מחיר הדמיית שיער

מיקרופיגמנטציה לגברים עם דלילות שיער גם במפרצים

למלא לך את הביטחון העצמי… עם נקודות

הדמיית שיער לפני ואחרי
הדמיית שיער מחיר – הזרקת מיקרופיגמנטציה

מחירי טיפול הדמיית זקיקי שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה ומיקרובליידינג

סוג הטיפול:מחיר –תיקון ועיצוב קו שיער          החל מ 300 ₪


חידוש – טיפול תחזוקה להדמיית שיער (לפי 45 דקות)החל מ 300 ₪ – 1.250 ₪

הדמיית שיער מחיר לדרגת התקרחות 1החל מ 750 ₪ – 2,500 ₪
הדמיית שיער מחיר לדרגת התקרחות 2החל מ 2,500 ₪ – 4,000 ₪
הדמיית שיער מחיר לדרגת התקרחות 3החל מ 4,000 ₪ – 6,500 ₪
הדמיית שיער מחיר לדרגת התקרחות 4החל מ 6,500 ₪ – 8,000 ₪
הדמיית שיער מחיר לדרגת התקרחות 5החל מ 8,000 ₪ – 10,000 ₪הדמיית שיער מחיר לדרגת התקרחות 6החל מ 10,000 ₪ – 12,000 ₪
הדמיית שיער מחיר לדרגת התקרחות 7החל מ 12,000 ₪ – 15,000 ₪
הדמיית שיער לצלקת מחירון לסטריפ FUTהחל מ 300 ₪ – 4,500 ₪הדמיית שיער לצלקות מהשתלת שיער  FUE. מחירהחל מ 300 ₪ – 5,000 ₪

צלקות אחרי השתלה: הסתרת הצלקות אצל Vivo

מילוי בפיגמנטציה אחרי השתלת שיער

טיפולי הדמיות שיער באיכויות פוטו-ריאליסטיות שירשימו כל מטופל!. פנו אלינו לקבלת הצעה. עמידה בלו”ז ובתיאום ציפיות. איכות הדמיה למילוי שיער 100%

כאשר מדובר על מחירי הדמיית שיער ומיקרופיגמנטציה מקצועית לאדם עם קרחות בשיער ומצח גבוה, חלק, דליל או חסר שיער כאילו כמו “שיער בן גוריון”, עלולים להיווצר טעויות בהבנת המחירים ולהשפיע על מצבם הכספי והרגשי של גברים שחווים התקרחויות מסוימות בשיער או הצטלקות קרחתית בקרקפת

חשוב להדגיש כי מחירים זולים של הדמיות שיער בקרקפת בראש ובראשונה על כל דרגות ההתקרחות יהוו כשלון מבטיח בתוצאות.

כדי שהדמיית השיער תצא עם תוצאה יפה וטבעית, צפופה ומלאת מראה יש לתת דגש על קניית חומרים איכותיים ויוקרתיים וכמובן להשקיע שעות של סבלנות גם בקווי המסגרת שלא יהיו גסים מדי.

הזרקת מיקרופיגמנטציה לשיער – מומחה ל › מיקרופיגמנטציה מלמד איך להשלים מקומות חסרי שיער או להסתיר צלקות באזורים מלאי שיער, מסביר איך לכסות צלקות בגבות? מיקרו פיגמנטציה היא פתרון להדמיית שיער גם לגברים ונשים

טיפולי הדמיות שיער באיכויות פוטו-ריאליסטיות שירשימו כל לקוח!. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר או חוות דעת. עמידה בלו”ז ובתיאום ציפיות. איכות הדמיה למילוי שיער

 

צלקת פרפר
צלקת פרפר

כמה עולה לעשות הדמיית זקיקי שיער לגברים?

