טשטוש צלקת FUT השתלת שיער

תמונה 1 לפני טשטוש.

צלקת בראש לאחר השתלת שיער. רצועת הצלקת נובעת מניתוח להשתלת שיער. בדף זה תמצאו את כל התהליך מתחילתו ועד סופו של טשטוש הצלקת ברמה מקצועית ונכונה.

צלקות אחרי השתלת שיער. שילוב של צלקות fue וfut.

נסביר בדיוק רב ככל האפשר על כל תמונה ותמונה. בהצלחה. מטופל זה עבר 2 השתלות בחייו. למעשה, הוא לא נצרך לכסות דלילות שיער או קרחת. הבחור הזה נכווה שהיה בגיל קטן, נשפך עליו סיר רותח מהגז ישירות על הפנים. הכוויות שנותרו לאחר המקרה הותירו מקומות בזקן ללא שיער. לכן עבר 2 השתלות שיער בזקן. 1 בשיטה הישנה שהצליחה די טוב אבל לא ממש הספיקה לכסות הכל. והשניה בשיטת fue שסיימה את המלאכה בהצלחה בפנים. אך מה עם הראש? הנה התוצאות:

צלקת fut לאחר השתלת שיער

התחלת התהליך

התחלת התהליך בטשטוש צלקות fut.

מטרת הטיפול היא חד משמעית – טשטוש והעלמת הצלקת. מיד לאחר הטיפול הראשוני מתבצע נקיון פיגמנט ואם הוחלט על ידי המטפל שלא לנקות מיד זה בסדר גמור במידה והוא נותן הנחיות לגבי המשך הטיפול . 

אדמומיות לאחר הטיפול

לאחר נקיון פסולת הפגמנט נגלה את התהליך ההתחלתי של המיקרופיגמנטצה. היא תותיר אדמומיות סביב הצלקת ובתוכה למשך 24 שעות ואולי גם טיפה יותר אך זה יעבור. 

תהליך מיקרופיגמנטציה לצלקת

ניתן לראות את נקודות המיקרופיגמנטציה הזעירות לאחר הניקיון וכמובן שזו לא התוצאה הסופית. כעת נדרשים ימים ספורים והמתנה עד מקסימום כשבוע להחלמת העור. (נדגיש כי החלמת העור אינה כרוכה בכאבים, תרופות או משכחי כאבים). פשוט להמתין כמה ימים ולעקוב אחר ההתפתחות. 

לאחר כשבוע…

מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער לצלקת

אחרי כשבוע הפגמנט נתפס וכיסה את רוב צלקת הfut. ניתן לראות כי יש שיפור ניכר במראה ובגוון. אך זה עדיין לא זה מצהיר Vivo אני רוצה מושלם!

הצלקת אמנם לא מורגשת כמו שהייתה לפני כן אבל בשביל שלא ירגישו בכלל שהייתה צלקת סיבוב נוסף אחד מחייב. אני לא מתפשר.

זה עדיין לא זה…

זה עדיין לא זה…

כאמור, אני לא מתפשר על תוצאה פחות טובה מזו שתראו בסוף. זו האחריות שלי ולכן אני משקיע את כל כולי לפרוייקטים מסוג זה. 

עדיין זה לא זה

בתמונה זו והשתיים שמעליה מציגים מצב טיפול ראשון של מיקרופיגמנטציה הדמיית שיער לצלקות לאחר כשבוע אחד בלבד. צלקת הסטריפ עכשיו נראית מכוסה יותר מדי ביחס לשיער שמסביבה. מה שצריך כעת לעשות זה למזג בזהירות רבה את החלקים החסרים שמעל הצלקת ומתחת לה. המיזוג מחייב הדרגתיות בגוונים לשילוב מושלם. 

המיזוג

המיזוג

לאחר כמה ימים מהטיפול הראשון בצלקת fut מתבצע מיזוג בטיפול נוסף לצורך התאמת גוונים לשיער ולהשלמת התהליך.

השילוב

תמונת צד

השילוב

תמונת צד

הנקיון

הנקיון

מראה אדמדם של עור הקרקפת

נקיון 2

3

תוצאות לאחר שבוע

תוצאות לצלקת fut לאחר השתלת שיער

 

מיקרופיגמנטציה לצלקת אחרי השתלה

הדמיית שיער לצלקת fut כחרי השתלת שיער

טשטוש צלקות היא טכניקה המשמשת למזער את הופעת הצלקות על ידי הפיכתן לפחות בולטות ומיזוגן עם העור שמסביב. ניתן להשתמש בטכניקה זו לצלקות הנגרמות כתוצאה מניתוח, פציעה או מצבי עור אחרים.

ישנן מספר שיטות שניתן להשתמש בהן לטשטוש צלקות, כולל:

1. טיפול בלייזר – טכניקה זו משתמשת בלייזר כדי להסיר את שכבת העור העליונה ולהמריץ את ייצור הקולגן, מה שיכול לעזור להפחית את הופעת הצלקות. 2. פילינג כימי – טכניקה זו כוללת מריחת תמיסה כימית על העור להסרת שכבת העור העליונה ושיפור מראה הצלקות.

3. Microneedling – טכניקה זו כוללת שימוש במכשיר עם מחטים קטנות ליצירת דקירות זעירות בעור. זה יכול לעורר ייצור קולגן ולשפר את מראה הצלקות.

4. ניתוח תיקון צלקת – טכניקה זו כוללת הסרה כירורגית של רקמת הצלקת ומיקום מחדש של העור על מנת למזער את מראה הצלקת.

הטכניקה הספציפית המשמשת לטשטוש צלקות תלויה בסוג ובחומרתה של הצלקת, כמו גם בצרכים ובמטרות של האדם.

שוב, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מומחה כדי לקבוע את הגישה הטובה ביותר לטשטוש צלקות.

התקשר!