למעשה, כל מי שעבר השתלת שיער האזור התורם שלו מחורר. לאחר ההשתלה נותרות צלקות וחורים בשיער ותיקון דחוף  דרוש לאזור התורם. אם כך כמובן זהו תחום של מומחים.

האזור התורם

האזור התורם. תיקון לאזורים תורמים לאחר השתלות שיער fue אצל Vivo

אם מדובר על צלקות שנגרמו מניתוח לאחר השתלת שיער לדוגמה? אז הנושא רגיש מאוד אצל גברים שעברו ניתוחים להשתלות שיער.  

הצטלקויות קטנטנות נראות באזור התורם גן לאחר 20 שנה מההשתלה ולא יגדל באזור התורם הזה עוד שיער.

שיער דליל שנשאר באזור שהושתל בו כבר שער ועדיין לא הספיק לכסות את הקרקפת אזורים דליליים אלו זקוקים לטיפול השחרה, בהם הקרקפת משתנה והופכת את כל כשלונותיהם שההשתלות לא סיפקו במיוחד כאשר הקרקפת עם קרחת גדולה, השיער באזור התורם לא מספיק לכסות את הדלילות.

לצלקות בשיער יש משמעות גדולה כאשר השער קצוץ. הרי הקרחת והפדחת הן אחוריות ואם ישנו שיער ארוך הוא מכסה רק את העורף ולא את הקרחת, והצלקות בשיער קצוץ עלולות להתגלות ולפרוץ החוצה כך שתמיד הם יראו בקרחת או גלאח אחרי השתלת שיער.

החזות הקדמית חשובה שתיהיה טבעית ולא מוגזמת וגם מאחור כדאי להשקיע לא מעט, לכן אם קשה לכם מאוד להסוות את הצלקות החורים והקרחות בחיים היומיומיים, דעו שיש פתרון קוסמטי ללא צלקות וללא השתלת שיער.

לא. לא מדובר כאן רק מילוי קרחות או על תיקון צלקות, מדובר פה על תיקון להשתלת שיער. תיקונים להשתלות שיצרו חורים בשיער, צלקות בראש וקרחות בקרקפת וזה בעצם  – אבסורד. (גברים שרוצים לצאת מהשתלת שיער עם שער יוצאים בסוף עם קרחות + צלקות בראש).

הדמיה ומילוי שיער

המרכז להדמיית שיער

מיקרופיגמנטציה לגברים לפני ואחרי

התקשר!