טלפון: 0537553665

גְּבָרִים רַבִּים אֲשֶׁר סוֹבְלִים מִתּוֹפַעַת הַהִתְקָרְחוּת מְנִיחִים בְּדַעְתָּם שֶׁהַגּוֹרָל הֶחֱלִיט עֲבוּרָם שֶׁהֵם יִהְיוּ קֵרְחִים פֹּרֶאבְרַ (לְתָמִיד) וּבְטוּחִים שֶׁאֵין מָה לַעֲשׂוֹת בְּנִדּוֹן. הִתְקָרְחוּת אֵצֶל גְּבָרִים הִיא עִנְיָן נָפוֹץ מְאוֹד, וְרַבִּים מֵהַגְּבָרִים אֲשֶׁר מַתְחִילִים לָשִׂים לֵב שֶׁהֵם מִתְקָרְחִים פָּשׁוּט מַחֲלִיטִים לְוַתֵּר עַל הַשּעַר וְלַעֲשׂוֹת קָרַחַת, אֲנָשִׁים אֵלּוּ כְּלָל לֹא מוּדָעִים לְכָךְ שֶׁכַּיּוֹם עִם הִתְפַּתְּחוּת הַטֶּכְנוֹלוֹגְיָה יֶשְׁנָם כַּמָּה שִׁיטוֹת חַדְשָׁנִיּוֹת וּמוֹדֶרְנִיּוֹת אֲשֶׁר בִּיכוֹלוֹתָן לַעֲשׂוֹת אֶת מַרְאֵה הַשֵּׂעָר מָלֵא וְטִבְעִי. מְדֻבָּר הֲרֵי בְּפִתְרוֹן לְקָרַחַת בַּהֲלִיךְ אֶסְתֵּטִי בְּשֵׁם הַדְמָיַת שֵׂעָר לִגְבָרִים מיקרופיגמנטציה וְאָנוּ הַמֻּמְחִים בְּדִיּוּק בַּהֲלִיךְ הַזֶּה! הַשְׁוָאַת מְחִירִים הָפְכָה לְקַלָּה יוֹתֵר וּמְהִירָה. וּבִזְכוּת פִּרְסוּם בְּמַדֶּיהָ וּבָאִינְטֶרְנֵט הַהַשְׁקָעָה הַמּוּעֶטֶת שֶׁמְּקַבֵּל הַלָּקוֹחַ מֵהַמִּתְחָרִים שֶׁלָּנוּ הַמְּחִירִים בְּמִקְרִים רַבִּים אָכֵן זוֹלִים מֵאֵלֶּה שֶׁאֶצְלֵנוּ; הַשְׁוָאַת מְחִירִים נְכוֹנָה אֵינָהּ מִסְתַּכֶּמֶת בִּמְצִיאַת מְטַפֵּל שֶׁמּוּכָן לִגְבּוֹת מְחִיר זוֹל עֲבוּר הַדְמָיַת שֵׂעָר מיקרופיגמנטציה. הַהַשְׁוָאָה חַיֶּבֶת לִכְלֹל גַּם אֶת הַשְּׁאֵלוֹת בְּשָׁווּת הָעֵרֶךְ לְטִיב הַמְּלָאכָה אוֹתָהּ מִבְצַע הָאָמָּן. כַּאֲשֶׁר לָקוֹחַ מְשַׁלֵּם מִמֵּיטַב כַּסְפּוֹ מְצַפֶּה הוּא לְקַבֵּל שֵׁרוּת אָמִין וְאָדִיב בִּתְמוּרָה.

הדמית שיער תמונות

מילוי קרחות אחרי השתלת שיער | לפני ואחרי

אחת השיטות התופסת תאוצה בשנים האחרונות הינה שיטת “הדמיית שיער” לגברים כאשר בשיטת מיקרופיגמנטציה זו, מחדירים לאזור שבו מעוניינים בשער פיגמנט אשר יוצר שילוב נהדר בין השניים –  השיער המקורי לפיגמנט. שיטה זו מתבצעת באמצעות גירוי במחט זעירה ששותלת פיגמנט ויוצרת מעין דמוי זקיקי שיער מלאכותיים על קרחת.

