליל. אבל גם גברים שואפים בסופו של יום להניח את הראש וללכת לישון ללא פאה או הדבקת שיער ולהרגיש חופשיים. “עם הפאות האלו אין אפשרות לשתוף את הפנים והראש ביחד..” הם מונחות על הקרקפת ומודבקות היטב ממש כנטע זר, והם מדיפות ריח רעה כל הזמן”. ביום אחד בלבד באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשרי ליצור לך קרקפת בעלת מראה נדיר! מלא ועשיר יותר! רוצה להכיר ולקרוא עוד אודות השיטה?

הדמיית שיער – שינוי מסגרת

המצח קצת התרחב והמפרצים וואי וואי… הולכים אחורה, הטיפול במיקרופיגמנטציה למילוי הקרקפת (קרחת) בדלילות שיער מסםק תהליך מדויק ככל שאפשר וידוע כמחולל שינוי אדיר בצורת האדם ובחזיתו. אם הוא צעיר או מבוגר אין קשר ‘כולם צריכים מסגרת’. גם קעקוע שיער נחשב כמילה נרדפת להדמיית שיער – מה שמקנה הרגשה טבעית כאילו שקיים שיער במקום קרחת על גבי הקרקפת. היופי שבקרקפת חלקה או חשופת שיער אפשר לעשות קונטרס עדין וטבעי, ואם מדובר בקרקפת עם שיער אבל דלילה באופן יחסי אפשר לתת רקע דומיננטי כהה.

השתלת שיער והדמיית שיער – מיקרופיגמנטציה – שילוב מנצח!

ידוע כבר שקיים שילוב כזה והוא התחיל כבר מזמן אצל אייל גולן, הבדל משמעותי בין קרקפת שלא צלחה את ההשתלה ונשארה חשופה במלא הדרה רק עם כמה קוצים בודדים מקדימה ובתוספת צלקות מאחור לבין הדמיית שיער אחרי השתלת שיער. לאחר השתלת השיער ניתן לבצע לקרקפת את ספיגת הפגמנטים והרקע נצבע בצבע הנדרש אז מתבצעת השחרה או הכהיה באמצעות חלקיקי הצמחים של איפור העור ויכולים לתרום למראה טוב בקרקפת.

רוצה למלא גם אתה את הקרקפת? צור קשר עכשיו

אז לסיכום, הדמיית שיער הוא הליך מקצועי שרק אומנים עם סבלנות רבה יכולים להתמודד עם ראשים של גברים וקרקפות מכל הגוונים והסוגים; קרחות בהירות, קרקפות עם כתמים וחתכים צלקות וחורים בשיער.