טכניקת מילוי קרחות להדמיית שיער חדשנית

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה

הדמיית שיער, היא פתרון קליל  למילוי בטיפוח קרחות קרקפת, לתיקון צלקות בתוך סבכי שיער לגברים ולנשים.

כשמדובר בטיפול קוסמטי של הקרקפת, מדהים לראות איך אנשים משתנים פתאום ויופי וזוהר אופף את החיים שלהם לא רק שהם נעשים מלאי ביטחון ביום אחד השימוש בפיגמנטציה של הקרקפת נותן להם תחושות עילאיות טבעיות על זה שהקרקפת התמלאה ולמרות שהשיער נשאר דליל מצליחה המיקרןפיגמנטציה לדמות את קרקפת בגוונים טבעיים של זקיקי שיער אמתיים

הכל תלוי במידת ההתקרחות שלך ולאיזה מראה היית רוצה להגיע - טכניקת הטיפול בפיגמנטציה לקרקפת שלך לפי דרגת התקרחות שלנו נחשבת להכי טובה בעולם למילוי קרחות וצלקות כיום ובהתאם לגווני השיער והעור הטבעיים אנו עושים שימוש רק בפיגמנטים טבעיים ללא כספית (קעקוע).

לטיפול הדמיית שיער לקרקפת מיקרופיגמנטציה הומצאו מלא מלא ביטויים, גם הדמיית זקיקי שיער או מיקרו-פיגמנטציה לשיער או קעקוע שיער, אפילו 'טריכופיגמנטציה' זכתה לתואר מרשים מאוד בקרב גברים ונשים. הטיפול בכללית יכול להתאים לכל סוגי ההתקרחות בשיעור - יבש, שמנוני ומכל סוג גוון וצבע – שיבה, כהה, שטייני ושחור  .

בטכנולוגיית הפיגמנטציה החדשנית שלנו, מתבצעים התאמות מדויקות לגווני הזקיקים הטבעיית של המטופלים בכדי ליצור מראה אחיד וממוזג באופן חלק ובלתי מורגש עם זקיקי השיער הקיימים.

הדמיית שיער מחיר

מחירי טיפול הדמיית שיער ומילוי קרחות וצלקות במיקרופיגמנטציה במרכז להדמיית זקיקי שיער:

• המחירים נקבעים על פי דרגת התקרחות מנשירת שיער בסולמי מדרגות ההתקרחות : נורווד -התקרחות גברית

• גודל קרקפת המטופל והמשטח שיש למלא בו שיער.

לחץ לפרטים נוספים – הדמיית שיער מחיר

סקרן איך אתה תראה לאחר הדמיית שיער?

הדמיית קו שיער וירטואלית

התמונות המוצגות פה באתר הם בכדי שתהיה לך אפשרות לצפות בתוצאות שלפני ואחרי טיפולים אצלנו אז את אתה לא כלכך שלם עם הקו הקדמי של השיער שלך תן לנו לסגנן לך קו חדש בבחירת המומחה והקו הזה ישנה לך את החיים. קו השיער שלך הוא טיפול שלנו, נשמח להכיר לך את המומחה שיטפל בך ע"י הדמיית שיער הוירטואלית מוחשית

תוכלו ליראות כאן באתר את הסגנונות המיוחדים שלנו שביצענו לגברים עם קווי שיער שונים קצרים וארוכים – גם אתם יכולים להיות עם קוו שיער חדש: טבעי, מלא יותר, מוחלש, גס, עדין, או לפי בחירה

סוגים וסגנונות קווי שיער דליליים

כל כך הרבה סוגים וסגנונות יש בקוי השיער הקדמיים, לגבר אחד יש שפיץ מקדימה והזקיקים יורדים לו בצורת משולש ולגבר אחר הקו מעוגל ושבור עם דלילות מהמצח עד...

לקו הקדמי יש משמעות רבה אם הוא ריק או מלא בשיער, ושיער דליל בקו לא מוצא חן אף פעם בעינייהם של המתבוננים בו ולכן עליו להיות מסודר בצורה הנכונה, בגובה הנכון, בצפיפות ובצבע התואם

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה

היא הפתרון הלא כירורגי האולטימטיבי לבעיית ההתקרחות

אצל כל אדם קרקפץ כבתביעת אצבעות, זקיקי השיער הטבעיים שצומחים וכן עור הקרקפת לא תמיד באותו כיוון וסוג, עובי ואורך השיער והעור וגם מרקמי שיער שונים לכל קרקפת וקרקפת. יש קרקפות בעלות מערבולות במפרצים או בפדחת ויש כיוונים שונים של צמיחות הפוכות בזקיקי השיער.