יש להבהיר דבר בנוגע לשיטה זו, בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים. הליכי הדמיית שיער לגברים אינם באמת מצמיחות שיער, כשמם כן היא- מדמה שיער ומשלה את המתבונן שחושב שיש שיער צפוף מלא ואחיד. היתרון הגדול של שיטה זו זה שהשער נראה טבעי בניגוד לפאה או הדבקת שיער ופותר את בעיית הקרחת. חשוב לציין כי לא מדובר בקעקוע רגיל על הקרקפת, קעקוע הוא קבוע ולא ניתן להורדה, טיפול הדמית שיער לגברים הוא לא בדיוק קבוע לכל החיים – כלל טיפול הדמיית השיער מחזיק במקסימום עד חמש שנים ולאט לאט דועך, מתכלה ונעלם עם התחלפות התאים.

קרחות וצלקות בראש

איך להסתיר צלקת?
איך להסתיר צלקות? המצאה גאונית יחודית- מילוי הדמיית שיער ואיפור לצלקות באופן קבוע עם אפשרות לאחריות לכל החיים.

בנוסף, כדאי לבצע חיזוק של הפיגמנט כל כמה שנים על מנת לשמור על מראה מלא של צפיפות שיער בכל איזור ריק בקרקפת, השימוש בטכניקה בשיטה זו היא מעין איפור קבוע, אבל רק כדי להמחיש זאת הצגנו את זה כך. איפור קבוע זה לא הדמית שיער וכדאי להיזהר! פיגמנטים שמקורם הוא טבעי מוחדרים מתחת לפני העור אחד אחד במקומות שבו מעוניינים בהוספת זקיקי שיער- מילוי קרחות, מפרצים ועוד.

על מנת לקבל את המראה המושלם של זקיקי שיער קצוץ מלא יש גם להסתפר קצוץ וכך הפיגמנטים משתלבים עם זקיקי השיער הקיימים ולא ניתן להבחין בהבדל, אפשרות נוספת היא לבצע הדמייה של זיפי/זקיקים בשיער טבעי על קרקפת ללא שיער כלל ובכך נותנת פתרון לקרחת.

ישנה אפשרות גם למלא איזורים דלילי שיער לראשים בעלי שיער בינוני עד ארוך. בשנים האחרונות ניתן לראות גם נשים שעוברות בשיער הליך מיקרופגמנטציה זה.

מה בנוגע למחיר? ככל שיש יותר משטח עבודה למלא בהדמיית שיער -מיקרופגמנטציה מחירי ההדמיה יהיו גבוהים יותר, מחיר הדמיית שיער לגברים למילוי מפרצים למשל מתחיל מאלפיים ₪ אך תלוי בגודל המפרצים.

סך כל הטיפולים של הדמיית שיער נמשך בין 2 טיפולים ועד ל 6 טיפולים עד שמתקבלת התוצאה הרצויה, כבר לאחר הטיפול הראשון באומנות המיקרופיגמנטציה ניתן להבחין בהבדל ובתוצאה המרשימה של השיטה הזאת, אמנם היא לא הסופית ויש לבצע לפחות מפגש טיפולי נוסף על מנת להשלים את המראה לאחיד וללא חורים בשיער.

יש לבדוק טוב ובקפדנות אצל מי אתם מתכוונים לעבור טיפולי הדמיית שיער לגברים, מכיוון שטיפול זה כמו שנאמר הוא לתקופה ארוכה ולכן מי שעבר הדמיית שיער אצל מטפל לא מקצוען או לא בעל וותק ושם עשוי לסבול מתוצאה פחות טובה לאורך זמן רב, חשוב ביותר שהביצוע יהיה קפדני ומדויק ככל האפשר.

