השיטה: פיגמנטציה הדמיית שיער למילוי שיער דליל לנשים (Micro-(pigmentation או בעברית “הדמיית שיער לנשים” ו”דמוי זקיקי שיער”.

הדמיית שיער לנשים | פיגמנטציה למילוי שיער | מיקרופיגמנטציה לתלישת שיער טריכוטילומניה | תיקון קרחות בצביעת קרקפת

פיגמנטציה למילוי שיער דליל – דרוש טיפול נוסף

הטכניקה הזאת נועדה לתקן את רמתם של הגוונים החלשים בעור הקרקפת עם שיער בעייתי כגון: מחלות וולטיגו בקרקפת או חוסר/עודף פגמנטציה עור בהיר וכהה. הטיפול המיוחד הזה התגלה והצליח לקבל אפקטים מצויינים גם בבזכות המילוי של האזורים המתקרחים בשיער הדליל וגם בצלקות בתוך השיער ובכך מעניק הטיפול למשתמשות בו צפיפות בדמוי של שיער סמיך עם קרקפת כהה יותר.

 

השימוש בפיגמנטציה הוא לצורך התחלפות הגוונים והצבעים הבהירים בעור ובשיער דליל. הפיגמנטים במקורם מגיעים בשלל צבעים והגוונים השונים מופקים מחומרים ומצמחים אורגניים בשילוב אלכוהולים. כאשר מתנהלים עם הפיגמנטים נכון הם עשויים לחקות זיפים וזקיקים של הדמיית שיער טבעיים מדהימים.
🇮🇱
המלצות לפני טיפול: יש נשים שרגישות מאוד בקרקפת בראש ולכן ממולץ שייאלחשו לפני הטיפול את האזור הדליל. כאשר האזור מאולחש ומורדם מעט לאחר שעה בערך יימנע העקצוץ בזמן הטיפול וייתן תחושת גירוי ודיגדוג נעימות יותר בקרקפת.
ברוב המקרים הטיפול אינו מלווה בתחושת כאב בלתי נסבלת, כך מדווחות המטופלות.

טיפולי מיקרו פיגמנטציה לנשים לצורך מילוי בהדמיית זקיקי שיער בראש מתבצעים ע”י התמזגות פיגמנטים לשכבה העליונה בעור! זאת באמצעות אומנות המיקרו-פיגמנטציה להב אלקטרוני עדין במיוחד (מחט), המופעלת במהירות מותאמת, מגרה את “כרום העור” בין השיער הדליל ומחדיר פנימה נקודות גוון מזעריות בתדירות הגבוהה של רטט המנוע, הנגיעות הקטנטנות לא מגיעות לכלל השכבות בעור וכך הטיפול אינו גורם לנזקים, לצלקות או לדימומים בקרקפת.

הדמית שיער לנשים – דמוי זקיקי שיער

מילוי קרחות לנשים• הטיפול במיקרו-פיגמנטציה נעשה למטרת כיסוי ומילוי התקרחות והצתלקות ומחקה את מבנה צבע-טבעי של השערה.
תהליך הדמיית שיער אצל נשים במפרצים אשר משתייך לסולם דרגות התקרחות מס’ 1 לדוגמה דורש בין 1 ל3 שעות עבודה ולעומת זאת תהליך של הדמיית שיער למילוי קרחות מלאות יותר בדרגת התקרחות מס’ 7 בסולם המילטון תדרוש מ 5 עד 10 או 12 שעות עבודה למקצוענים שעבדו הרבה.

הגוונים המוחדרים לאזור הריק משיער הינם צבעים מיוחדים המותאמים אישית לכל מטופלת. הצבעים אמידים במים ובתנאי מזג האוויר ואינם משתנים או מתחליפים בגוונים כמו קעקועים. הם קבועים לתקופה מסויימת ומתכלים מחוץ ובתוך העור. את הצבע שלהם ניתן לחזק מדי פעם ורק לידע כללי: הגוונים הללו יכולים להחלש ולהמחק לגמרי אם לא יתבצע טיפול תחזוקה כראוי – בדרך כלל הדמיית שיער לנשים לאחר סיום סדרת הטיפולים אמורה להחזיק מעמד בין שנה לשנתיים וחצי.

הדמיית שיער לנשים לפני טיפול אחרון

הדמיית שיער לנשים

מומחי המיקרו_פיגמנטציה לנשים באים להציע תחילף או השלמה במילוי דחוס וטבעי יותר בקרקפ. תחליף אומר מילוי לקרקפות דלילות וקרחות ריקות בשיער. השלמה אומר השלמה להשתלת שיער שלא הצליחה למלא את הכל.

מילוי כל האזורים הריקים שנשארו מהשתלת שיער וגם הצלקות והחורים שהשתלות שער גרמו יכולה מיקרו_פיגמנטציה לסייע לנשים ולתת פתרון מושלם למי שעברה השתלת שיער כושלת או שפשוט אינה מתאים לתהליך של השתלת שיער.

מחירי מיקרופיגמנטציה של הדמיית שיער לנשים נקבע על פי פרמטרים שונים ולא בהכרח נמוך יותר ממחירי השתלות שיער או הדמיית שיער לגברים!

בתחילת הטיפול ומיד לאחריו נקיון פגמנט הצבע נראה בהיר יותר ותוך ימים אחדים מתקבל הצבע המתאים. הטיפול מיועד לטשטוש מוחלט של דלילות שיער לנשים ויוצר מראה טבעי של שיער צפוף ומלא שחור או חום חזק. חשוב לדעת כי טיפול הדמיית שיער לנשים מתאים גם לגברים ומתאים כאחד הן לסובלים מתופעת התקרחות והן לאלו שיש צלקות בראש.

קרחת גברית או נשית ומפרצים וכן בעלי שיער קצר או ארוך נהנים מאוד מתוצאות השיטה.

הדמיית שיער לנשים ליצירת מראה צעיר

הטיפולים הללו הם קסם במיוחד אם הצלחת להגיע למטפל בעל רמה טובה בפיגמנטציה. למעשה זו אומנות המיועדת גם לנשים וגם לגברים ואין משמעות לגילאי המטופלים או המטופלות.
היעד הכללי בטיפול הוא ליצור אילווז’ן ואשלייה (illusion) של שיער עם משטח קרקפ תחתון סמיך וצפוף, שיער שכאילו צומחים בו זקיקי שיער חדשים.

אם לא עלה במזלך וטיפל בך חובבן אשר ניסה לכסות את לך את הקרחת או את השיער הדליל, עלולים להופיע לך סימנים לא כ’כ יפים על הקרקפת מהן סובלים גברים ונשים רבים.

 

לעיתים, למרות שהפיגמנט שמשתמשים בו אינו מסוכן והוא מתאימים להדמיית שיער, כאשר מחדירים אותו באופן גס ולא דקיק ולעומק של כמילימטר אחד בתוך הקרקפת, עלול להיווצר קעקוע. כדי להחדיר פיגמנטים המדמים את זקיקי השיער הטבעי יש צורך למצוא אמן או מומחה בטיפול . חשוב גם לציין כי כל הפיגמנטים שבידנו גורמים חד משמעית להתכהות העור אלא אם נדרש אחרת. עור הקרקפת מתכהה על ידי הצטופפות הפיגמנטים (עם מרווחים מדויקים התואמים לשיער הנותר בצפיפות המקורית) וכך נוצרת האשליה של זקיקי שיער טבעי שמשתלבים עם השיער הקיים.

התקשר!