הדמיית שיער

הטיפול כרוך בהחדרת חומר צבעוני, המורכב ממינרלים טבעיים מיקרוסקופיים למילוי קרקפת בעזרת מחט קטנה מאוד על מנת שניתן יהיה לדמות את השיער.  חומר זה מהווה מילוי באיפור מדויק וקבוע בקרקפות כאילו הם מלאות בשיער, בשער קצר ומקריח (אלפי נקודות) כמו לאחר גילוח.
הדמיית שער היא שיטה לא ניתוחית, לא כירורגית וללא כאבים המתאימה לכל סוגי נשירות שיער לגברים ולנשים , ללא קשר לצבע או סוג העור. השתלת החומר הצבעוני בעומק פשוט של בין 0.2 ל-0.5 מ”מ, על מנת למנוע כל פצע בעור בראש או הופעת צלקת. משך הפגישה החל מ- מפגש אחד או ( 3 עד 5) שעות/פגישות.

בשנים האחרונות עלתה המודעות להדמיית שיער, שכן היא נותנת מענה לגברים הסובלים מבעיית שיער דליל והתקרחות, רבים מהם הגברים שמשפרים את המראה החיצוני שלהם בזכות שיטה אומנותית זו.

כל הצבעים כולל כולם אורגניים

אין שום נזק בשום אופן – לא צלקות ולא חורים

סימולטור שיער קעקוע מה הוא יכול לעשות?

יכול לתת לשיער מראה צעיר יותר – ניתן לדמות לחלוטין שיער בגב הראש בפדחת, בצד או מעל המצח. ניתן להסתיר בקלות את כל רמות נשירת השיער. להעלים צלקות ולהסוות ניתוחים של השתלת שיער. ניתן להסתיר פצעים, כוויות, צלקות וכתמי לידה

על מי שמבצע את הדמיית השער עליו לקחת בין 1 ל- 3 שעות חופש על מנת לאפשר את משך הטיפול, יש להגן על האזור בו מיושמת טכניקת הדמיית שער עם מים רגילים בחפיפה ואין להיכנס לסאונה ולסולריום וכן לכלור בבריכת שחיה כשבועיים לאחר הטיפול!

מומלץ לאנשים שיש להם זקן פגום, דליל או לא קיים מסיבות גנטיות, צפיפות ירודה עקב הפרעה גנטית, חוסר צמיחת שיער עקב פצעים או צלקות בשיער או נשירת שיער עקב התקרחות – הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה זה הדבר הנכון לעשות.

 

תיקון השתלת שיער – תיקון צלקות

התקשר!