כדי לתת לכם מושג על עלות הטיפול שלכם ומחירים אנו משתמשים בקנה מידה לדרגות התקרחות “Hamilton – Norwood” כמדריך.

ההתקדמות של התקרחות היא בדרך כלל מסווגת בסולם המילטון-נורווד, שנע בין שלבים 1-12 בכללי אבל בגדול רוב המשתמשים נעזרים בסולם בשלבים מ1 עד 7.

מחירי מיקרופיגמנטציה לראש קירח או העלויות לטיפולי הדמיית קווי שסיער משתנים מלקוח ללקוח ובהתאם לרמת הצפיפות של הפיגמנטציה הנדרשת.

כמה עולה הדמיית שיער? מחירי הטיפולים נעים בין 350-800 ש”ח לטיפולים פשוטים. וכמו בכל הטיפולים והניתוחים בישראל התהליך שמותאם לאישיות הגבר או לאישה תלוי במי שמטפל בו או בה. אם טכנאי שכיר מתלמד או מומחה של שנים.

טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה במרכז הוא בטווחים סבירים של 3,000-10,000 ₪ מקסימום ברוב המקרים.  לטיפולים מורכבים ומסובכים יותר שעברו נסיון לביצוע הדמיה מקצועית אך נכשלו בכך מחירי הטיפול עלולים להשתנות ולנוע בין 2,000-12,000 ש”ח ואף יותר (במידה ויש קעקועים בקרקפ). מחיר לטיפול בראש עם נשירת שיער משמעותית – קרחת בינונות (רמה בקנה מידה נורווד 3-4 דפוס מקריח) בין 4,000- ל 6,900 ש”ח. וכיסוי מלא של ראש קירח לחלוטין בדרגת התקרחות מס’ 7 עולה כלפי מעלה בין 8.000 ל 10.000 ש”ח לפני הנחה.

מחיר טיפולי כיסוי/מילוי או השחרת קרחת עם הדמיית שיער כוללים שלושה (3) מפגשים מרכזיים על מנת להבטיח את התוצאה המושלמת. לפעמים, הפיגמנטים עלולים לדעוך במשך כמה חודשים לפני שהם מתיישבים, לכן אנו מציעים ביקורת חודש מתחילת הטיפול שלכם. בתקופה זו כל פגישות נוספות שיש צורך לתקן את דהיית הפיגמנט בטווח קצר הן ללא תשלום כלל ובגדר האחריות. ניתן לציין כי בחלק ניקר מהמקרים טיפול יחיד כיסה קרחות באופן מושלם! אך היינו ממליצים לחזור לפחות פעם נוספת כאמור.

במהלך הייעוץ (ללא תשלום) , אנו מספקים לך הצעת המחיר הכי מותאמת והכי אישית. אם אתה מחפש מחיר טוב וסביר במהירות, אל תהסס לשלוח לנו תמונות של הראש שלך ונוכל לתמחר את הטיפול שלך כדי לראות איך תיראה לאחר טיפול. לחץ כאן לשאלות ותשובות על הדמיית שיער או שלח תמונה למס’ טלפון: 0537553665

הדמיית שיער-לפני ואחרי

הדמיית שיער ראש

 
המוסדות הראשונים בישראל ללימודי הדמיית שיער
 

 

  • Hair City – מעבירים קורסים בכל רחבי הארץ, שכלול בהם גם לימוד אמנותי של שילוב גוונים, איור, אפקטים מיוחדים ועוד. מוסד זה מעביר גם הרצאות בנושא בבנייני האומה בירושלים. ניתן לקבל הנחה בשכר הלימוד באמצעות הצגת קופון.

