השחרה לאחר השתלה – השחרת תחתית השיער אחרי השתלת שיער

לפני השחרת שיער

אחרי השחרת שיער

• תגידו ביי ביי לקרחת לצלקת ולדלילות השיער– צלקות וחורים בשיער

• צלקות מניתוח

• צלקת השתלת שיער- צלקות מהשתלה – תיקון שיקום ושיפור המראה

• צביעת קרקפת קבועה – להפוך מבהיר לכהה

• הדמיה לאחר השתלה – הדמיית שיער אחרי השתלת שיער

עוד על צלקות

צלקות

השחרה לאחר השתלה – השחרת שיער אחרי השתלת שיער

השחרת קרקפת לאחר השתלת שיער, ברוב המקרים התוצאות הסופיות נדירות!

תמונות לפני: השתלת שיער תוצאה. תמונות אחרי: השחרת/הדמיית/הצללת שיער

כמעט בכל השתלת שיער אפילו הגברים שהשיער שלהם נראה יותר מלא אחרי הניתוח, תמיד יהיו מקומות עם חורים, כלומר אזורים שבהן נשאר השיער דליל . חלק מאותם זקיקים שהושתלו יפלו ולא יתפסו ובמקומם יהיה חור במקום שיער. ובאשר אותם הזקיקים שנלקחו מהאזור התורם הם אלה הצלקות בין חורים קטנים ובין שטריפ מלקיחת השערות. הפתרון של השתלות שיער נשמע שהוא המקובל והראוי ביותר עבור כל אותם האנשים הסובלים מנשירת שיער והתקרחות, אבל חלק נכבד מהם יהיו חייבים להעזר בהשחרת שיער לצורך מילוי וכיסוי הקרקפת בגוונים מתאימים גם לאחר ההשתלה.

השחרה לעור בתחתית השיער אחרי השתלת שיער או ניתוח

בשנים האחרונות ראינו אין ספור מקרים של השתלות שיער שגרמו לנזק יותר מאשר לתועלת אצל גברים בעיקר. גבר שזכה להשתלת שיער טובה יוכל להתעלות על המשבר של הצלקות בראש ולקיים אורח חיים נורמלי עם מראה חיצוני סימפטי, מאחר והניתוח היה נכון ותוכנן בקפידה; כמו: מהיכן להוציא, איך לחלץ שערה מתחת לשערה שקיימת על מנת שלא יורגש שנלקחה שערה, כמה זקיקים ולאן להעביר ובאיזה כיוון להשתיל.

הגברים שנלקחה מהם הזכות משמיים להלך עם שיער מלא או כאלו שעברו השתלת שיער והיא לא נראית טוב רק בגלל מנתח חובבן שהוציא וחילץ זקיקים ממקומות דלילים ולא מתאימים עלולים להיפגע מאוד לאחר ההשתלה.

הזקיקים הטבעיים (אלה שהוצאו) מהאזור התורם לצורך השתלת שיער היו נראים צפופים וטבעיים ובאופן שווה גם במרחקים בין שיערה לשערה לפני כן. ברוב המקרים נלקח שיער מהעורף ונשארות המון צלקות אכזריות בין זקיקי השיער. זה עלול להעצים את הפגיעה בביטחון העצמי ומשום שהמראה החיצוני לא השתפר אלא הולך והופך גרוע יותר והפגיעה חמורה פי כמה.

אלה שסובלים הכי הרבה מהתופעה המטרידה הזאת הם הגברים התמימים אשר לא נזהרו ולא בדקו היטב האם הם מתאימים להשתלת שיער.

“ההיכר בכך שיש יותר קרחת מאשר שיער בראש כבר מראה שאתה לא מתאים להשתלה” – כך אומר Vivo.

“המראה חיצוני של האדם יכול להשתנות ברגע אודות הטכנולוגיה המתקדמת. ניתן לראות בחורים צעירים שמשנים את תסרוקתם לבד או בעזרת מעצב שיער.

