הדמיית שיער לנשים – מיקרופיגמנטציה

השיטה: מיקרו פיגמנטציה למילוי שיער דליל לנשים (Micro-(pigmentation או בעברית “הדמיית שיער לנשים” ו”דמוי זקיקי שיער”.

הדמיית שיער פיגמנטציה לנשים עם טריכוטילומניה

הדמיית שיער בפיגמנטציה לנשים עם תלישת שיער טריכוטילומניה

טכניקה זאת נועדה לשנות את רמת הגוונים בעור הקרקפת עם שיער בעייתי כגון: וולטיגו בקרקפת, אלופציה, תלישת שיער טריכוטילומניה, או חוסר/עודף פגמנטציה לעורות בהירים וכהים. טיפול זה התגלה והצליח לקבל אפקט מצוין גם במילוי של אזורים מתקרחים שיער דליל ובכך מעניק הטיפול למשתמשות בו צפיפות בדמוי של שיער סמיך יותר. השימוש הוא לצורך התחלפות גוונים בעור. הפיגמנטים במקורם מגיעים בשלל צבעים והגוונים השונים מופקים מחומרים ומצמחים אורגניים בשילוב אלכוהול. כאשר מתנהלים איתם נכון הם עשויים לחקות לזיפים של הדמיית זקיקי שער טבעיים מדהימים.
🇮🇱
המלצות לפני טיפול: יש נשים שרגישות מאוד בקרקפת הראש ולכן ממולץ שיאלחשו את האזור הדליל. כאשר האזור מאולחש או מורדם מעט לאחר שעה ימנע עקצוץ בזמן הטיפול וייתן תחושת גירוי נעימה יותר בקרקפת.
ברוב המקרים הטיפול אינו מלווה בתחושת כאב בלתי נסבלת, כך מדווחות המטופלות.

טיפולי מיקרופיגמנטציה לנשים לצורך מילוי בהדמיית זקיקי שיער בראש מתבצעים ע”י התמזגות פיגמנטים לשכבה העליונה בעור! זאת באמצעות אומנות המיקרופיגמנטציה. להב אלקטרומיקרו עדין במיוחד (מחט), המופעל במהירות מותאמת, מגרה את “כרום העור” ומחדיר פנימה נקודת גוון מזערית בתדירות הגבוהה של הרטט, הנגיעות הקטנטנות לא מגיעות לכלל השכבות בעור וכך הטיפול אינו גורם לנזקים, לצלקות או לדימומים.

הדמיית שער לנשים – דמוי זקיקי שיער

מילוי קרחות לנשים• הטיפול במיקרופיגמנטציה נעשה למטרת כיסוי התקרחות והצתלקות ומחקה את מבנה צבע-טבעי של השערה.
תהליך הדמיית שיער אצל נשים במפרצים אשר משתייך לסולם דרגות התקרחות מס’ 1 לדוגמה דורש בין 1 ל3 שעות עבודה. לעומת זאת תהליך של הדמיית שיער למילוי קרחת מלאה בדרגת התקרחות מס’ 7 בסולם המילטון תדרוש 5 עד 10 שעות עבודה למקצוענים שעבדו הרבה.

הגוונים המוחדרים לאזור הריק משער הינם צבעים מיוחדים המותאמים אישית לכל מטופלת. הם אמידים במים ובתנאי מזג האוויר ואינם משתנים או מתחליפים בגוונים כמו קעקועים. הם קבועים לתקופה מסויימת ומתכלים מחוץ ובתוך העור. את הצבע שלהם ניתן לחזק מדי פעם ורק לידע כללי: הגוונים יכולים להחלש ולהמחק לגמרי אם לא יתבצע טיפול תחזוקה כראוי. בדרך כלל הדמיית שיער לנשים לאחר סיום סדרת הטיפולים אמורה להחזיק מעמד בין שנה לשנתיים וחצי.

מומחי המיקרופיגמנטציה לנשים באים להציע תחילף או השלמה במילוי דחוס וטבעי. תחליף אומר מילוי לקרקפות דלילות וקרחות ריקות בשיער. השלמה אומר השלמה להשתלת שער שלא צלחה.

מילוי כל האזורים הריקים שנשארו מהשתלת שער וגם לצלקות והחורים שהשתלות שיער גרמו יכולה מיקרופיגמנטציה לסייע לנשים ולתת פתרון מושלם למי שעברה השתלת שיער כושלת או שפשוט אינה מתאים לתהליך של השתלת שיער.

מחירי מיקרופיגמנטציה של הדמיית שיער לנשים נקבע על פי פרמטרים שונים ולא בהכרח נמוך יותר ממחירי השתלות שיער!

בתחילת הטיפול ומיד אחרי נקיון פגמנט הצבע נראה בהיר יותר ותוך ימים אחדים מתקבל הצבע המתאים. הטיפול מיועד לטשטוש מוחלט של הידללות השער לנשים ויוצר מראה טבעי של שיער צפוף ומלא. חשוב לדעת כי טיפול הדמיית זקיקי שער לנשים מתאים לגברים ומתאים כאחד הן לסובלים מתופעת התקרחות והן לאלו שיש צלקות בראש.

קרחת גברית או נשית ומפרצים וכן בעלי שיער קצר או ארוך נהנים מאוד מתוצאות השיטה.

הדמיית שיער לנשים ליצירת מראה צעיר

הטיפולים הללו הם קסם. במיוחד אם הצלחת להגיע למטפל בעל רמה טובה במיקרופיגמנטציה. למעשה זו אומנות המיועדת גם לנשים וגם לגברים ואין משמעות לגילאי המטופלים או המטופלות.
היעד הכללי בטיפול הוא ליצור אילווז’ן ואשליה (illusion) של שיער עם משטח תחתון סמיך וצפוף, שיער שכאילו צומחים בו זקיקים חדשים.

אם לא עלה במזלך וטיפל בך חובבן אשר ניסה לכסות את לך את הקרחת או את השער הדליל, עלולים להופיע לך סימנים לא כ’כ יפים על הקרקפת מהן סובלים גברים ונשים רבים.

לעיתים, למרות שהפיגמנט שמשתמשים בו אינו מסוכן והוא מתאימים להדמיית שער, כאשר מחדירים אותו באופן גס ולא דקיק ולעומק של כמילימטר אחד בתוך הקרקפת, עלול להיווצר קעקוע. וכדי להחדיר פיגמנטים המדמים את זקיקי השער הטבעי יש צורך לתור אחר אמן או מומחה. חשוב גם לציין כי כל הפיגמנטים שבידנו גורמים חד משמעית להתכהות העור אלא אם נדרש אחרת. עור הקרקפת מתכהה על ידי הצטופפות הפיגמנטים (עם מרווחים מדויקים התואמים לשער הנותר בצפיפות המקורית) וכך נוצרת האשליה של זקיקי שיער טבעי שמשתלבים עם השער הקיים.