 

  • קליאופטרה – מרכז החלקה יפנית – מציע קורס בשיטה שפותחה על ידי אילן רביבו, מומחה בתחום. הקורס מתקיים בראשל”צ, בירושלים ובתל אביב. בנוסף, בבית הספר מציעים קורסים להדמיית זקיקים, קורסים למיקרו פיגמנטציה, והשתלמויות נוספות בתחום. המרכז פועל בשיתוף עם “Hair City”.
  • Vivo – המרכז להדמיית שיער – אילן רביבו 

 

  • מכללת מדיקל ביוטי קולג’ – מציעים קורס המקנה לבוגרים תעודה בינלאומית. במהלך הלימודים הסטודנטים עובדים על ראש סיליקון כדי לדמות את תהליך הדמיית שיער האמיתי. בבית הספר ניתן לרכוש במחירים מוזלים מוצרים המשמשים בעבודה.

 

  • Hair Center – המרכז להחלקה יפנית ותוספות שיער – מציעים קורסים פרטיים או הכשרה בקבוצה. לבית הספר סניפים בראשון לציון, בחיפה, בירושלים, בבאר שבע ובתל אביב; השיעורים בקורס מתקיימים בחדר פרטי.
מילוי קרחות

מילוי קרחות לגברים מהעיר חולון

ייעוץ עם מומחה לטשטוש קרחות או צלקות חייגו עכשיו:

הצללת שיער

טלפון: 03-6206060

וואצאפ: 053-7553665

אנו מתחייבים!

למה אנחנו? – ראשית משום שאילן רביבו הוא המאסר הראשון בישראל וכי יש בידו את הידע, את הניסיון ואת כל הכלים הדרושים לביצוע מושלם להדמיית שיער טבעית. כולל הדרכה מקצועית לספרים, מעצבי שיער וקסומטיקאיות.
אנו מתחייבים – לספק הדמיית זקיקי שיער איכותית, תקנית ובטוחה לשימוש!
מכל הלב – לתת שרות אישי, אדיב, איכותי, אמין, הוגן ומקצועי לכל לקוח.
לחיצת יד – לכבד כל הסכם הבטחה או התחייבות מצידנו.
מניפולציות! – בשום אופן לא לנצל את מצוקת הלקוח או את הצורך שלו לשירות.
תגובה – לספק מענה מקצועי ומהיר לכל פניה.
ספייס – לשמור על פרטיות, מידע, וסודיות מקצועית של לקוחותינו.
ראוי – להציע ללקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר עבורם.
זכות – להמשיך ולהוביל את שוק הדמיית השיער בישראל.
תועלת – ללמוד ולהפיק לקחים לצורך שיפור מתמיד של איכות השירות
למקצועיות ולאומנות וכן למומחיות.

תמונות לפני ואחרי הדמיית שיער לגברים – מיקרופיגמנטציה

 

אמני קעקועים מוכשרים ביותר ניסו לבצע טיפולי הדמיית שיער ואלו יצרו נזקים חמורים במקום עבודת אמנות. אצלנו מבצעים נטו אמנות לכל חסר שיער או קרחת

מיקרופיגמנטציה אחרי השתלת שיער

 

אזהרה! טיפול כושל ע”י נסיון לביצוע הדמיית שיער אצל חובבן! לקוחות רבים אינם מודעים מספיק שקיים חוט דק בין הצלחה לכשלון! גברים שעברו הליך של קעקוע בראשם נפגעו מאוד מטיפול חובבני

גליית תמונות הדמיית שיער בישראל מס 1
גלריית תמונות כיסוי קרחות לגברים
טשטוש צלקות. הדמיית שיער לגבר עם צלקות בראש

אצלנו מהות הטיפול היא האחראית לטשטוש מוחלט של הידללות השיער ויוצרת מראה טבעי של שיער צפוף או מרווח. זה לא ממש תלוי במצב הנתון של הצלקת במידה יחסית. חשוב לציין כי גם ריפוי ושיקום לצלקות ע”י הדמיית זקיקי שיער מבוצע בהצלחה רבה