לכל קרקפת והזקיקים שלה ולכל קרקפת וגווני העור שלה  אנו מבצעים תיקון לכל קרקפת באותו הגוון שמתאים לה בדיוק הגוונים שלנו בפיגמנטציה באים ליצור מראה אחיד ואמיתי מראה בעל חזות סופית טבעית ומציאותית, חזות כזאת שתעניק לך נפח בתחתית השיער ושייראה מלא יותר, סמיך וצעיר יותר

לקבל את התוצאות ביותר

בניית הזקיקים בהליך טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה

טיפול הדמיית שיער מקצועי בפיגמנטציה מצריך שעות של עבודה מדוייקת וסבלנות רבה. רוב המטפלים מחלקים את המפגשים ל – 3 מפגשים, שמשך כל זמן של טיפול אורך השעות הוא בין שעתיים (2) לשלוש (3) שעות .
ישנם מקרים בהם נדרשים המטופלים להוסיף טיפול נוסף (קצר יחסית) הממזג את כל הטיפולים לטובת ביצוע מושלם לפינישים של הצפיפות המקורית והחדשה להשלמת קרחות בשיער.

כמה זמן בין הטיפול הראשון לשני ולשלישי?

הכי מוקדם שאפשר לעשות טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה אחרי הטיפול הראשון זה ארבעה (4) ימים. בזמן הזה העור מתאחה ועשוי במקרים מסויימים לתת מענה טוב לטיפול הראשון עם מעט מנוחה מספקת.

• ייעוץ והכוונה ראשונית ללא עלות<span;>.

• טיפול ראשון – מילוי כללי בתפזורת על כל האזורים בהם יש חוסר שיער - התקרחות/צלקות.
• יצירת קו אופקי בחזית הראש  - טיפול בעיצוב הזקיקים הקדמיים בקו השיער החזותי.
• בין שעתיים - לשלוש שעות

• טיפול שני – כאמור, (4ימים הכי מוקדם) או שבוע לאחר הטיפול הראשון – שוב, מילוי כללי של תפזורת אבל הפעם בצפיפות הרבה יותר גבוהה במיקרופיגמנטציה של הקרקפת וצפיפות הטיפול למקסימום.
• סבירות גבוהה לארבע עד שש שעות

• טיפול שלישי – ישנם גברים שלא צריכים אותו אבל לא מומלץ לוותר עליו!
• כשבוע עד כשבועיים לאחר הטיפול השני – מילוי קרחות קטנות שלא נקלטו בביצוע הטיפולים.
• גרגירי הדמיית שיער לקו הקדמי בדיוקים לתוצאת רשת מושלמת של מיקרו-גוון והתמזגות עם קו השיער.
• סבירות גבוהה לשעתיים או שלוש שעות עבודה

• טיפול רביעי – אם במקרים שישנם גברים שלא צריכים את טיפול מס' 3 בטוח על טיפול מס' 4 יוותרו, אבל גם עליו לא מומלץ לוותר
• בדרך כלל זה מפגש הסיום עד ל(טיפול התחזוקה) ובו נעשים הליטושים האחרונים והתמונות אחרי

• סבירות גבוהה לשעת עבודה 1

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה למילוי התקרחות וצלקות מכל סוג ובכל שלב, לכל הגילאים לגברים ולנשים
שערות דלילות אצל נשים וגברים משפיעות המון על מזג הרוח והביטחון העצמי ובמצבי התקרחות טוטאלית מצבי הרוח משתנים ומרחפים יותר. משום כך באה הדמיית שיער בשיטת המיקרופיגמנטציה לתקן הקרחות ויכולה להחזיר לראש עם שיער דליל/קירח את המראה הטבעי של הראש שהיה בעבר מלא בשיער.
במהלך הטיפול להדמיית שיער בשיטת המיקרופיגמנטציה משתמש המומחה בדרך כלל עם כמ  סוגי מחטים - מס' 1, מס' 3 ומס' 5, ניתן גם לשלב עם סט מחטים מס' 7 ו-9 לשיער ארוך ולבצע צביעה מאסיבית יותר בהשחרה.

המומחה המטפל משתמש אך ורק בטכנולוגיה הכי חדשנית והכי מתקדמת בעולם.

למרווחים שבין זקיקי הפיגמנט יש חשיבות רבה והם אמורים להיות ולחקות את מבנה הזקיקים הטבעי (השיער שקיים על הקרקפת בצדדים או באזור התורם) - מרחקי הפיגמנטים נקבעים באינצ'ים לצורך תיאום זקיקי השיער הטבעיים.

מה היתרון בשיטה זו?

יתרון הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה:

• משתלב עם כל קרקפת ראש בין גברים ובין נשים במראה חדש ורענן של ראש בריא, צעיר ומלא בשיער קצר או ארוך.
• מצעיר, נותן נפח ומעלים חורים בשיער או צלקות.

• מתקן את קו השיער הקדמי בראש מעל המצח - מעלים לגמרי קרחות.

• יוצר הסתרת סימני צלקות באופן קבוע מהקרקפת ומתקן את הנזקים של כל סוגי ההשתלות.

• מסווה התקרחות מאלופציה אראטה במיקרופיגמנטציה מכל סוג וצבע עור.

• העלמת צלקות, מילוי גוונים בפיגמנטציה לכוויות עור וכתמי לידה או סבוראיה.

• מפיק צורה חדשה יותר, מלאה יותר ומתאימה יותר לאחר השתלת שיער - מעבה ומשחיר את תחתית עור השיער בקרקפת למראה של שיער צפוף ובריא.

