איפור קרחות – מילוי והדמיה קעקוע לשיער

איפור לקרחות מילוי וכיסוי בהדמיית מיקרופיגמנטציה

הדמיית שיער בצלקת הדמיית זקיקים

צלקות מלוות אותנו והן חלק מחיינו בעוד חלקן מוסתרות וחלקן גליות. ממש לא משנה איך הן נוצרות וכתוצאה ממה. העניין שהסיבוך של התהליך בריפוי הפצע גרם לה להראות שונה מיתר העור ולאחר הריפוי הסופי שלה מתחילים במלאכה. דרך אגב, לא מומלץ לעשות הדמיית שיער על הצלקת שהעור עוד לא התרפא לגמרי ונסגר. טיפולים כמו ניתוחים בלייזר עוזרים אך לא במקרה שלנו.

קרחת ישראל

חשוב מאוד להבהיר לפני שניגשים לטיפול של הדמיה לשיער בצלקות – שלא ניתן “להעלים” לגמרי את הצלקות אלא רק לבצע טשטוש מירבי שיתאים או ימלא את המשטח שלהן מאחר ואין בהן שיער. ראינו מקרים שהגוונים בצלקת אינם תואמים וגסים מדי. היינו צריכים לבצע ניקוי פיגמנט מהעור ומילוי מחדש לצלקת ולכן התוצאות במקרים רבים אינם משביעים את רצון קוניהם.

מדובר באזורים שיש בהם שיער ולא במקומות שאין בהם שיער. באיזורי שיער עשירים, כמו קרקפת הראש, גבות או זקן – הצלקות בולטות באופן ברור יותר בגלל הקונטרס שנוצר בן הצלקת לבין השיער. האופציות הטיפוליות כה רבות אם זה בניתוחים להשתלות שיער או בטיפולים קוסמטיים מצליחים היום להגיע לטשטוש צלקות די מרשים עם השילוב ביניהם, כאשר הצלקת ממוקמת באיזור עשיר בשיער כמו בקרקפת, אם השיער ארוך מדי והצלקת קטנה אז לא יראו אותה. אבל אם השיער קצר והצלקת גם קטנה יראו אותה. גם בזקן או בגבה זה אותו עיקרון – דרך הטיפול הטובה ביותר היא שילוב של השתלת שיער+הדמיית שיער.


בשיטת (FUE) (Follicular Unit Extraction) המדוברת שהיא השיטה המתקדמת ביותר היום להשתלות שיער, ניתן להגיע לרמת מילוי או כיסוי סבירה אך לא מצוינת. ההשתלה מתבצעת אך ורק ע”י רופא ומנתח מוסמך שעבר הכשרה מתאימה. התהליך שיכול לעזור לזקיקים להראות מלאים יותר הוא על ידי הדמיית שיער ומיקרופיגמנטציה לשכבות העור בין זקיקי השיער המושתלים. רבים המטופלים שנלקח מהחלק האחורי ומצדדי הקרקפת שלהם זקיקי שיער וזה יצר צלקות רבות בקרקפת. הזקיקים המחולצים בתהליך ההשתלה הם אחד אחד וצריך להיות מומחה כדי לדעת איך לחלץ את הזקיקים מבלי ליצור חתכים וצלקות רבות בעורף. בין הזקיקים באזור הצלקת נכנסת תפקידה של ההדמיה כך שלא יהיה ניתן לזהותה בתום התהליך.
ניתן לבצע הדמיית שיער אחרי השתלת שיער על כל פני צלקת ובינה וכן בכל אזורי הקרקפת, גם בזקן וגם בגבות או בשפם.

התמודדות עם צלקת מלאכותית.

אם יש לך צלקת או צלקות באזור שאמור להיות שיער כמו בראש, קרקפת, זקן ואינך יודע כיצד להתמודד ולהסתיר אותן? יש פתרון.

המרכז להדמיית שיער – צלקות ישראל