טשטוש והעלמת צלקות השתלה
טשטוש והעלמת צלקות בטכניקה ייחודית מילוי וכיסוי צלקות מהשתלת שיער בראש ובקרקפת. מומחה בתיקוני צלקות Vivo הדמיית שיער טבעית לגברים
צלקת fut לאחר השתלת שיער
עם הדמיית זקיקי שיער לצלקת. קעקוע שיער בצלקת שיקום צלקות לגברים אחרי השתלת שיער בשיטת סטריפ FUT ע”י לקיחת רצועת זקיקים מהאזור התורם. מומחה לתיקוני צלקות
גלריית תמונות טשטוש צלקות צלקות בשיער. צלקות מתחת לשיער. תיקון מושלם לאחר פציעה בראש

תוצאות: תמונה עבור הדמיית שיער לגברים

קרחת/דלילות שיער 

מילוי קרחת לפני ואחרי טיפול בראשון לציוןהדמיית שיער

מילוי קרחות
מילוי קרחות בפיגמנטציה לגברים בראשון לציון. לפני ואחרי הדמיית שיער מיקרופיגמנטציה לטשטוש והעלמת קרחות
מיקרופיגמנטציה לצלקת מניתוח ראש בראשל”צ

תיאור “הדמיית שיער” היא איפור קבוע למילוי קרקפת ונקרא גם בשם מיקרופגמנטציה. זהו איפור מלאכותי בשכבה העליונה בעור מעל בשר האדם, הנראה כשיער קצוץ וטבעי כאשר מגלחים את השיער. שיטה זו מיועדת בעיקר לגברים עם חוסר שיער בקרקפת או ששיער ראשם דליל או מקריח ומתהלכים עם ראש מגולח. תוצאות השיטה יוצרות מראה של זקיקי שיער צומחים וצפופים ובתהליך מחדירים פיגמנט המיוצר מחומר אורגני ודומה לזיפי שיער” .> ויקיפדיה <

הדמיית שער לאלופציה
שיקום קרקפת ע”י הדמיית שיער לאלופציה אראטה לפני ואחרי
השחרת שיער השחרת עור קרקפת במרכז להדמיית שיער – מילוי והסתרת הקרחת

קרחת לפני ואחרי

מיקרופיגמנטציה לגברים עם שיער דליל וקחרת לפני ואחרי
איפור הצללה קבוע להתקרחות
איפור קבוע למילוי ההתקרחות הצללת זקיקי שיער

מפה של הדמיית שיער map expand icon

השחרת שיער בפדחת המרכז להדמיית שיער

טיפול הדמית זקיקי שיער – הפתרון המושלם למילוי מפרצים, קרחות וצלקות באזורי שיער תורמים

תיקון ושיקום צלקות השתלת שיער
תיקון צלקותצלקות מהשתלת שיער fue מילוי ותיקון האזור התורם

לפני ואחרי

טשטוש צלקת בשיער כהה

מדריך הדמיית שיער לגברים מילוי עדין פיזור כללי

טשטוש אִחוּד, דִּיסְיוּנְקְצְיָה העלמת צלקות בראש. מפציעה. או לאחר ניתוח השתלת שיער. בטורקיה | אחרי השתלות שיער בטורקיה בדרך כלל צריך תיקון צלקות של השתלות fue וFUT – מומחה להדמיית שיער מיקרו פיגמנטציה-

טל’:0537553665

תיקון צלקת שיער

מילוי במיקרופיגמנטציה לצלקות גם אחרי השתלת שיער בישראל היא דרך מקורית ומיוחדת למלא ולסתום את החורים בשיער. מומחה למיקרופיגמנטציה בצלקות אחרי השתלות שיער בארץ ובטורקיה מבצע מילוי קרחות.

