הדמיית שיער בירושלים – הדמיית שיער בטיפול אחד!

לטיפול מהיר ואפקטיבי ולשמיעת פרטים חייגו עכשיו ל 0549213233 מור או לאילן 0537553665

הדמיית שיער

כיסוי קרחות לגברים – הדמיית זקיקי שיער

דף הבית > קרחת > כיסוי בהדמיה

עמידותו הרבה של הפיגמנט, גמישותו, העובדה כי הוא דורש תחזוקה מעטה והעיצובים הרבים שניתן להגיע אליהם באמצעותו, הפכו אותו לאחד הפופולריים והמבוקשים ביותר לשימוש בענפי תעשיית נשירת שיער – קרחת

מהם היתרונות של הדמיית שיער?

להדמייית שיער ישנם יתרונות רבים אשר הופכים את השימוש בה לאידיאלית בעיקר אצל גברים. מלבד לעיצוב מודרני אשר מתאים לסגנון העכשווי, הרי הדמיות שיער אשר מעוצבות באופן נכון יכולות להוסיף לכל פנים וראש את המראה היוקרתי המיוחד והייחודי שלו.

להדמיית שיער מספר יתרונות מהותיים לעומת חומרים אחרים – קעקוע למשל. קעקוע עם כספית אינו מתכלה, מה שהופך אותו לבלתי הפיך עבור קרקפות. פיגמנט ההצללה אשר נועד לשרוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים מצד אחד ומצד שני הדמיית השיער מתכלה. יתרה מכך, קעקוע אינו דורש תחזוקה רבה ואף לא ניתן לחזור אחורה בתהליך בשונה מהדמיית שיער היציבות היא מקסימאלית והעמידות מרבית, עקב חוזקו של החומר. עם זאת, כדי שהמלאכה תשרת את הצרכים שלכם נאמנה, יש לוודא כי העיצוב, התכנון, והאומנות נעשים על ידי איש מקצועי בעל שם וותק בתחום.

  1. פתרון מיידי לנשירת שיער עם ההצללה האולטימטיבית לקרחת ע”י הדמיית שיער מקצועית – מיקרופיגמנטציה. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

כיום נעשה שימוש רב בהדמיות שיער גם מבחינת המראה שלפני ואחרי בתוכנת מחשב וגם דרך תהליך ממשי המשנה את המראה בפועל. גם בעולם של השתלות השיער ופתרונות הקרחה הבינו לאחרונה שזו אכן הטכניקה המושלמת לקביעות הצפיפות. מומחים להשתלות שיער הפכו פתאום למומחים להדמיית שיער והמוצר הפופולרי המשלים הנמצא תחת ידם. אנו מחזיקים בניסיון של מעל עשרים שנים בתחום, ומייצגים בישראל את הראשים של הגברים מכל החברות המובילות בישראל וכל המדיה התעשיתית. ביניהן: גברים מערוצי החדשות, שחקני כדורגל ידועים, זמרים, פוליטיקאים, חברי כנסת וגברים אשר קרחת בראשם.

למה דווקא הדמיית שיער?

אולי כדאי לעצור רגע ולהבין את המאפיינים של הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה כחומר גלם לבניית ראש עם צורה טבעית.

הצמחים שמופקים הם אורגניים והם ידועים כאיפור קבוע מתכלה, רכות ונוחות לעיבוד זקיקים מדומים, ללא תכונות הרסניות ובעלת הולכה טובה לשכבת האפידרמיס של העור. כמו כן, ערבוב עם אלכוהול מדלל מעט עשויים להיטיב בשפשופים הקדמיים.

לכן, מדובר בחומר אופטימאלי לשימוש לצורך מילוי קרחות אשר עומד בעומס המימי במקלחת חזקה ועדיין שומר על מאפיינים של כיסוי כללי. השילוב בין השיער הקיים מסביב לראש להדמיה והעמידות הגבוהה מוכיח את עצמו ומייחד את העבודות של אילן בהשוואה לכל אלטרנטיבה אחרת.

הדמיית שיער לגברים – להראות צעיר ב10 שנים!

הדמייה היא פתרון קלאסי שמתאים בדיוק למאפיינים של מזג האוויר בכל העולם וברוב חלקי הארץ, האקלים גם אם הוא חם ויבש,  בעזרת הצללת שער לקרחת והדמיית צל ניתן להפוך את המראה האישי שנעים הרבה יותר להתבונן בו.

הדמיית שיער – כיסוי קרחות לגברים

במרבית הגברים הקרחים שמסתובבים בישראל ניתן למצוא כיום פתרונות הצללה דומים, כך שהשאלה היחידה שעל הפרק היא – איזה סוג של הדמיה עדיף? באילו חומרי גלם כדאי להשתמש בה ועל מי ניתן לסמוך שיבצע אותה?

תרשה לעצמך להרגיש צעיר

הדמיית שיער מתגלה כהפתעה מרעננת ומסתבר שיש הרבה סיבות לבחור באופציה זו. קודם כל, היא נוחה וטבעית. ומתאימה הן לקיץ והן לחורף. הדמיות שיער מסוג זה מצריכות תחזוקה וטיפול תקופתי יחסי, בתחזוקת הצביעה ניתן לעצב את הראש מחדש ובהתאמה אישית להעדפות הלקוח.

מכל האמור לעיל אפשר להבין בקלות את היתרונות של שימוש בהדמיית שיער אשר בנגענו רק בקצה המזלג בפתרונות הקרחה והצללת קרקפות. עם זאת, טרם נגענו בתחום השתלות השיער שרובם כבר מנסים לחקות את השיטה המקורית ולדחוף “טיפולים משלימים להשתלת שיער” לא כל בעלי הקרחות מפנימים את רשימת התכונות והיתרונות של הדמייתשיער וחלקם מתעניינים בערך הכספי בלבד.

