מהו שיקום צלקת? מדובר פה בצלקות ראש, בצלקות שבתוך שיער. זה יכול להיות בזקן או בגבה ויכול להיות מניתוחי ראש שיצרו צלקות רוחביות בקרקפת. ישנם ניתוחים לתיקון צלקות אשר ינסו למזער צלקות ככל שניתן אך ישנה מוגבלות בצלקות בתוך משטח שיער.

טשטוש צלקות – תיקון צלקות לאחר השתלת שיער DHI

המטרה היא שהצלקת תהיה פחות בולטת ושתשתלב עם גווני העור והמרקם הסובב את הצלקת. צלקות הן סימנים גלויים שנשארים לאחר החלמת פצע. הם התוצאות הבלתי נמנעות של פציעה או ניתוח, והתפתחותם עלולה להיות בלתי צפויה. לכן, ריפוי לקוי או תיקון ושיקום כושל עשוי לתרום לצלקות להיראות ממש ברורות, מכוערות או מעוותות הרבה יותר ממה שהיו בצורה ובגוון הטבעי שלהן לפני כן. אפילו פצע שמתרפא היטב יכול לגרום לצלקת שמשפיעה על המראה שלכם. צלקות עשויות גם להיראות מורגשות בשל גודלן, צורתן או מיקומן; הקונטרס וההבדל בין שיער שחור לצלקת לבנה הוא די בולט וברור ולכן הן יכולות גם להיות מורמות או מזוגזגות בעשייתן.

אחרי השתלת שיער הצלקות עשויות להיות שונות בצבע או במרקם מהרקמה הבריאה שמסביבן. אפשרויות הטיפול שלהן עשויות להשתנות בהתאם לסוג ומידת הצלקות ויכולות לכלול גם: טיפולים מקומיים פשוטים פרוצדורות זעיר פולשניות תיקון אנטי כירורגי עם טכניקות מתקדמות בשיקום צלקות לאחר סגירת הפצעים.
תיקון צלקת יכול לספק תוצאה קוסמטית נעימה יותר או לשפר צלקת שהחלימה בצורה גרועה.
לא ניתן למחוק צלקות לחלוטין. וכן גם לא ניתן לבצע הסרת צלקות – הסתרת צלקות אפשרי בהחלט!

אז מהו בעצם שיקום או תיקון צלקת?
תיקון צלקת אצלי הוא ללא ניתוחים פלסטיים.
כדי לשפר את מצבה או המראה של הצלקת באזור ממקום שיער בגופך כלומר ראש וזקן פנים. טיפולים של צלקות כוללים: שינוי צבע או אי-סדירות של פני השטח בצלקות ראש לאחר פציעה, ניתוח או השתלה.
ישנה אפשרות שילוב לשיפור קוסמטי על ידי ניתוחים או טיפולים אחרים המומלצים על ידי המנתחים הפרטיים שלכם.
שיקום הצלקות מסוג זה אינו פוגע בתפקוד כל שהו או גורם לאי נוחות כללית.
טשטוש צלקות שיער וכן צלקות הנובעות מפציעה קלה ומחתכים ניתוחיים קודמים בראש.

גם בצלקות היפרטרופיות שהן גבוהות בדר”כ המקבצים העבים של רקמת צלקת מתפתחים ישירות במקום הפצע ניתן לשנות את הגוונים. לעתים קרובות הם מורמות ובולטות מעל פני העור, אדומות ו/או לא נוחות, ועשויות להמתח ולהתרחב עם הזמן. החתכים יכולים להתבלט בהיותם הופכים היפרפיגמנטים (צבע כהה יותר בצלקת) או היפופיגמנטציה (צבע בהיר יותר לצלקת).

צלקות קלואיד באופן כללי גדולות יותר מצלקות היפרטרופיות. הן יכולות להיות מלוות בכאבים או מגרדות, ועשויות להתכווץ עם הזמן.
הן משתרעות מעבר לקצוות של הפצע או החתך המקוריים וניתן לטשטש אותן במקצוענות רבה. קלואידים יכולים להופיע לאחר השתלת שיער, צלקת קלאודית מתפתחת בשכיחות גבוהה יותר כאשר יש מעט רקמת שומן בסיסית, התכווצויות בצלקות מגבילות את התנועה עקב מתיחת העור והרקמות הבסיסיות הנצמדות יחד במהלך הריפוי הטבעי.
הם יכולים להתרחש כאשר יש כמות גדולה של אובדן רקמות, כגון לאחר כוויה או חתך עמוק המצריך תפירה.
התכווצויות יכולות להיווצר גם כאשר פצע או חתך חוצים את רצף השיער הטבעי אשר יוצר שביל ברור המגביל את התנועה של השיער באופן רציף.

בכל סוג של צלקת יש לתת את החשיבות בטיפול עם גוונים נכונים. לכן, כדי לקבוע את הטכניקות המתאימות לך ישתמש המטפל קודם בבדיקה מקיפה על מנת לשפר את הצלקת שלך.

טלפון לקביעת תור ולפגישת ייעוץ עם מומחה: 0537553665

בהצלחה

התקשר!