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה טיפוח לקרחות מלאות או לשיער דליל

שיער דליל והתקרחות אצל גבר או אישה בישראל זה כבר עיניין שכמעט כל בית פוקד. התקרחות נפוצה מאוד בארצנו וכבמרבית המקרים כמו בכל עניין גברים ונשים בעלי/ות התקרחות יעשו הכל כדי להסתיר את התופעה מעיניי הסביבה.

לגברים עם קרחות או דלילות בשיער ניתנת ההזדמנות לגלח את הראש ולהסתובב כך ללא שום בעיה היום בעוד אצל נשים קרחת גדולה ושיער דליל יעדיפו לאמץ פיאה את תוספת שיער למילוי השיער הדליל.

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה הפכה בשנת 2023 לתחרות בקרב חובבנים והיום במצב שכל אחד יכול לרכוש מכשיר וצבעים דרך אמזון או עלי-באבא הפתרונות נעשו קלים ואידיאליים, זולים ובעלי הדמיות קריקטוריות.

מי שסובלים מהתקרחות ושיער דליל יכולים להחזיר את המראה בקרקפת הראש חדש למשל; קירח לגמרי יכול להפוך לקירח שעושה קרחת מבחירה ולא מאילוץ. המראה של קרחת בראש מלא שיער עם חצי הירח מאחור זהו מראה פתטי ולא עדכני לעומת שיער מגולח טבעי.

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה לטיפוח מפרצים

בדרך כלל, גברים מתקרחים בהתחלה או 1. בקודקוד הראש באמצע למעלה או 2. במפרצים – בחיבורי הפוני והצדעיים.
קו שיער קדמי (פוני) אם קיים והוא דליל או שאבד ניתן למלא עים פיגמנטציה המאפשרת הדמיית שיער מוסווית באזורים בעייתיים. מתאים לשיער קצוץ ומגולח ומתאים גם לשיער טבעי וארוך.

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה לטיפוח קרחת בפדחת

חורים בתוך השיער הנראים כקרחות עגולות מפוזרת על גבי הקרקפת ובזקן עשויים להתרחש אצל בני אדם ואצל חיות בכל גיל ובכל זמן וזו מחלה שנקראת אלופציה אראטה, כתוצאה ממחלה זו נגרמים נזים לקרקפת היוצרים צלקות וסימנים בלתי נשכחים. הגורמים למחלה אינם ידועים אבל הפרעה בגדילה וצמיחת הזקיקים חדשים גורמת לוסר שיער והצתלקיות, קרחות בהם השיער נושר ככל הנראה גם מלחץ נפשי או תזונה לקויה וחוסר אינזימים.

כל גבר וכל אישה היו רוצים שיער בריא ומלא חיות הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה מחזירה גם את היופי חזרה וגם את הבטחון.

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה לנשים

נשים בישראל עם שיער דליל עסוקות הרבה יותר מגברים מקריחים בעינייני מילויי שיער נשים בישראל סובלות ובצדק ממצב שבו התקרחות מוגזמת פוקדת אותן ושהשיער פתאום ניהיה פלומטי ודקיק, שביר ודליל ופה נכנסת הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה שהיא הפיתרון האידיאלי המושלם היום למילוי קרקפות.

בעבר נשים היו צובעות את השיער והקרקפת הייתה נצבעת לשבוע, היום כבר לא צריך לבחור בין שיער קצר לארוך - לא משנה אם השיער ארוך או קצר כל אזור שעבר טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה יהנה מאפקט מילוי ועיבוי משמעותי.

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה לטיפול בטריכוטילומניה

ישנה קבוצת אנשים, גברים ונשים אשר סובלים ממחלת הטריכו' - תלישת שיער - טריכוטילומניה.
ניתן למלא את תלישת השיער שלהם במילוי פיגמנטציה בקרקפת בשיטת מיקרו פיגמנטציה ולקבל מראה הרבה יותר טוב.
למחלת הטריכוטילומניה טווחי נזקים חמורים מאוד והם שונים ומשונים שחלקם ממוקדות באזורי שיער סמיכים בקרקפת, תהליך תלישת שיער משתווה לתהליך של כסיסית ציפרניים, דבר אשר קשה מאוד לעמוד מולו בלחץ והדמיית שיער בדיוק בשיטת המיקרו- -פיגמנטציה מאפשרת לתקן ולטשטש חלקית את הבעיה

צבע וסוג עור

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה מתאימה לכל סוגי וגווני העור והשיער באיזה צבע וגוון שתבחר – לבן/שחור/אפור,
בהיר/כהה, , בלונד ואפריקאי.

ויוו מבצע התאמה מושלמת להסתרת צלקות בשיער לכל צבע ולכל גוון הזקיקים שלו מתמזגים באופן חלק ובלתי מורגש עם השיער הטבעי הקיים בין ארוך ובין מגוח.

הפתרון המושלם לטיפוח קרקפת והתקרחות גברית - תוצאה: 100% אפקטיבית

התקשר!