התפקיד שלי כשל בעל מקצוע בתחומי עיצוב קרקפות וראשי גברים, מתאים לפנים את המסגרת שהכי יפה לה ומדגיש את היתרונות הטבעיים אשר מסוגננים עבור הלקוח:

א. תחושת נעימות מלאה – שחרור של כל הגוף למים נותנת תחושת פלא נפלאה. במילים פשוטות, הדמיית שיער מפסיקה להיות רק פתרון כיסוי והצללת קרחות והופכת למעין “מארינס”. זהו ניצול אופטימאלי של השטח הדליל משיער ודרך מעולה לשפר את איכות החיים במראה צעיר ב10 שנים לפחות.

ב. הוספת פיגמנטים וחיזוק לכל מקום רצוי – הדמיית שיער מיועדות לא רק לבעלי קרחת עם קרחות גדולות. אפשר לשלב אותן בין זקיקי השיער גם אם הוא מלא או שעבר השתלה ועדיין דליל, הטיפול מבטיח שביעות רצון מלאה.

ג. עמידות לטווח ארוך – רוב האנשים רגילים לספוג את ההוצאות של הדמיות שיער אחת לחצי שנה אשר מתקלפות ומתפוררות. עם הדמיית פרימיום אין שום בעיה כזו, כי העמידות לטווח ארוך היא חלק בלתי נפרד מרשימת המאפיינים של הטיפול, ולכן חוסכת לנו ולכם לא מעט כסף בטווח הארוך.

הדמיית זקיקי שיער

שליטה מלאה בנקודות ובזקיקי ההדמיה

אי אפשר לדבר על היתרונות של אילן רביבו עבור בעלי קרחות מבלי להרחיב בנושא של שליטה בזוויות ובדירוגים של ההדמיה שלו. בניגוד לעבודות אחרות … ניתן לשנות את המסגרות כל הזמן בשלבי הבניה של הפיגמנטים בקרקפת בכל הספקטרום שבין מצב דליל ועד מצב חלק בטווח של 360 מעלות.

המשמעות היא האפשרות לבחור בדיוק כמה בהיר או כהה תהיה ההדמיה, ואיזה צורה תיהיה לה מעוגלת או זוויתית חדה.

השקעה משתלמת לטווח ארוך

העלותה של הדמיית שיער מקצועית גבוהה יותר בהשוואה לאפשרות הזולה של קעקוע שיער. (בעוד אנו מתחשבים שלא נצטרך תיקון לקעקוע! אבל אם כן, זה יעלה הרבה יותר). זהו לא נושא שכדאי להקל בו ראש, בעיקר אם לוקחים בחשבון את שאר ההוצאות הנלוות עבור התיקון המתבקש או השדרוג לשיער. עם זאת, הדרך הנכונה לבחון את הנושא היא כהשקעה לטווח ארוך. הדמיה מחומר גלם חזק ועמיד כמו שלי מחזיקות מעמד זמן רב יותר ולכן גם מחזירות את ההשקעה. כמו כן, בהוצאה חד פעמית של בניית הראש הערך העצמי עולה וניתן ליהנות ממראה גברי בריא יותר

עלויות התחזוקה השוטפת בהדמיית שיער תלויות בכמות הפליטה והתכלות הפיגמנטים ויכולות בקלות לשמור על סכום יחסי נמוך כאשר שומרים על ביקורת. לכן, אל תיתן לפיגמנטים להיחלש לגמרי ולהעלם. אחרת הצטברות טיפולי חידוש עלולים להגיע לאלפים רבים של שקלים.

עמידות ועיצוב תחת קורת גג אחת

כמובן שהדמיות השיער של אילן זוכות להצלחה רבה גם בגלל העיצוב המרשים. לעומת השימוש בשבלונות וקווים שמגבילים את הסגנון והופכים ראשים לקסדות בלבד, עם האומנות והיד שלו ניתן להשיג מראה מודרני, מתוחכם ועדכני. כיום, כאשר השוק המוצף מעמיד לרשותו של הצרכן הממוצע היצע נרחב וזול גם בתחום של הדמיות שיער, מומלץ ורצוי להגיע לבחירה הנכונה ביותר של המטפל, ולא רק כדי להגיע לתוצאות איכותיות. הניסיון שצבר רביבו לאורך הדרך מאפשר לו לעבוד עם אנשי צוות קבועים ובעלי מקצוע מהשורה הראשונה – תוך שהוא מקפיד תמיד שלא להתפשר על מקצועיות, על רמת דיוק גבוהה וכן על עמידה בלוחות זמנים ובכל התקנים.

כאשר מדובר בקעקוע ודמוי שיער אנו מציעים אך ורק את הטוב ביותר – מוצר המותאם באופן מדויק לצרכים ולהעדפות האסתטיות שלכם ומספק פתרונות מתקדמים לקרחת.

הדמיית שיער פרימיום

עבור קהל הלקוחות המעוניין בהדמייה האיכותית והיוקרתית ביותר בישראל, אנו מציעים הדמיית שיער פרימיום – הדמיה זו היא הגרסה המשופרת שלנו להתאמה מושלמת בגוונים וכן בויזואל. מרבית הדגמים והסגנונות הקיימים אצלו נחשבים לפתרונות הצללה יוקרתיים והטובים בעולם בתחום קרחות ולפיכך החלטנו לקחת את מרבית היתרונות הפופולריים על מנת להעניק לקהל לקוחותינו המקומי את פתרון ההצללה האולטימטיבי לראשם – הדמיית שיער. בהצלחה.