מיקרופגמנטיצה-לקרקפת-שיער-מיקרופיגמנטציה

הדמיות השיער מתבצעות בשני אופנים (1)- הדמיה ממוחשבת. (2)- הדמיה מוחשית-מיקרופיגמנטציה. למעשה האופן הראשון בפועל לא יעניק שום תוצאה בעוד שבאמצעות החדרת פיגמנט בצבע שיער ויצירת מילוי משטחים בנקודות זעירות לעור הקרקפת, הנראות כמראה טבעי של שיער ממשי כן יתנו תחושה אמתית.

מאחר שמדובר בקיעקוע עדין ומזערי של שיער, הדמיית-השיער-מיקרו-פיגמנטציה היא הפתרון הטוב ביותר להתקרחות. אך אינה מצמיחה שיער.  

אם כן, הפתרון שלך להתקרחות הוא לא בהכרח השתלת שיער.

הדמיית שיער במקרים רבים עדיפה על השתלת שיער ואף עוזרת מאוד לאחר השתלת שיער משום שהיא ממלאת את אזורי הדלילות וזה-הפתרון-שלך-להתקרחות.

 

הדמיית שיער: הטיפול העדיף על השתלה

עוזר ומסייע לשורשי הקרקפת להיראות כהים ומעלים את תחושת ההתקרחות ונשירת השיער.

חשוב לציין שטיפולי מיקרופיגמנטתציה- הדמיית שיער לא פוגעים בשום צורה בשורשי השיער הקיימים ואינם משאירים צלקות

הדמיית שיער ופיגמנטציה – מילוי מוחלט לצלקות – פתרון לחור בשיער דליל או לצלקות בראש וכל רמת התקרחות- פתרונות לשיער דליל

הצורה הסופית בשיער שאמורה להתקבל בסוף התהליך של הדמיית שיער- מיקרופיגמנטציה הינה של שיער מלא יותר – קצוץ (זיפים) או (שיער) ארוך לא משנה במיוחד, העיקר שהראש יראה מלא במקומות הנכונים.

גברים קרחים לגמרי ישתייכו לקטגוריית “בעלי הזיפים” וגברים מהסוג השני שיש בראשם שיער אך דליל ישתייכו לקטגוריית “בעלי שיער”. בשתי הקטגוריות היעד הוא למלא. או בשיטה של מקבצי נקודות צפופות על גבי הקרקפת לאנשי הזיפים, או בשיטת הדמיית השערה לאנשי השיער.

יש חשיבות רבה לפני ההחלטה בנוגע להדמיית השיער. תהליך ההכנה דורש מצד אחד רצון עז לשינוי ומצד שני אומץ לא קטן. הרצון לשינוי המראה מתאים כמעט לכל אחד ממנו שמרגיש שיש לו בעיית שיער כזו או אחרת וזה די מובן והגיוני. אבל האומץ להגיע למפגש עם “טכנאי/מומחה” להדמיית שיער שהוא בלי ידע, בלי תיק עבודות ובלי מטופלים שיכולים להעיד על מקצועיותו זה אומץ מטופש.

 

תיאום ציפיות אצל מומחה ובדיקה מקיפה של זקיקי הקרקפת בפועל הוא יתרון הכרחי חייג: 0537553665

 

 

התקשר!