השתלת שיער עם צלקות!

הובלת החיפושים הנרחבים בגוגל אחרי אתרים של השתלות שיער נמצאו כי אין מרכז ולו אחד להשתלות שיער אשר מאמת את הדברים הללו:

לא משנה מה רמת המומחה לכירורגיה פלסטית או אסתטית, וגם לא משנה גם אם הוא בעל שם עולמי בתחום. אין השתלת שיער ללא צלקות. נקודה.

בכל אתרי האינטרנט המרכזים הארציים להשתלות שיער בחול או בישראל מקדימים במאמרים וכתבות על מצבן של תוצאותיהם של השתלות השיער כמה הם טובות ומשובחות ושיטה כזאת יותר מוצלחת משיטה קודמת וכו וכו’. אבל בשום מקום לא מפרטים בדיוק על הנזקים החמורים שקיימים בכל נושא ההשתלות שיער.
“המטופלים יכולים להיות רגועים ובטוחים” כך על פי רוב מנתחי השתלות השיער אומרים. ובפועל מה?

כולם אומרים שהשיטה המתקדמת והחדשנית ביותר היא fue שהביאה למהפכות בכל תחום ההשתלות השיער והיא מתנהלת בטכניקה שונה ופחות פולשנית מבעבר – FUE – Follicular.

הם גם מציינים שטכניקה זעיר-פולשנית זאת אינה מותירה צלקות!!!
זהו שקר גס.
הרי הטיפול מבוצע תחת הרדמה מקומית ולמה? משום שחותכים את העור אשר במהלכו נעקרים שתילי השערות כולל שורשם וביתם ומועברים מחלקו האחורי של הראש לאזור המיועד המקריח מקדימה.
לאחר חירור של בין 2000 ל4000 שתילים והוצאתם מהקרקפת בשיטת השתלת שיער -FUE כל זקיק שיער בודד מנוסר מסביב ונחלץ בנפרד עם שתי פנצטות, שאחת מהן מרחיבה את החור ופותחת אותו והשניה מחלצת את השתילים אחד אחד.
ואופן זה וודאי משאיר סימן (צלקת). לכל זקיק שיער ישנו תפקיד פוטנציאלי לכסות את השטח הקרקפת, ובזמן שנחלצו 4000 שערות מהאזור תורם שבו יש 25000 שערות בערך [ אם נחלק את הראש ל4 ] השינוי יורגש מיד ומספר הזקיקים שנקצרו יהוו התקרחויות וחרים חדשים בשיער על הראש.

בתהליך השתלת שיער FUE נעקרים שורשי השיער ולכן במקומן נוצרות צלקות. לקצירת זקיקי השיער בהשתלה משתמשים משורים וסכינים בעיצוב מיוחד, אשר מונעים פגיעות בזקיקים עצמם אבל, על העור הסכינים לא חסים ומשאירים סימנים וצלקות עם נקודות לבנות בכל האזור התורם.
למרות ההבטחות שלו יהיו צלקות נעשה שימוש בחיתוך עדין ביותר השומר על חיות זקיקי השיער אך עדיין יש ויש מלא צלקות. כך שאי אפשר לטעון שאין צלקות אחרי השתלות שיער.

מה שווה השתלה מצוינת מקדימה וקרחת מבריקה מאחור עם צלקות וחורים?
גם במיומנות הגדולה ביותר של מנתחי השתלות שיער שהצליחו לעשות עבודה מדהימה מקדימה יש מה לומר – מה עם הקרחת שנישארה מאחור? היא הרי ללא שיער. החדרת הזקיקים שנקצרו מהעורף לחלק הקדמי יצרו את כיווני הצמיחה של השיער הטבעי הקדמי של הפוני ויצא מעולה אבל בלקיחת הזקיקים מהאזור התורם נהיו חורים בשיער וזה נראה זוועה. מה עושים?

ההשלכות הן הרסניות לעיתים והתוצאות מכאיבות ופוצעות תרתי משמע. בדרך כלל השתלות השיער מתבצעות על פי קריטריונים ותכניות מפורטות היטב על התהליך ומשמעותו. בבדיקת ההתאמה אצל כל מנתח להשתלות שיער ולאחר מדידות וסימוני אזורים של הוצאה והכנסה של זקיקי השיער, אמורה להישאל השאלה הנשאלת ביותר ע”י המטופל: האם ישארו צלקות לאחר ההשתלה?
ברוב המקרים המשתילים נמנעים מלענות על שאלת השאלות ומשכיחים את התשובה…

בדיקת התאמה להשתלת שיער ללא עלות וללא התחייבות

לפרטים חייג: 0537553665

התקשר!