הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לגברים

כאשר מתחיל המצח לטפס גבוה ולאבד שיער מהקו המקורי והטבעי שהיה לו, ניהיה מדולל משיער טבעי, והופך את הקרקפת לריקה – זהו ודאי סוג של “התרקרחות” שעלולה בין היתר גם להשפיע על מצבו הרגשי של החווה נשירת שיער בפוני, במפרצים או נשירה של שיער באופן ככלי.

וכאשר אנו חווים התקרחות במקום בו אמור לצמוח שיער (ראש) או שנגרמה הצטלקות (צלקת) מקומית קרחתית (קרחת) בראש הקרקפת – בפוני (מצח), בעורף (מאחורי הראש), בפדחת (כיפה) ובזקן (בפנים), אם הנשירה או הבעייה היא קידמית ופרונטלית היא משפיעה מיידית על הבטחון העצמי משום שתיכף ומיד שמים לב לזה.

אבל אם היא אחורית בגב הראש בעורף אז בדרך כלל אחרי שיוצא לנו לצפות בטעות ולהביט על תמונה או סרטון שאנו משתתפים בו ומצולמים מאחור, או אז אנו נכספים לבעיית ההתקרחות.

לכל גבר מתאים סגנון אחר של שיער ולמרות שהוא אוהב סוג שיער אחר, את שלו הוא מעדיף לשנות: צורה, מבנה, בנפח ובסוג שיער ולכן כדי להתאים לכל ראש את הצפיפות הדרושה לו יש לתת דגש על מילוי מסיבי בהתקרחות מקומית וקווים רכים יותר כשמתקדמים לכיוון המסגרת באזור הפנים והמצח שלא יהיו נקודות וקווים גסים מדי.

הדמיה לשיער באיכות פוטו-ריאליסטי שירשימו כל קרח!. פנו אלינו לקבלת הצעה. עמידה בלו”ז ובתיאום ציפיות. איכות הדמיה עולמית. חייגו 0537553665

מיקרו-פיגמנטציה הדמיית שיער לגברים

כמה כסף עולה לעשות הדמיית זקיקי שיער?

הדמיה ומילוי שיער

מחיר הדמיית שיער החל מ-350 ש”ח

אחת השיטות המוצלחות ביותר לצורך מילוי קרחות תפסה תאוצה בשנים האחרונות והיא נקראת “הדמיית שיער” זהו סוג של קעקוע מתכלה שנמחק עם הזמן המיועד לגברים עם קרחות צלקות ומפרצים בשיער, כאשר בשיטה זאת (מיקרופיגמנטציה), אנו מחדירים לאזור שבו מעוניינים שיהיה שיער צפוף יותר בפיגמנט אשר יוצר את השילוב הנהדר בין השניים –  השיער המקורי לפיגמנט החדש שנוסף.

שיטה זו מתבצעת באמצעות גירוי עדין ובעזרת מחט עם ראש זעיר ששותלת גוון פיגמנטי ויוצרת דמוי ונפח לזקיקי השיער ולשיער דליל או גבר עם קרחת.

יש להבהיר דבר חשוב בנוגע לשיטה הזאת – בניגוד למה שרבים מהגברים חושבים: שהדמית שיער לגברים פתאום הצמיחה שיער. לא נכון הדבר – הדמיה כשמה כן היא- מדמה שיער ומטעה את המתבונן שבטוח שיש שיער צפוף מלא ואחיד.

ליתרון הגדול שיש לשיטה הזאת להציע לגברים ומשתמשים בה משום שהשיער נראה טבעי אחרי הטיפול בניגוד לפאות או הדבקות שיער.

צובעים את הקרחת?

 

הדמית שער

הדמיית שיער |המרכז

אחרי השתלת שיער השלמה עם מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער

תיקון צלקת מהשתלת שיער

הדף בעדכון, עמכם הסליחה

קעקועי שיער: הם גם הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה המקצועית

קעקוע זקיקי שיער על הקרקפת הוא הפתרון המשכנע ביותר לצורך מילוי שיער דליל והתקרחות אצל גברים ונשים

התקשר!