עם שתי מראות – האחת מקדימה והשנייה מאחור ניתן להבחין ולקבוע את מצב ההתקרחות שלנו. גם לצלם את הראש מסביב זו אופציה שתיתן לך אינדיקציה אם אתה מתאים להשתלה או לא.

גברים שעשו השתלת שיער שכמות הקרחת שלהם הייתה יותר מכמות השיער הנותר נכוו פעמיים – פעם אחת כאשר נותחו המטופלים ונלקחו מהם זקיקים אשר לא הספיקו לכסות אפילו שליש מהחלק הקדמי המקריח בקרקפת. ועם כסוי מזערי שאינו אטרקטיבי בעליל.

ופעם במילוי דליל מאוד ומאכזב כולל חורים של צלקות מהזקיקים שהוציאו מאחור – הכוויות והצלקות בין השיער שנשארו יצרו פתחים שלא נסגרו אחרי ההשתלה בכל האזור התורם, דבר אשר מחייב טיפול (הסתרת חור/חורים). השאלה איזה? עוד השתלת שיער? מאיפה? לאן?

תוצאה אחרי השתלת שיער: קרחת ו2צלקות מהשתלה. דרוש טיפול פיניש קל לגימור מושלם.

בדוק לפני כן בדרכים המקובלות איפה אתה מונח ביחס להשתלת שיער, ואם גם הטיפולים התרופתיים לא עזרו להצמיח לך שיער ועל מנת לשנות את רוע הגזירה שנחתה עליך חייג אלי, אולי תצא עם פתרון מדהים עבורך.

0537553665

השחרת קרקפת במחיר אטרקטיבי במיוחד. מגיעים אליך עד הבית (מרכז). יתרונות רבים: יותר יפה• יותר נעים• ייותר צעיר•

תיקון צלקות השתלת שיער FUE + DHI בשיטה המתקדמת בעולם, ללא צלקת, ללא כאבים – נראה 100% טבעי.

10,000 ש”ח ל 10,000 נקודות

מותר לציין!

פגישת הייעוץ להשחרת שיער אחרי השתלת שיער, מתבצעת ע”י מומחה למיקרופיגמנטציה לשיער, הנחשב לאחד ממובילי ומייסדי הדמיית שיער בארץ ובעולם.

Vivo – ilan Revivo

לפרטים: טלפון: 0537553665

השחרה להשתלת שיער, מה זה אומר?

אולי לא כמו שזה נשמע אבל ישנה דרך (מומלצת מאוד) שכאשר עושים השתלת שיער אצל רופא בכיר ורבים העושים כך, הם משתמשים במערכת טיפולים (שהייתה די סודית עם היום) אחרי השתלת שיער.

עד עכשיו היה מדובר רק על המראה שההשתלה הניבה – התוצאה. המוני גברים ציפו לעשו השתלת שיער אחת בלבד וזהו לגמור עם הסיפור אך טעו בגדול ולאחר ההשתלה רק התחיל הסיפור!

השערה ובית השערה הם כמו שתיל – עץ. הצומח כל עוד הוא מוזן מהשורשים. לכן, הכלל בשיער: אם תלשו שערה אחת במשיכה או כמה אל דאגה זה יצמח שוב למרות שאם נבחין היטב נראה את השורש של השיערה בתחילתה. אבל אם עקרו שיער והוציאו את השורש ובית השיערה יחד לא יצמח שיער עוד ויהיה חור.

השחרת קרקפת מסתמנת כיום כאחד מהצעדים הנבונים שגברים יכולים לעשות על מנת להעלות את מראה השיער שלהם ולהבטיח נראות בריאה יותר.

יחד עם זאת, לא מעט גברים תוהים האם מדובר על מהלך שמוסיף אחר השתלת שיער.

רגע לפני שגם אתם משחירים את הקרקפת כדאי שתדעו גם אתם איך זה פועל ומה היתרון בטיפול שלאחר השתלת שיער

 

 

 

 

התקשר!