הדמיית שיער

הדמיית שיער אצל Vivo

טיפול בהתקרחות – הדמיית שיער

הדמיית שיער הינה טיפול ייחודי למקרים של קרחות חורים וצלקות במקומות עם שיער. החדרת הפיגמנט לשכבה העליונה בעור הקרקפת בצורה נכונה תותיר כעין זיפי שיער קצוצים בקרחת או בחור שהצלקת יצרה ותייצר מראה חדיש ואחיד לטשטוש קרחות. התוצאה המתקבלת על ידי החדרת הפיגמנטים הטבעיים שמורכבים ממינרלים אלהוכול וחומרים אורגניים בלבד הופכת את העור בקרקפת בפנים ובשיער למראה טבעי ומושלם.

מיקרופיגמנטציה או הדמיית שיער? אין כל שוני בין השניים. מראה השיערה הטבעית שצומחת על ראשנו ברגע שהיא קצוצה יחסית ניתן להעתיק ולחבר בין המקומות שיש בהם שיער לבין המקומות של הדמיית זקיקים המלאכותית. הטיפול הקפדני מצריך אסתטיות וסטריליות ברמה גבוהה והפיגמנטים הם באישור משרד הבריאות וה -FDA האמריקאי עם תi תקן iso9001

להחיות את הקרחת

 

טיפול ייחודי לטשטש צלקות שיער

חורים בשיער בקרקפת

חורים בקרקפת: תיקון חורים ללא שיער

 

רבים הם הגברים הסובלים מצלקות שיער בין אם זה מבעיית התקרחות ובין אם פציעה בקרקפת בראש או בזקן בפנים. צלקת של השתלת שיער או כל צלקת אחרת באזור הראש ניתן לטשטש לפגמנט ולהעלים אותן באמצעות טיפול במיקרו פיגמנטציה תת עורית עליונה שמטרתה לדמה זקיקי שיער באזורי הצלקת הקרחתית.
לאחר גירוי חושי ועדין על ידי מחטיד והזרקה של פיגמנט נכון באזור הצלקת יופיעו זיפונים קטנים כמו זקיקי שיער אשר ישלימו את המראה הדליל והריק שהיה בצלקת ויעניקו לה מראה מלא שיער קצוץ גם באזור הצלקת עצמה באחידות ובצפיפות הגולשת אל השיער הקיים שעוטף אותה מסביבה.

מעוניינן לקבל מידע נוסף אודות הדמיית שיער? צור קשר לתיאום פגישת ייעוץ.

פתרון מהפכני לטיפול בהתקרחות זקן

הדמיית זקיקי זקן

הדמיית זקיקי זקן: הסתרת צלקת

 

הדמיית שיער. מיקרופיגמנטציה הינה טכניקה ייחודית להחדרת פיגמנט לשכבה העליונה בעור הגוף, היא המדמה זיפי שיער קצוצים בפנים למראה אחיד לטשטוש הדלילות או קרחות בזקן. התוצאה שמתקבלת על ידי החדרת הפיגמנטים הטבעיים המורכבים ממינרלים וחומרים אורגניים בלבד לשכבת התת-אפידרמיס בעור הזקן עוזרת למטופל להגיע למראה של זקן מלא יותר משמעותית.

 

 

 

 

התקשר!