מילוי קרחות
מילוי צלקת וקרחת לפני ואחרי: מיקרופיגמנטציה להתקרחות בונה את הראש מחדש בדמוי שיער מלא

מחירי הדמית שיער בשיטת המיקרופיגמנטציה על צלקות  החל מ300₪ | העלמת צלקת וטשטוש מוחלט של צלקות מהשתלת שיער או מפציעה

תמונות לפני ואחרי טיפול הדמיית זקיקי שיער לגברים בראשון לציון אצל ויוו
המרכז להדמיית שיער מומחים לטשטוש צלקות בשיער קרקפת “skalp” הראש תיקון חתכים בעורף מתאונות
מומחים לטשטוש צלקות
מילוי במיקרו- פיגמנטציה- הדמיית שיער לשתי צלקות ועל קרחת שנותרו מתהליך ניתוח השתלת שיער בישראל: תמונות לפני ואחרי מילוי. מחיר 2000₪

חידוש הדמיית קו שיער חדש לגברים עם שיער דליל או עם מפרצים בשיער וקרחות

אילן רביבו – מחבר מאמר הדמיית שיער – בויקיפדיה!
הדמיית שיער (ולפעמים גם: מיקרופיגמנציה, וירטואל הייר (סימן רשום), איפור קרקפת, קעקועי שיער.) היא איפור קבוע בקרקפת. זהו איפור מלאכותי בשכבה העליונה בעור (אפידרמיס), הנראה … להמשך קריאה בויקיפדיה לחצו https://he.wikipedia.org/wiki/הדמיית_שיער

קרחות וצלקות

צלקת בראש
טשטוש לצלקת חצי ירח בשיער בקו הקדמי בראש 
אלופציה אראטה
גלריית תמונות אלופציה אראטה לפני ואחרי טיפול מיקרו -פיגמנטציה
העלמת צלקות השתלת שיער
העלמת צלקות לאחר השתלת שיער ופציעות ראש

צלקת בפנים

תיקון צלרת בפנים
תיקון צלקת בפנים. צלקת ברורה ומורגשת בפנים באזור עם שיער כמו בזקן יכולה להפוך תוך כמה דקות לחיקוי מושלם של זקיקי שיער וזיפי זקן טבעיים. חייג עכשיו: 0537553665 או שלח תמונה בוואצאפ לקבלת פרטים

צלקות לפני 

צלקות אחרי
 
טשטוש צלקת בשפם

קרקפת מבריקה

צלקת בראש

צלקת בסנטר-צלקות בזקן

מיקרופיגמנטציה לצלקות בפנים בזיפי הזקן

קרחת ישראל – התקרחות גברית

בישראל רואים קרחות בכל מקום, ישנם גברים שסובלים מהתקרחות קטנה ומבעיית מפרצים קלה וישנם קירחים לחלוטין, רוב הישראלים בדרך לשם ללא ספק ומדובר בתופעה נפוצה מאוד, ויש ארצות שאחוז הקרחים די נמוך ביחס למדינת ישראל שאחוז המתקרחים בה הוא בין הגבוהים בעולם כ 73%.

 

הדמיות שיער במרכז טלפון : 0537553665

 

מיקרופיגמנטציה

אין עוד מלבדו

אילן רביבו (Vivo) – החלוץ הוותיק ביותר בהדמיית שיער בישראל. מומחה בטיפולי מיקרו-פיגמנטציה הידועים גם כ-קעקועי שיער. מבצע בעיקר: טשטוש צלקות, העלמת צלקות, תיקון קעקועי שיער, תיקוני צלקות לאחר השתלת שיער, הסוואת צלקות מהשתלה, הסתרת אלופציה, מילוי וכיסוי מוחלט של הצלקת , תיקון הדמיות שיער מורכבות שלא כל כך הצליחו. מוהיקן או הדמיית שיער פייד אאוט בקו פרונטלי מטושטש וחדיש.

הלוחש לקרחות

לפני ואחרי
מיקרו -פיגמנטציה לפני ואחרי | קעקועי זקיקים לשיער
אחרי השתלת שיער ואחרי הדמיית שיער