גבות מיקרובליידינג לגברים | | Vivo-Hair-Tattoo

• קרחת

• צלקות

• מומחה

מטופלים שעברו הדמייתשיער מיקרופידמנטציה בקרקפת לצורך השלמת שיער שואלים אותי האם גברים עושים מיקרובליידינג בגבות והתשובה היא כן בהחלט!

מיקרובליידינג הוא טרנד ביטוי חדש יחסית, והוא נולד מהביטוי מיקרופיגמנטציה, אולי זה לא יגיד לכם כלום: אבל יש הרבה סיבות לשנות מילים ולהחליף את הגברת רק בשינוי אדרת.

מעניין שבשנים האחרונות גברים מסתקרנים יותר לגבי מילוי וסידור גבות במיקרובליידינג. הגברים בימינו הם ממש כמו נשים ואפילו יש גברים מטופחים הרבה יותר מנשים, לפעמים הם שוכחים שהם גברים ובוחנים את האפשרויות שיש לנשים להציע בתחום הקוסמטיקה והיופי.

הדלילות היא לא רק בשיער אלא גם בגבות ועם הזמן, יש נסיגה של שערות בגברים, הזנבות והקצוות של הגבות יכולות להיות הרבה יותר דקות כאשר מתבגרים או שעוברים מחלה כלשהו שקשורה לאלופציה ולהתקרחות. אני מזמין אתכם אישית להסתכל על כמה עבודות אחרונות שביצעתי ולראות את השינוי שהשגנו ואת התוצאות שלהם.

“הלקוח הוא הדבר החשוב ביותר ויש לתת לכל גבר את מה שמתאים אך ורק לו. ביצירת גבות מוכרח המטפל להיות בעל יד כישרונית ובעל סימטריות ודמיון שהם המרכיבים ההכרחיים לביצוע מושלם בגבות. כל בוקר, כל יום האדם נפגש עם עצמו בראי.” אומר מייסד המרכז להדמיית שיער “הרגעים האלה בהם אתה שוטף פנים בבוקר ומביט במראה אלה אתה מצייר עם האצבע על הגבה את הצורה שהייתה רוצה או הייתה לך, הם רגעים לא פשוטים לאנשים שעברו טראומות ונשארו עם צלקות בגבות.”

אני מכיר אישית הרבה גברים שנפצעו בילדות ויש להם צלקת בגבה, יש גברים שיש להם צלקת יפה בגבה וזה עושה להם חן בפנים וזה כמו דבר טבעי שצריך להתרגל אליו. רוב הגברים לא מקעקעים גבות, אבל היום עם הטכנולוגיה, הלקוח מרגיש שהוא יכול להרשות לעצמו. הוא ניגש לאומן איפור שמשתמש באופן קבוע באיפור לגבות כדי להגדיר מחדש את מסגרת הגבות שלו או להסתיר את הצלקת. תחושה נפלאה ונהדרת אופפת אותו אודות הגבות החדשות שלו. אז אולי הגיע הזמן גם אצלך?, גבר, אתה לא בהכרח צריך להשקיע המון זמן כל בוקר בלעצב את הגבות שלך.

אתה יכול להפוך את הגבות לקצת יותר ממה שהם.

אומן הגבות vivo יוצר גבות לגברים על ידי מיקרבליידינג. “לגברים בדרך כלל יש גבות יפות, הם פרועות באופן טבעי, ומתארכות לפי הגיל. אבל עם מיקרובליידינג, היצירה קצת יותר סימטרית. בחורים צעירים ניגשים לאמן איפור, שמעדיף לא תמיד לנגוע ולקלקל גבות מטופחות. אומן גבות לגברים לא רוצה גבות מוזרות ומלאכותיות, אין בעיה שיהיו עבות ופרועות במידה נכונה. אני יותר מעדיף גבות מסודרות, מטופחות ומוגדרות ומתאים אותם לאופיו של המטופל”.

“הוספת מסגרת לגבה יוצרת סימטריה לפנים גבות שונות זו מזו יתנו תחושה של אי סדר בפנים. הוספת זנבות לגבות ניתן להאריך לפי הצורך והתאמת הגבות למבנה הפנים.

סידור גבות – פינצטה

האם הוצאה שי שערות מסביב לגבות זה דבר כואב?

לא הייתי מגדיר את זה כואב אבל יש משהו מציק שכאשר תולשים שיער. משיכת שיער בגבות לגברים על פי דיווחים זה לא דבר שאי אפשר לעמוד בו “קודם כל תלוי כמה שערות יש להוציא ושנית האם ישנה רגישות מיתרה, אבל בדרך כלל עבור גברים, הגישה עדינה יותר ומתחשבת.

הטכניקה של Vivo עם גבות גברים דומה במובנים רבים למיקרפוגמנטציה בקרקפת: יוצרים הגדרות ומסגרת כדי לא לצאת ולגלוש למקומות לא רצויים.(רצוי אפילו לעשות 2 מסגרות ולהגיע רק לפנימית, לאחר מכן ניתן להוסיף את הסימטריה במופשטות עדינה למזג מצפיפות לסיומת טבעית וכן להשלים פערים.

זנב הגבה בדרך כלל אצל גברים מבוגרים דליל שיער ולרוב המילוי יהיה מושלם מכיוון שהצורה משתנה ומתמלאת לחלוטין והתוצאה: גבות מלאות מוגדרות וסימטריות.

אמן המיקרובליידינג אילן מוסיף ואומר שכדי לשנות את הצורה ניתן להוסיף מעט משיכות בזנב ולעבות אותו במיקרובליידינג. הטיפול מתאים לגברים ויכול לעשות פלאים בפנים עדינות במיוחד ויש לו השפעה תדמיתית ייצוגית יותר.

לקוח הגיע אלי פעם עם חצי גבה ובגבה וחצי לא היה שיער בכלל. הנתיב הראשון שהיה עלי לבצע זה שרטוט והשלמה של הגבה החצויה ורק לאחר מכן להעתיק אותה בהשתקפות ראי לצידו השני של הפנים. התחלתי במסגרת עדינה להשלמת הגבה ע”י צבע לאיפור גבות רגיל – עפרון גבות. ניקיתי מעט את החצי הפרוע וסידרתי אותו שלא יהיה קופצני מדי. הענקתי לה מסגרת ונהיה לה צורה של גבה. הגבה שלו חתוכה בדיוק באמצע והיה צורך לחבר את השבר היטב.

משיכות השיער שלי במקרים כאלה השתלבו כל כך טוב עם החצי גבה שלו עד כדי כך שזה נראה מושלם

מחפש מיקרובליידינג לגברים? הגעת למקום הנכון בזמן הנכון. רוצה גבות יפות? מלאות?, כאלה שיש להם צורה מוגדרת יותר?: מיקרובליידינג לגברים זה המקום בשבילך.

אם אתה מכיר בחורים שסקרנים לגבי מיקרובליידינג , שלח אותם ל-Vivo

 

 

 

 

 

התקשר!