טשטוש צלקות – מיקרו-פיגמנטציה לצלקת וקרחות מאלופציה

טשטוש צלקות

טשטוש והעלמת צלקות | טשטוש צלקות בפנים

​בנוסף לפעילותי כמדריך וחלוץ בהדמיית שער מיקרו-פיגמנטציה בישראל המשתמש בטכנולוגיות מתקדמות לטיפול בסימני צלקות שיער במהלך הטיפולים, הלקוחות והתלמידים שלי שהם חלק מחיי ושותפים יחד להצלחה הרבה שבה זכיתי לסלול את הדרך ובאמת להגיע בזכותם לתוצאות שבהם נדרש ממני להציג את מיומנותי הנבדלת כמטפל דרך תמונות מקוריות ותיק עבודות ייחודי ובלעדי

מיקרו-פיגמנטציה לצלקת בשער

​שירותי טשטוש הצלקות הניתנים על ידי על מנת לעזור ולהקל על מטופלים שחוו פציעה או חתך עורי/בשרי ונותרו עם חרדה או אי נוחות בשל צלקת בולטת המפריעה למהלך תקין מבינה חברתית.  ילדים וצעירים עם צלקות בקרקפת או מבוגרים עם צלקות בזקן ובשפם ניתן לראות בכל יום בכל מקום ואינם מודעים לטיפול של הסתרה או העלמת צלקות שיער בטכנולוגיה המתקדמת ובשיטה הבטוחה שלי וכן התוצאות? כבר אחרי טיפול אחד!

המלצה: הטיפול נעשה בצורה בטוחה ויעילה, השירות מוענק על ידי אילן רביבו בכיר המיומנים במתן שירותי הדמיית שער ומיקרו-פיגמנטציה לאלופציה כללית בישאל. טשטוש צלקות או העלמת קרחות מחוץ לחדרי ניתוח! 

ישנן צלקות על עור הפנים והן יפות וקטנטנות וכלל לא מורגשות ולא מפריעות לבעליהן וגם לא לסביבה, הסיבה לחוסר הביטחון שיש לגבר שיש לו צלקת גדולה על הפנים או בראש מוצדקת לא מעט, משום שהתאונה, המחלה או הניתוח פגע קשות במראה החיצוני שלו וגרם להיווצרות צלקת שזה דבר לא הכי “טבעי” ומקובל בעיני החברה בינה כולה, כמעט בכל מפגש עם החברה הישראלית במיוחד מעלים שאלות מיותרות ומרגיזות שלא תמיד יש סבלנות להסביר ממה זה קרה או איך.

לעתים גם ניתוחים בלייזר להעלמת צלקות על מנת להסוות/להסתיר את הצלקות אינם מספקים כדי להעלימן באופן מוחלט. 

מיקרופיגמנטציה לצלקת בפנים

מיקרופיגמנטציה לטשטוש צלקות אלופציה | הדמיית שער מלאכותית על צלקת/קרחת/חורים בשיער

צלקת.com